בעיה במסך (כנראה פוקוס) במצלמת HP PhotoSmart 720 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה במסך (כנראה פוקוס) במצלמת HP PhotoSmart 720


Mda101

Recommended Posts

בוקר אנשים!

יש לי מצלמת Photo Smart 720 (נא לא להביע את דעתכם בנושא המצלמה, עשו את זה בערך בכל חנות צילום שנכנסתי אליה היום... תודה)

לפני כמה ימים, אחרי כמעט שנתיים וחצי שלוש של עבודה מצויינת המצלמה עשתה טיפה בלאגנים במסך, לא עשתה פוקוס, הריצה מעין גלי צבע על המסך (כאילו המסך הוא אקולייזר) הייתה מוסיפה צבעים ועוד המון דברים בסגנון

ניסיתי להחליף בטריות, לתת לה להירגע (להוציא את הבטריות ולהכניס אחרי שעה כדי שזה יאפס את הזיכרון שלה לתאריך וכאלה, חשבתי אולי משהו נתקע), סגרתי והפעלתי, חיברתי למחשב וניסיתי לאפס ממנו (מה שלא מצאתי איך עושים)

השורה התחתונה, המצלמה לא פעילה כרגע...

חבל לי לאבד אותה כי כמה שהיא ישנה היא ממש טובה, יש בה צ'יפ של 256 מגה שזה מצויין ועוד המון המון דברים בסגנון...

דיברתי עם והם אמרו לי (בצורה מאוד מאוד לא נחמדה, אני חייב לציין) תביא את המצלמה אלינו לת"א, תשלם 75 שקל בשביל שמישהו יסתכל עליה, בינתיים תלך הביתה ליומיים, אנחנו נתקשר אליך... נגיד לך כמה זה עולה לתקן, שזה כמובן יכול לעלות עד 1000 שקל... בלי למצמץ אפילו אמרו לי את זה... מבטיחים שעד שבוע זה יוצא מהמעבדה...

שאלתי אם יש אחריות שזה יעבוד, אמרו לי לא... תשלום עד 1000 שקל, אבל לא מבטיחים כלום(ממש תודה)

אז אנשים, אם למישהו הייתה בעיה דומה, אולי הוא יודע מה לעשות... אני חייב את המצלמה תקינה... וכרגע להכנס להוצאה כספית של חדשה ממש אין לי אפשרות... (אני חייל מסכן ללא תשלום רמת סיכון א'פלוס אפילו.. אני רק א'בט"ש)

תעזרו בבקשה :)

תודה רבה רבה רבה

נדב, מד"א 101

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...