פורסם 2004 באוקטובר 1021 שנים כתוב שם שהיא יכולה לעשות 28 מייל לגלון תרגום גס ביותר (אני לא זוכר כמה זה בדיוק גלון אבל זה טיפה פחות מ 2.0 ליטר) אומר שזה 21 ק"מ לליטר אם למישהו יש הערות על החישוב עשיתי אותו בראש ובקירוב אז אל תתחילו להציק אלא פשוט תעשו חישוב יותר מדויק :lol: :lol: מה שהם לא אמרו זה שכדיי להגיע לרמת צריכה כזאת אתה צריך לנסוע (לטוס) לפחות מחצית ממהירות הקול! שבה הגוף הופך לאוירודינמי והעוצמת דחף של הסילון גבוהה ממשקל המכונית+כח המשיכה ואז אתה מקבל כמעט מנוע נטו עם כל העוצמה האדירה שלו ..... אבל במהירות של 60 קמ"ש ? רק כדיי להרים את משקל הרכב מעל הקרקע המנוע ישרוף גלון בדקה !!! אם כבר "ריחוף" אז כביש עם חלקקים מגנטיים ורכב בעל דחייה אלקטרו מגנטית (הוא יסע עם גלגלים אבל כאילו המשקל שלו הוא פחות ממחצית המשקל המקורי) אם מישהו ימצא את הכתבה ..... (זה מבוסס על הרכבת ביפן שנוסעת על פסים מגנטיים מעל 300 קמ"ש) :o :o
פורסם 2004 באוקטובר 1321 שנים איי רואים מה זה..?בדיוק היו לי 600,000$, והחלטתי ללכת לקנות שווארמה במקום...תעשו לי טובה, יקח המווווון זמן עד שתחבורה כזאת תהיה סטנדרטית (לדעתי לפחות 30-40 שנה), בכל מקרה, לגבי מי שכתב פה על הפתיחות.. ממה שזכור לי מהכתבה, אין התערבות של הנוסע (או, בעצם, הטס) במערכת הניווט של המטוס, ככה שגם אם הערס רוצה לפתוח, הוא פשוט לא יכול.כל הנתיבים (בערך ה2.5 שעשו עד עכשיו, בשביל הניסויים של הטיסה) מתוכנתים לתוך מחשב שמבצע בעצמו את ההמראה, הטיסה והנחיתה, ללא כל התערבות.אז.. מדבקה של No Fear על החלון זה נחמד. אבל אי אפשר להפגין יותר ביצים מזה. וטוב שכך.
פורסם 2004 באוקטובר 1321 שנים הושפעתי מהת'ראד על המכוניות מעופפות וכאן אנו נתחיל ליישם את הדרך לביצוע.אני מתחיל יש לי רעיון כיצד יתנהל ה"כביש" בשמים. כל מכונית תשלח אותות ללוין בכל רגע נתון בצורה כזאת שהלווין "ידע" את המיקום של כל המכוניות באוויר....הלווין יחזיר למכונית בכל רגע נתון את המיקום שלה ביחס לכביש הוירטואלי(יוסבר בהמשך)..ואת המכוניות הסובבות אותה.....הכביש הוירטואלי יוגדרו התחומים שלו כתחומים קבועים ע"י הלווין (מיקום +גובה) ...עכשיו כל הנתונים האלה יוזרמו למחשב שבתוך המכונית המעופפת הוא יתרגם את הנתונים ויציג על מסך מול הנהג את הכביש בצורה מוחשית ואת המכוניות יציג גם בצורה מוחשית.התחלת ה"טיסה" תתבצע ממקומות מוגדים בשביל למנוע בלבול בכבישים וכל מי שירצה לטוס יצטרך להגיע לשם על הקרקע בשביל להתחיל את הטיסה.יש לי עוד כל מיני רעיונות אבל אני רוצה שגם אתם תוסיפו.ואף אחד שלא יגיד שזה נשמע לא הגיוני כי לי זה מאוד נשמע הגיוני ואני לא ילד קטן...מי חשב לפני 100 שנה על מה שיהיה היום...ותראו איך העולם התקדם בעשר שנים האחרונות ותבינו שהעתיד קרוב מאוד. אז תהיו עם ראש פתוח...ותנו רעיונות.
פורסם 2004 באוקטובר 1321 שנים כנסו עכשיו לת'ראד שלי של מכוניות מעופפות איך כיצד ולמה....ושם ינתנו הרעיונות הפיתוחיים של מכוניות מעופפותכנסו לפה ותראו איך זה יעבוד ותנו רעיונותכולם להכנסמי שרוצה לדבר עוד כמה זמן זה יהיה ומה הבעיות של זה ..ומה הוא חושב בקשר לזה שיגיב בתיראד פהומי שרוצה לתת רעיונות לפיתוח שיכנס לת'ראד השני
פורסם 2004 באוקטובר 1421 שנים רעיון מאוד מאוד מאוד מאוד (ועוד כמה אלפי "מאודים") בעייתי.דוגמא הכי פשוטה, משהו קורה ללווין. מה קיבלנו? אסון בסדר גודל אסטרונומי.דוגמא אחרת, טרוריסטים. כמה קל לשבש אותות תקשורת. מה קיבלנו? אותו דבר כמו בשורה למעלה.
פורסם 2004 באוקטובר 1421 שנים תחשוב על הוספת עמידות..במקום לווין 1 שלושה לויין ותחנות ממסר באמצע שיבטיחו שהמידע יעבור וישמשו גיבוי
פורסם 2004 באוקטובר 1421 שנים טכנית השימוש בלווין לצורך זה הוא קטן פי 100 ממה שאתה מתאר . דבר זה נובע מכמה סיבות והם : המיחשוב של המכוניות לצורך בקרת מערכות (זה יהיה יותר מחשב מאשר חבילת שבבים עכב התקדמות טכנולוגית דווקא לכוון זה ) יהיה לך מאגר מפות של כבישים כבר אצלך במחשב הרכב. הכבישים יהיו מסומנים (אם אפשר ליצור רכב מעופף אפשר ליצר תמרורים ופנסים מעופפים אשר יסמנו את המסלול (אין זה הגיוני שמערכת אנטי כבידתי ישומש רק לכלי רכב ) ודבר אחרון שיטת התקשורת לא תהיה עד כדי שונה כלומר אם אתה מתקשר מ ת"א לרחובות יש סיכוי של 70-80 אחוז שהסיחה תועובר ברשת פנים ארצית בלבד (כלומר ללא לויינים ) שהרי תקשורת לווינים נועדה למרחקים יותר גדולים ולהורדת של עומס בשעות העומס (נגיד בשעה 8 בערב השרתים בת"א מפוצצים כדי למנוע כריסתם מעבירים חלק ניכר מהתקשורת דרך הלווין )
פורסם 2004 באוקטובר 1421 שנים הושפעתי מהת'ראד על המכוניות מעופפות וכאן אנו נתחיל ליישם את הדרך לביצוע.אני מתחיל יש לי רעיון כיצד יתנהל ה"כביש" בשמים. כל מכונית תשלח אותות ללוין בכל רגע נתון בצורה כזאת שהלווין "ידע" את המיקום של כל המכוניות באוויר....הלווין יחזיר למכונית בכל רגע נתון את המיקום שלה ביחס לכביש הוירטואלי(יוסבר בהמשך)..ואת המכוניות הסובבות אותה.....הכביש הוירטואלי יוגדרו התחומים שלו כתחומים קבועים ע"י הלווין (מיקום +גובה) ...עכשיו כל הנתונים האלה יוזרמו למחשב שבתוך המכונית המעופפת הוא יתרגם את הנתונים ויציג על מסך מול הנהג את הכביש בצורה מוחשית ואת המכוניות יציג גם בצורה מוחשית.התחלת ה"טיסה" תתבצע ממקומות מוגדים בשביל למנוע בלבול בכבישים וכל מי שירצה לטוס יצטרך להגיע לשם על הקרקע בשביל להתחיל את הטיסה.יש לי עוד כל מיני רעיונות אבל אני רוצה שגם אתם תוסיפו.ואף אחד שלא יגיד שזה נשמע לא הגיוני כי לי זה מאוד נשמע הגיוני ואני לא ילד קטן...מי חשב לפני 100 שנה על מה שיהיה היום...ותראו איך העולם התקדם בעשר שנים האחרונות ותבינו שהעתיד קרוב מאוד. אז תהיו עם ראש פתוח...ותנו רעיונות.למה להסתבך? אני חושב שבחזרה לעתיד 2 מציגה את הפתרון הכי טוב, לא צריך שום מחשבים - אפשר לסמוך על אנשים שידעו לנהוג.
פורסם 2004 באוקטובר 1421 שנים טכנית השימוש בלווין לצורך זה הוא קטן פי 100 ממה שאתה מתאר . דבר זה נובע מכמה סיבות והם : המיחשוב של המכוניות לצורך בקרת מערכות (זה יהיה יותר מחשב מאשר חבילת שבבים עכב התקדמות טכנולוגית דווקא לכוון זה ) יהיה לך מאגר מפות של כבישים כבר אצלך במחשב הרכב. הכבישים יהיו מסומנים (אם אפשר ליצור רכב מעופף אפשר ליצר תמרורים ופנסים מעופפים אשר יסמנו את המסלול (אין זה הגיוני שמערכת אנטי כבידתי ישומש רק לכלי רכב ) ודבר אחרון שיטת התקשורת לא תהיה עד כדי שונה כלומר אם אתה מתקשר מ ת"א לרחובות יש סיכוי של 70-80 אחוז שהסיחה תועובר ברשת פנים ארצית בלבד (כלומר ללא לויינים ) שהרי תקשורת לווינים נועדה למרחקים יותר גדולים ולהורדת של עומס בשעות העומס (נגיד בשעה 8 בערב השרתים בת"א מפוצצים כדי למנוע כריסתם מעבירים חלק ניכר מהתקשורת דרך הלווין )אני חושב שעדיף לייצר תמרורים וירטואלי שמקומם יהיה קבוע בלווין או במערכת המכונית שלנו על פי המפות... אתה מסבך את כל העניין שאתה אומר שנייצר תמרורים עפים..תחשוב על הוספת עמידות..במקום לווין 1 שלושה לויין ותחנות ממסר באמצע שיבטיחו שהמידע יעבור וישמשו גיבוימצויין...אפשר יהיה לפתח לווינים שיעבדו רק למטרה הזאת ולצורך גיבוי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.