עבור לתוכן

שאלה בקשר לX700XT החדש של TUL

Featured Replies

פורסם

לא הבנתי, אבל איך זה יכול להיות שכרטיס עם קירור פאסיבי יפיק 70 אחוז יורת ביצועים מכרטיס עם קירור אקטיבי?

פורסם

תקרא את הכתבה שוב ... 70 האחוזים אלו לא הביצועים של הכרטיס, 70% אפקטיביות הקירור הפסיבי של TUL לעומת הקירור האקטיבי של ATI.

פורסם
  • מחבר

קראתי. הנה הציטוט: "על פי החברה, מערכת ה-SCS, בשילוב קוף הקירור שלה אשר גדול בהרבה מקירור הרגיל של ATI, מספקת כ-70% יותר ביצועים מפתרונות הקירור האחרים."

פורסם

שים לב מה זה אומר:

מפתרונות הקירור האחרים.

זה מתכוון אל פתרונות הקרור, לא אל הביצועים..... :)

פורסם
  • מחבר

סליחה?

פורסם

קראתי. הנה הציטוט: "על פי החברה, מערכת ה-SCS, בשילוב קוף הקירור שלה אשר גדול בהרבה מקירור הרגיל של ATI, מספקת כ-70% יותר ביצועים מפתרונות הקירור האחרים."

קראתי (במיוחד מכיוון שאני כתבתי...). מערכת הSCS מספקת 70% יותר ביצועים בהשוואה לפתרונות הקירור האחרים. מערכת הSCS (ר"ת של Silent Cooling System) היא מערכת הקירור של הכרטיס.

על פי המידע שקיבלנו מTUL, המערכת הזאת יותר יעילה מהקירור סטוק של ATI ב70 אחוז, למרות שהיא ללא מאוורר...

פורסם

האפקטיביות של גוף קירור נקבעת ע"י הרבה פרמטרים, אחד החשובים שבהם הוא השטח של צלעות הקירור ככה שגוף פאסיבי עם הרבה שטח קירור יכול להיות יעיל יותר מגוף אקטיבי עם מעט שטח.

לפיתרון הספציפי פה יש heatpipe שמסיע את החום ממקום אחד לשני, ככה שלמרות שאין לו מאוורר הוא מבחינה מסויימת עדיין אקטיבי (יש הסעת חום מכוונת - למרות שהיא לא נובעת מפעולה מכנית).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים