Drx פורסם 2004 באוקטובר 15 Share פורסם 2004 באוקטובר 15 חשבתי על זה פעם... עובדים קבועים מקבלים שירות פסיכולוגי? חשבתי לשאול את אחד העובדים שם, אבל בסוף לא יצא לי... לא מקבלים טיפול פסיכולוגי, פשוט מתחלפים מאוד מהר... :-\ את האמת לא מקבלים טיפול פסיכולוגי אבל אתמול הביאו לנו לעבודה מסאג'יסטים מקצועיים שעשו לנו עיסוי מרגיע ביותר בין השיחות... בשיא הרצינות! זה היה כ"כ מרגיע... אני מקווה שיעשו את זה לעיתים קרובות יותר. אני לא מזמן התחלתי אבל בהחלט יש שיחות מצחיקות (מצחיקות בדיעבד, בדרך כלל, תוך כדי זה סתם עצוב או מייאש או מוביל למחשבות אובדניות) כמו אתמול הייתה מישהי שאמרה שהיא לא ליד המחשב, אבל בעלה יהיה בבית ב8 וחצי והיא תהיה ב-10 ואנחנו יכולים להתקשר אז. כשהסברתי לה שאנחנו עובדים מ-9 עד 18 בימים ראשון עד חמישי היא אמרה "אין בעיה, אז שמישהו יתקשר אליי מהבית שלו"... מהבית שלו!!!!! אני אומר לכם, אנשים... :s05: או שמישהי התחילה לבכות בטלפון (דמעות, ממש) שהמכשיר שהיא קנתה דפוק והיא לא נהנתה ממנו וזה כמו לקנות בית דפוק וכו' וכו'... ויש עוד לא חסר... זה יהיה באמת נחמד מדי פעם לעדכן כאן ולהעלות עוד סיפורים מצחיקים... טוב חבר'ה יש עד יום ראשון להרגע משיחות כאלה, אז... שבת שלום לכולם! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NOSTREDAMUS פורסם 2004 באוקטובר 16 Share פורסם 2004 באוקטובר 16 אם כבר לקוחות שלא רוצים, פעם מישהו התקשר וביקש להתחבר לשירות שלנו. אמרתי לו שאין בעיה ושימתין שניה, ואז הוא סיפר לי שבנטויז'ן ובאינטרנט זהב ניתקו אותו כי אמרו שהוא קרציה מדי (במילים אלה). אח"כ, כשנאלצתי לתת לו תמיכה, הבנתי למה הוא התכוון. הוא היה אמריקאי עם קול מאוד גבוה (כזה שצועק גם כשהוא מתכוון ללחוש), והיה מ*יין את השכל על כל שטות (קפץ לו פופ-אפ? זו סיבה טובה להתקשר לתמיכה!), והכל במבטא מעצבן. אני מוכן להשבע שאני מכיר אותו !יש לי חבר כזה, בחור עם לב טוב, אבל מסוגל להתקשר לכל מוקד תמיכה, כולל אליי !!!!! ב1 בלילה (למרות שמחר יש צבא!!!!) עם המבטא המעצבן והסלנג העיראקי שלו !!! סתם כדיי שאשלח לו שיר או תמיכה טכנית מסויימת תכתיב לו את כל המבצעים שלהם :pissed: ואני עוד שואף לעבוד בפלאפון אחרי השירות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Vega פורסם 2004 באוקטובר 16 Share פורסם 2004 באוקטובר 16 הממ.. מה הדרישות לעבודה בתמיכה טכנית? דווקא נראה לי שאני עלול להתאים לזה, יש לי אחלה אנגלית ועברית (אנגלית ממש כמו שפת אם אצלי). חייבים בגרות, או איזה הסמכה - או שיש מבחן שעושים לך כדי לראות שאתה שולט בחומר? הסמכות אין לי ממש, גם (עוד לא) בגרות, יש יתרון לבגרות טכנולוגית? (של 15 יח"ל מחשבים)? או הזקנים שלימדתי אותם אינטרנט בכיתה ח'?דרך אגב, כמה משלמים לכם לשעה? וכמה משלמים לתומכים של Linux/unix או mac? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AuroraBorealis פורסם 2004 באוקטובר 16 Share פורסם 2004 באוקטובר 16 המשכורת.. הכל תלוי בחברה...תראה את התנאים של כל החברות האלה באתרים שלהם, יש שם את כל המידע על המשרות הפנויות.ואם אתה חולם על תמיכה בלינוקס.אז יש רק לטנוויז'ן ולאקטקום יש תמיכה רשמית בלינוקס.כל שאר החברות שולחות משתמשי לינוקס לכלבים... או פשוט נותת להם חיבור קבוע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HellWarrior פורסם 2004 באוקטובר 16 Share פורסם 2004 באוקטובר 16 בהחלט ישנם מקרים מצחיקים... הנה אחד שקרה לי ביום רביעי האחרון : לקוחה מתקשר - יש לה בבית 4 ממירים דיגיטליים - ומתלוננת שבטלויזיה הקטנה שלה במטבח קשה לה לראות את הסרטים שמשודרים בפורמט צר 3:4 - מסך כזה צר יותר כמו בקולנוע - ודורשת ממני התחייבות שלא נשדר סרטים כלה יותר - כי כל פעם שהיא רוצה לראות סרט - אז הוא משודר ככה, או שהיא מתנתקת ... אז ככה, אני אומר לה דבר כזה : "גבירתי, הסרטים הלא רבים משודרים ככה - משום שהבמאי החליט שהוא רוצה את הסרט ככה - ואין מה לעשות, וחוץ מזה להתחייב לך שלא נשדר סרטים כאלה אני לא אעשה - כי כן נשדר סרטים כאלה כי ככה אנחנו מקבלים אותם - סרטים כמו שר הטבעות לדוגמא , שמשודרים רק ככה " היא אמרה לי שכשהיתה בלוין הם לא שידרו סרטים כאלה .. חחח חחח הזזתי את האוזנייה וצחקתי , ואחרי נסיונות שכנוע שככה הסרטים, היא ביקשה לדבר עם מנהל משמרת - הסברתי למנהל את המצב של הלקוחה...והוא לקח את השיחה אונליין - הוא סיכם איתה שהיא תרשום את כל הסרטים שאנחנו משדרים בפורמט צר ...חחחח לקוחות יכולים להיות מאוד טיפשים. אבל מאוד. יש תנאים טובים אצלינו דווקא ושכר לא רע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liiight פורסם 2004 באוקטובר 16 Share פורסם 2004 באוקטובר 16 בהחלט ישנם מקרים מצחיקים... הנה אחד שקרה לי ביום רביעי האחרון : לקוחה מתקשר - יש לה בבית 4 ממירים דיגיטליים - ומתלוננת שבטלויזיה הקטנה שלה במטבח קשה לה לראות את הסרטים שמשודרים בפורמט צר 3:4 - מסך כזה צר יותר כמו בקולנוע - ודורשת ממני התחייבות שלא נשדר סרטים כלה יותר - כי כל פעם שהיא רוצה לראות סרט - אז הוא משודר ככה, או שהיא מתנתקת ... אז ככה, אני אומר לה דבר כזה : "גבירתי, הסרטים הלא רבים משודרים ככה - משום שהבמאי החליט שהוא רוצה את הסרט ככה - ואין מה לעשות, וחוץ מזה להתחייב לך שלא נשדר סרטים כאלה אני לא אעשה - כי כן נשדר סרטים כאלה כי ככה אנחנו מקבלים אותם - סרטים כמו שר הטבעות לדוגמא , שמשודרים רק ככה " היא אמרה לי שכשהיתה בלוין הם לא שידרו סרטים כאלה .. חחח חחח הזזתי את האוזנייה וצחקתי , ואחרי נסיונות שכנוע שככה הסרטים, היא ביקשה לדבר עם מנהל משמרת - הסברתי למנהל את המצב של הלקוחה...והוא לקח את השיחה אונליין - הוא סיכם איתה שהיא תרשום את כל הסרטים שאנחנו משדרים בפורמט צר ...חחחח לקוחות יכולים להיות מאוד טיפשים. אבל מאוד. יש תנאים טובים אצלינו דווקא ושכר לא רע אתה מתכוון 16:9. 4:3 זה מסך מלא. וכן היא באמת מטופשת ביותר הלקוחה הזו אבל הבעיה מתחילה אצל הצרכן הישראלי המצוי שחושב אוטמטית שהכל מגיע לו, ומבחינתו שירות זה לקבל בדיוק מה שהוא רוצה ולא מה שבפועל ניתן לעשות בשבילו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gribo פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 http://www.rinkworks.com/stupid/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kidney_stonE פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 בתור תומך טכני אני לא מאמין שאני רואה את הת'רד הזה רק עכשיו(אוקיי, רק עכשיו אני שם לב שזה ת'רד בן שנתיים שהוקפץ...)קודם כל אני מזועזע מהעובדה שיש אנשים שחושבים שאנחנו מקבלים הרבה כסף...ודבר שני :http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=15682ולזה שמתחתי - תלוימתחילים אפילו ב 18אני מקבל 22יש ספקיות שבהן זה שונה אני מניח, כל אחת והתנאים שהיא בוחרת לתת לעובדים שלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evman007 פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 19 שקל לשעה לא? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 http://www.rinkworks.com/stupid/מצחיק שזה הלינק שאתה נותן על אשכול בן שנתיים שהקפצת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Mamimo פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 בתור תומך טכני אני לא מאמין שאני רואה את הת'רד הזה רק עכשיו(אוקיי, רק עכשיו אני שם לב שזה ת'רד בן שנתיים שהוקפץ...)קודם כל אני מזועזע מהעובדה שיש אנשים שחושבים שאנחנו מקבלים הרבה כסף...ודבר שני :http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=15682ולזה שמתחתי - תלוימתחילים אפילו ב 18אני מקבל 22יש ספקיות שבהן זה שונה אני מניח, כל אחת והתנאים שהיא בוחרת לתת לעובדים שלה.מעולה!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 אני עבדתי שנה בתמיכה טכנית לפני הצבא ולפעמים הייתי כ"כ מתחרפן, הייתי מתחיל לדבר עם אנשים במטאים מסויימים. אבל מה שהכי הרג אותי זה שאתה לוחץ על השתק (לא משנה מאיזה סיבה, לפעמים אפילו סתם לנוח מהלקוח הדפקט) ואז הוא/היא מתחילים לקלל אותך כי הם חושבים שאתה לא שומע מה הם אומרים (הרי השתק עובד רק לטובתינו התומכים ) בכל מקרה אז מלא פעמים קיללו אותי בזמן ההשתק ואז כשחזרתי לפי המצב רוח שלי הייתי מגיב לזה, לפעמים הייתי מחליק על זה, לפעמים מתעצבן עליהם ולפעמים הייתי פשוט מנתק את השיחה לגמרי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
avivlevy פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 יוווו זה מזכיר לי סיפור בה לי למות.... נרתב לי הפלא אז התקשרתי לתמיכה צכנית כדי שהם יעבירו לי את הקו של הפלא לפלא אחר (זמנית) עכשיו הם היו צריכים שאני יתקשר למישהו שהוא בעל הפלא (בעל הפלא הכוונה זה שקנה את הפלא ,שמבאים לך מהעבודה,הורים,....) יתקשר אליה ויסכים לעשות אתזה אבל איך אני יתקשר אליו עם הפלא שלי רטוב??????...???.?והוא לא נידלק ואין לי תמספר...... אחרי חצי שעה מצאתי תמספר שלו ב144 בסדר....... רק ביקשתי שתעשה אתזה עוד חצי שעה כי אני באוטו ויש לי באוטו פלאפון כבוע (הפלא הזה שאומרים מספר והוא מחייג.....) עכשיו היא אומרת לי שהיא לא יכולה לעשות אתזה עוד חצי שעה כי אי אפשר לתכנת איזה לעוד חצי שעה...... אמרתי לה שתעשה אתזה בעוד חצי שעה (סתומרת תחכה ורק עוד חצי שעה תעשה אתזה ) אז היא אמרה שזה לא בנהלים...... (חרטה=אין לא כח) בקיצור דיברתי איתזה חצי שעה......ואני מנסה להסביר לה אבל היא לא קולטת! הלכתי למות היא הייתה כזאת סתומה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
moonjib פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 indeed קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evman007 פורסם 2006 בפברואר 23 Share פורסם 2006 בפברואר 23 יוווו זה מזכיר לי סיפור בה לי למות.... נרתב לי הפלא אז התקשרתי לתמיכה צכנית כדי שהם יעבירו לי את הקו של הפלא לפלא אחר (זמנית) עכשיו הם היו צריכים שאני יתקשר למישהו שהוא בעל הפלא (בעל הפלא הכוונה זה שקנה את הפלא ,שמבאים לך מהעבודה,הורים,....) יתקשר אליה ויסכים לעשות אתזה אבל איך אני יתקשר אליו עם הפלא שלי רטוב??????...???.?והוא לא נידלק ואין לי תמספר...... אחרי חצי שעה מצאתי תמספר שלו ב144 בסדר....... רק ביקשתי שתעשה אתזה עוד חצי שעה כי אני באוטו ויש לי באוטו פלאפון כבוע (הפלא הזה שאומרים מספר והוא מחייג.....) עכשיו היא אומרת לי שהיא לא יכולה לעשות אתזה עוד חצי שעה כי אי אפשר לתכנת איזה לעוד חצי שעה...... אמרתי לה שתעשה אתזה בעוד חצי שעה (סתומרת תחכה ורק עוד חצי שעה תעשה אתזה ) אז היא אמרה שזה לא בנהלים...... (חרטה=אין לא כח) בקיצור דיברתי איתזה חצי שעה......ואני מנסה להסביר לה אבל היא לא קולטת! הלכתי למות היא הייתה כזאת סתומה דבר עברית!!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.