פורסם 2004 באוקטובר 2321 שנים חוקרים מאונב' דרום קליפורניה מצאו דרך אפשרית לחיבור שבבים אלקטורנים אל הניורונים של המוח. די מעניין על העניין הזה, עוד 30 נוכל לזכור הכל, לדעת הכל. אין עוד בית ספר, מתקינים ספר היסטוריה על השבב יש לך את כל הידע שצריך בנושא הזה. מעניין מתי תצא microsoft encarta brain edition? http://www.wired.com/news/medtech/0,1286,65422,00.html?tw=wn_2techhead ועוד משהו דיי אירוני, תסתכלו על הפרסומת לMS office בדף, תסתכלו על הצורה שהם בחרו לפרסם אותו. האם הם כבר מתכננים את העתיד שלנו?
פורסם 2004 באוקטובר 2321 שנים נשמע מעניין מאוד, תאר לך עולם שכל בנדאם יודע עשרים שפות לכל הפחות (: אבל לא הייתי מתקין עלי משהו של Miscrosft
פורסם 2004 באוקטובר 2321 שנים מישהו מכם קרה את זה או שסתם הגבתם (ותסלחו לי על המילים הבאות) בטיפשות האופיינית לתגובות בפורום מדע וטכנולוגיה?לא מדובר שם על שום תוספת זיכרון אלא על שבב שיחליף את החלק במוח שאחראי על "הפיכת" זכרונות לטווח קצת לזכרונות לטווח ארוך.
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים מחבר כן קראתי, אבל ברגע שיצא דבר כזה, שבבי זכרון לא "רחוקים" במיוחד מזה. אם השבב יכול לתעל תקשורות בין ניורונים כפי שהוא רוצה, במקרה הזה להעביר ישר זכרונות מהטווח הקצר לטווח הארוך. דבר שישפר בצורה משמעותית את יכולות הלמידה של האנשים. היום שבוא נוכל להכניס ששבב שיגבה את הזכרונות שלנו, או שיתקין לנו איזה ספר לראש לא רחוק במיוחד.
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים אם אתה אומר שקראת ובכל זאת כתבת מה שכתבת אז נראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא כתוב שם בפירוש שבעיה של אחסון זכרון מסוכבת הרבה יותר. אין להם מושג איך אתה שומר זכרון של סבא שלך למשל. הבעיה של העברה מטווח קצר לארוך פשוטה בהרבה.
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים עצוב מאוד העניין הזה.כי מי שלא יהיה לו כסף לזה לא יוכל להתקדם בחיים כי בשלב מסויים לא יצטרכו רוב בני האדם בתי ספר.חוץ מזה התקופה הכי יפה בחיים זה מגיל 12 עד 18. לא מבין את הקטע הזה.
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים מחבר אם אתה אומר שקראת ובכל זאת כתבת מה שכתבת אז נראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא כתוב שם בפירוש שבעיה של אחסון זכרון מסוכבת הרבה יותר. אין להם מושג איך אתה שומר זכרון של סבא שלך למשל. הבעיה של העברה מטווח קצר לארוך פשוטה בהרבה. שוב פעם, One`c you go that road, ברגע שתתחיל להתעסק עם זה, היום שתוכל לאחסן זכרונות יגיע. ואז יתחילו הבעיות. כל מערכת החינוך תקרוס. תגיד שלום לסיפריות, ולמי יודע מה עוד. וחוץ מזה, אם הדבר הזה הולך לשפר בצורה ממש ממש ממש רצינית את כושר הלמידה של התלמידים, הולך להווצר מצב שבוא תלמידים "משודרגים" לא יוכלו ללמוד ביחד עם רגילים. והאם התהליך הזה יהיה מאוד יקר זה יצור לחץ חברתי עצום. או כאשר התהליך הזה יהיה מקובל בחברה, האם למדינה תיהיה זכות לחייב את ההורים "לשדרג" את התלמיד? או שבמצב שהטכנ' הזאתי תיהיה מאוד נדירה, תלמידים מסויימים שיודעים שיגיעו רחוק היו מקבלים "שידרוג" בחינם כדי שיוכלו לתרום באמת לחברה האנושית. וזה רק הבעיות שאני יכול לחשוב עליהן אני בטוח שיהיו עוד
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים חוץ מזה התקופה הכי יפה בחיים זה מגיל 12 עד 18. לא מבין את הקטע הזה.בארץ זה עד 18 ואז אתה מתגייס ....בכל העולם התקופה היפה ממשיכה הלאהובקשר לכתבה הזותוכל לקרוא טקסט פעם אחת ובשניה המכשירים האלו יעבירו את הזיכרון לזיכרון לטווח ארוך....מספיק טוב בשביליתחשוב שלא תצתרך לשבת ללמוד יותר אומרים לך משהו פעם אחת \ קראת טקסט פעם אחת זהו אתה זוכר אותו לתמיד
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים חאאח! נראה שחברות תוכנה יהפכו גם לבתי חולים,כאשר מישהו שיקבל מסך כחול ויצטרך אישפוז מיידי....(בית חולים,מסך כחול? נהההה....בטח מיקרוסופט ישראל או משהו דומה)
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים בארץ זה עד 18 ואז אתה מתגייס ....בכל העולם התקופה היפה ממשיכה הלאהובקשר לכתבה הזותוכל לקרוא טקסט פעם אחת ובשניה המכשירים האלו יעבירו את הזיכרון לזיכרון לטווח ארוך....מספיק טוב בשביליתחשוב שלא תצתרך לשבת ללמוד יותר אומרים לך משהו פעם אחת \ קראת טקסט פעם אחת זהו אתה זוכר אותו לתמידמסכים...מסכים מאוד :'(
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים שוב פעם, One`c you go that road, ברגע שתתחיל להתעסק עם זה, היום שתוכל לאחסן זכרונות יגיע. ואז יתחילו הבעיות. כל מערכת החינוך תקרוס. תגיד שלום לסיפריות, ולמי יודע מה עוד. וחוץ מזה, אם הדבר הזה הולך לשפר בצורה ממש ממש ממש רצינית את כושר הלמידה של התלמידים, הולך להווצר מצב שבוא תלמידים "משודרגים" לא יוכלו ללמוד ביחד עם רגילים. והאם התהליך הזה יהיה מאוד יקר זה יצור לחץ חברתי עצום. או כאשר התהליך הזה יהיה מקובל בחברה, האם למדינה תיהיה זכות לחייב את ההורים "לשדרג" את התלמיד? או שבמצב שהטכנ' הזאתי תיהיה מאוד נדירה, תלמידים מסויימים שיודעים שיגיעו רחוק היו מקבלים "שידרוג" בחינם כדי שיוכלו לתרום באמת לחברה האנושית. וזה רק הבעיות שאני יכול לחשוב עליהן אני בטוח שיהיו עוד ומצד שני, אתה מדבר על ההשלכות החברתיות והאתיות של כזה תהליך, שהן הרבה יותר מסובכות, הרי לכל פיתוח טכנולוגי מלוות בעיות שכאלו. אך אני מסכים עם דעתך שהמרחק בין תיעול זיכרון לבין שליטה עליו לא גדול, למרות שהעובדות הטכניות, כרגע, לא מסכימות.
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים הטכנולוגיה מתפתחת וכו'אבל אני באמת נגד זהדוגמא : I ROBOTסרט שהסכמתי איתו בנושא עוד הרבה לפני שראיתי אותו
פורסם 2004 באוקטובר 2421 שנים מחבר ומצד שני, אתה מדבר על ההשלכות החברתיות והאתיות של כזה תהליך, שהן הרבה יותר מסובכות, הרי לכל פיתוח טכנולוגי מלוות בעיות שכאלו.אך אני מסכים עם דעתך שהמרחק בין תיעול זיכרון לבין שליטה עליו לא גדול, למרות שהעובדות הטכניות, כרגע, לא מסכימות.אני לא חושב שהיה פיתוח טכנ' בעל השלכות חברתיות ואתיות כלכך גדולות כמו זה, זה לא טלפון סלולארי או ילדים עם PDA, הדבר הזה יכול ליצור בעצם שתי חברות שההבדלים בין היכולות המנטאליות שלהם עצומים. אם כמובן שהדבר הזה יתמשש, משום מה יש לי הרגשה שברגע שהדבר הזה יתקרב לאיזה שהוא שלב נסיוני, יטרפדו את זה בדיוק כמו שמנסים לטרפד שיבוטים כרגע.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.