עבור לתוכן

R9600 Pro שלי הלך ;-[

Featured Replies

פורסם

הכרטיס עשה בעיות בזמן האחרון. ביקשתי פה עזרה וכל מה שניסו לעזור לי - לא עזר. אז החלטתי לשחק אותה ראש קטן ולשים את המחשב בחנות השכונתית שממנה קניתי אותו (מרדנית).

היום התקשרתי ואמרו לי שהכרטיס לא תקין, והוא לא בתוקף האחריות. אין אפשרות לתקן, פשוט הלך הכרטיס ואני יכול לשכוח ממנו (משהו בסגנון).

מה אני עושה עכשיו?

קצת נראה לי מוזר שכרטיס מסך שעלה לי 1,200 שקלים יקרים, אחרי פחות משנה וחצי שובק חיים, והמפלט היחיד הוא לזרוק אותו לפח ולקנות חדש.

אני מבואס... 1,200 ש"ח הלכו לפח, ובקושי הצלחתי ליהנות מהם (כל השנה הראשונה היו בעיות עם המעבד, ככה שלא יכולתי כמעט לשחק).

רציתי לשאול - בהתחשב במצב הנוכחי (כרטיס יקר יחסית, אחרי שנה וחצי בסה"כ, לא נהנתי ממנו בכלל עקב בעיות במעבד וכו'), מה אני יכול לעשות?? :'( אוףף זה כ"כ לא פייר

  • תגובות 123
  • צפיות 37.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אתה יכול לפרק אותו ולהשתמש בהיטסינק :-\

פורסם

מה אתה בוכה?

הלך לי 9800 פרו.

תקנה חדש מה השאלה כאן?

פורסם
  • מחבר

אוףף אני מבין שאי אפשר לעשות כלום...

מה בדבר האחריות? האם זה באמת ככה שכרטיסי מסך של ATI עם אחריות של שנה בלבד?

פורסם

תלוי באיזה צרוה הם באים....

בד"כ החנויות השכונתיות אוהבות לקנות אותם אם שנה אחריות כי זה יותר זול להם.....

אבל חנויות יותר מקצועיות תמצא אותם בכמה סוגים בהתאם לזמן האחריות.....ולהבא תלמד לא לקנות בחנויות שכונתיות כלום חוץ מטושים לדיסקים.....

פורסם
  • מחבר

ולהבא תלמד לא לקנות בחנויות שכונתיות כלום חוץ מטושים לדיסקים.....

את המסקנה הזאת כבר למדתי, אבל למה להגיד את זה בכל הזדמנות? למה, אם הייתי קונה את הכרטיס בחנות אחרת זה לא היה יכול לקרות?

פורסם

מצד שני חנות שכונתית יש לה יתרון בזה שכל תקלה אתה יכול להגיע ומהר משא"כ בחנות ב"טיזינאווי" .

פורסם

כן גם אם היית קונה בחנות "מקצועית" אז זה היה יכול לקרות.

אני חושב שהמשפט הנכון פה הוא: להבא כשאתה קונה מוצר כזה יקר, דאג להוסיף כמה שקלים ולקחת יותר אחריות.

(למרות שאני עצמי לא יכול לדבר הרבה, קניתי R9800P עם שנה אחריות בלבד)

פורסם

מרדנית היא לא כל כך חנות שכונתית. יש לה 6 סניפים ומניסיון שלי האיכות של המוצרים שלהם והשירות שלהם עולה על רוב החנויות בארץ.

פורסם
  • מחבר

מרדנית היא לא כל כך חנות שכונתית. יש לה 6 סניפים ומניסיון שלי האיכות של המוצרים שלהם והשירות שלהם עולה על רוב החנויות בארץ.

תעשה לי טובה...

אני קניתי שם. כמה שאני מקלל את הרגע הזה... אינספור בעיות! מאז שקניתי את המחשב יש בעיות התחממות של המעבד (מקצועיות?? באחת הפעמים שהבאתי להם את המחשב בגלל הבעיות במעבד, הם אמרו שזה בגלל שהתקנתי עידכונים ובגלל שיש לי וירוסים כביכול. זאת מקצועיות? שכונתיים לכל דבר, נקודה.), כרטיס מסך מת ועכשיו גם המסך בתהליכי גסיסה.

בקיצור, סופי סופי - אין מנוס מקניית כרטיס חדש? :bash::nixweiss:

פורסם

אני רק לא מבין למה לא הלכת אליהם ברגע הראשון שיהיו לך בעיות

אני במקומך הייתי דורש החלפת הכרטיס \ החזר כספי

פורסם

תשלח מייל לחברה שייצרה את הכרטיס, תדבר איתם יפה ותסביר את המצב שלך, וככל הנראה הם יעזרו לך לפתור אותו. בין אם זה תיקון אפשרי

או החלפה או זיכוי המקרה הטוב.

היה פה אחד שהחליפו לו את הזכרונות, אפילו לאחר שהחנות אמרה שיש רק שנה אחריות, היצרן אמר שהיא לכמה שנים (או לכל החיים*).

תברר בדיוק אצל עוד סניפים של מרדנית. כאלא* שלא מכירים אותך, לגבי האחריות. באותו הזמן תברר גם מי היבאון של הכרטיס, ותנסה לדבר איתו גם.

(אל תספר לו על הכרטיס שלך) תשאל אותו על האחריות עצמה באופן כללי וכלמיני מצבים של מה כן מכסה ומה לא. תשאל אותלו מהי אחריות היצרן, ותצליב את המידע שקיבלת בין כל הגורמים ותראה אם אתה יכול לנצל אזשהם סדקים.

תשתדל ואולי 1500 שח לא יירדו לטמיון ;)

בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם

ובכל מקרה, קנה חלקים עם 3 שנות אחריות. תמיד. ומחנות שמכבדת את האחריות ולא תיתן לך לרדוף או לחכות ליבואנים.

פורסם

חחחחחח לי יש SIS 315 , 128 MB כפול *2 הכרטיס מסך מספר 1 בעולם תקנאו :jump:

פורסם

אני לא קולט אנשים

הם רואים מחיר מצוין

קונים

ואחרי זה מתלוננים שאין אחריות

קצת לחשוב לפני שאתם קונים....

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים