ציפיות: the return of the thred - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ציפיות: the return of the thred


yoav9

Recommended Posts

שניה?

אז יש או אין באמת אתגר בין המטרוקס לשני הכרטיסים המובילים?

או שזה צפוי להיות עוד מוצר בגוג וערבי...

נ.ב.

מי צריך glide?

אני אומר שכן.

למרות שכרטיס זה לא מאור להתחרות מבחינת ביצועים לדעתי בשניים..

הם לא יתקרבו למטרוקס, בפיצ'רים.. ובאיכות.

אורי, מאיפה השטויות הללו ?!

איזו איכות ?! לעבוד ב- 3072x1024 עם שלושה מסכים ואיכות תמונה גבוה ?! תקלוט כבר, אף אחד לא משתמש בזה !

שלושת השבבים החדשים הולכים לאכול את המאטרוקס בלי בעיות, אתה יודע מה רק בשביל לזרוק לך אחד, שלושתם תומכים ב- OpenGL 2.0 וב- 9, כבר זיינו את המאטרוקס....

....

1GigaColor איזו איכות? צבעים חיים יותר.. עשירים יותר.. וזה לא קשור לרזולוציה.

יציבות תמונה.. ופילטרים ברמה מקצועית, ואת זה תראה כבר מ1280X970.

לי אישית.. זה מאוד משנה.. (עברנו את עידן ה17" עם 1024X786, לפחות אני)

לגבי סראוהדגיימינג?... ניסית פעם?.. כשתנסה. תבין.. אנשים חוזרים מE3, מכורים.. עם ריר על השפתיים,

תסלח לי אבל לרובינו.. אין בעייה להשיג זוג 15"... (לי אין ביעה גם להשיג זוג 15"LCD:)

..

.......36 שלבי עיבוד לפיקסל נתון.. (הR300.. נשאר מאחור עם 16)

מה לגיב ה16x Fragment AntiAliasing?

מה לגיב Glyph AntiAliasing .. ל2D.. בחומרה, וכולל תיקוני הארה (גם כן בחומרה)

Hardware Displacement Mapping???.... פותחה ע"י מטרוק סלידיעתך.. וזה שהיא נכללת בדיירקטס איקס 9, לא אומר.. שהשבבים המתחרים תמכו בה!!

64 Sample Texture Filtering.... האם הR300 תומך? (נ.ב אני אשמח להוכחה..)

אני חושב שסיימתי, אולי יש עוד.. לא זוכר כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כאשר הצגתי את כל הנתונים האלא בvgames אמרו לי משהו נכון...

דיבורים לא עולים כסף

על הנייר, אני מסכים, אבל מה עם תמיכה, יציבות, דריוורים...

אין לדעת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1GigaColor איזו איכות? צבעים חיים יותר.. עשירים יותר.. וזה לא קשור לרזולוציה.

שני דברים:

א. כשאני אראה את זה בפועל נדבר.

ב. כשנראה את המפרט המלא של ה- R300, NV30 ושל ה- VPU נדבר.

יציבות תמונה.. ופילטרים ברמה מקצועית, ואת זה תראה כבר מ1280X970.

לי אישית.. זה מאוד משנה.. (עברנו את עידן ה17" עם 1024X786, לפחות אני)

תעשה לי טובה, את הבדלי הפילטרים בין ATi ל- אתה רואה אולי ב- 1600x1200x32...

לגבי סראוהדגיימינג?... ניסית פעם?.. כשתנסה. תבין.. אנשים חוזרים מE3, מכורים.. עם ריר על השפתיים,

תסלח לי אבל לרובינו.. אין בעייה להשיג זוג 15"... (לי אין ביעה גם להשיג זוג 15"LCD:)

אתה גם לא ניסית אז אל תתנשא לי פה...

זוג 15" בנוסף למסך הראשי (הטוב בדרך כלל) יהרסו לך את כל החוייה, חוץ מזה שאני ממש לא רואה את עצמי הולך לשחק עם זה Q3A או UT2, זה פשוט לא מתאים לקצב המשחק, אתה צריך לקלוט את כל הפרטים ומהר, אין לך זמן להזיז את העיניים בכלל.

36 שלבי עיבוד לפיקסל נתון.. (הR300.. נשאר מאחור עם 16)

נקודה חזקה ללא ספק, אבל ל- VPU יש 64... אז מה...? זה לא אומר דבר על הביצועים בשטח.

או בקיצור, חכה שגם הפרטים על שאר השבבים יצאו.

מה לגיב ה16x Fragment AntiAliasing?

דבר מעולה ללא ספק, אבל איכות הוא עדיין לא עושה AA לטקסטורה עצמה כמו שאך ורק ה- VooDoo5 יודע לעשות.

מה לגיב Glyph AntiAliasing .. ל2D.. בחומרה, וכולל תיקוני הארה (גם כן בחומרה)

אין ספק, מדהים, רעיון מגניב לחלוטין.

Hardware Displacement Mapping???.... פותחה ע"י מטרוק סלידיעתך.. וזה שהיא נכללת בדיירקטס איקס 9, לא אומר.. שהשבבים המתחרים תמכו בה!!

אתה עייף קצת...?

אני זה שאמרתי לך מי פיתח את ה- DPM באחת הפגישות...

אני רוצה להבהיר משהו, אם שבב גראפי תואם בצורה מלאה ל- API מסויים זה אומר שהוא כולל את כל מה שיש ל- API בחומרה. אז כן, כל שאר השבבים תומכים ב- DPM.

64 Sample Texture Filtering.... האם הR300 תומך? (נ.ב אני אשמח להוכחה..)

אני חושב שסיימתי, אולי יש עוד.. לא זוכר כרגע.

לא ידוע עדיין... נחכה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1GigaColor איזו איכות? צבעים חיים יותר.. עשירים יותר.. וזה לא קשור לרזולוציה.

שני דברים:

א. כשאני אראה את זה בפועל נדבר.

ב. כשנראה את המפרט המלא של ה- R300, NV30 ושל ה- VPU נדבר.

טוב.. אז אל תקפוץ להסיק מסקנות!

יציבות תמונה.. ופילטרים ברמה מקצועית, ואת זה תראה כבר מ1280X970.

לי אישית.. זה מאוד משנה.. (עברנו את עידן ה17" עם 1024X786, לפחות אני)

תעשה לי טובה, את הבדלי הפילטרים בין ATi ל- אתה רואה אולי ב- 1600x1200x32...

לא!.. ממש לא!..שוב לא!

נ.ב ברור לך ד"א.. שעל הנייר לג'יפורס תמונה יציבה יותר וחדה יותר?

לגבי סראוהדגיימינג?... ניסית פעם?.. כשתנסה. תבין.. אנשים חוזרים מE3, מכורים.. עם ריר על השפתיים,

תסלח לי אבל לרובינו.. אין בעייה להשיג זוג 15"... (לי אין ביעה גם להשיג זוג 15"LCD:)

אתה גם לא ניסית אז אל תתנשא לי פה...

זוג 15" בנוסף למסך הראשי (הטוב בדרך כלל) יהרסו לך את כל החוייה, חוץ מזה שאני ממש לא רואה את עצמי הולך לשחק עם זה Q3A או UT2, זה פשוט לא מתאים לקצב המשחק, אתה צריך לקלוט את כל הפרטים ומהר, אין לך זמן להזיז את העיניים בכלל.

לא אני לא מתנשא. אלב אני שיחקתי בדיואל-האד... וזה ממכר!

2. זה לא דורש ממך להביט לצדדים, אבל אם מישהו יצוץ לך מהצד אתה תהייה מוכן. אתה תקלוט הרבה יותר מידע מהמשחק.

וייתכן ואתה צודק שזה יעמיס על הראש הקטן של השחקן.. אבל זה דורש אימון... ואז התוצאות יהיו טובות יותר, (מאנשים שניסו)

....שנית, הראיה שלך היא בכל מקרה.. מרחבית!.. וזה יראה מדהים פשוט תודה בזה..

פשוט יש אנשים עם קבעון מוזר... ונראה להם תמוהה לרכוש שלושה מסכים. או שניים למחשב אחד,.. אב זה בסדר לאט לאט יותר ויותר אנשים יתרגלו לכך..

וזה לא רק העניין במשחקים, אלא גם בעבודה יומיומית.

36 שלבי עיבוד לפיקסל נתון.. (הR300.. נשאר מאחור עם 16)

נקודה חזקה ללא ספק, אבל ל- VPU יש 64... אז מה...? זה לא אומר דבר על הביצועים בשטח.

או בקיצור, חכה שגם הפרטים על שאר השבבים יצאו.

אני התכוונתי לחכות, אבל אתה זה שיצא בהשמצות נגד הפרלייה האהוב שלי ;D

מה לגיב ה16x Fragment AntiAliasing?

דבר מעולה ללא ספק, אבל איכות הוא עדיין לא עושה AA לטקסטורה עצמה כמו שאך ורק ה- VooDoo5 יודע לעשות.

זה עדיין לא אומר שR300 יותר טוב!

ואין בכלל מה להשוות, שנית, רק מהשורה הזאת.. זה נראה כאילו אתה פשוט מחפש את הFaults של המטרוקס החדש..

...... הוודו 5 לא אקטואלי כלל!.

והאפקט שיוצר ה16x Fragment AntiAliasing הוא פשוט מדהים! מהר יותר וחלק יותר!

מה אפשר לבקש יותר?

מה לגיב Glyph AntiAliasing .. ל2D.. בחומרה, וכולל תיקוני הארה (גם כן בחומרה)

אין ספק, מדהים, רעיון מגניב לחלוטין.

..

זהו? מגניב?

Hardware Displacement Mapping???.... פותחה ע"י מטרוק סלידיעתך.. וזה שהיא נכללת בדיירקטס איקס 9, לא אומר.. שהשבבים המתחרים תמכו בה!!

אתה עייף קצת...?

אני זה שאמרתי לך מי פיתח את ה- DPM באחת הפגישות...

אני רוצה להבהיר משהו, אם שבב גראפי תואם בצורה מלאה ל- API מסויים זה אומר שהוא כולל את כל מה שיש ל- API בחומרה. אז כן, כל שאר השבבים תומכים ב- DPM.

..ובכן איך אתה מסביר את Enivroment MappedBumpMapping? ... שכהG400 יצא.. ותמך אם אני לא טועה בדיירקט איקס 6/7.. תמיכה מלאה... וכך היה עם הריבה טיאנטי2 אולטרא.. והוודו 3 3500 ... אף אחד מהם לא תמך בטכנולוגיה של מטרוקס (נ.ב הטכנולוגי ה של מטרוקס היתה חלק אינטגרלי גם אז בדיירקט איקס שכולם התיימרו לתמוך בו תמיכה מלאה!) ? ... ורק בשבבי הג'יפורס נראתה תמיכה בפיצ'ר הנהדר הזה... שגרם למהפכה של ממש בתחום.

64 Sample Texture Filtering.... האם הR300 תומך? (נ.ב אני אשמח להוכחה..)

אני חושב שסיימתי, אולי יש עוד.. לא זוכר כרגע.

לא ידוע עדיין... נחכה ונראה.

קשה לי להאמין.. אבל שוב! באיזו שאננות, אתה פוסל את מקומו של הפרלייה החדש על הסף!

בשתי מילים כל כך גסות ולא מדויקות... ועוד נותן לכולם לפקפק ביכולות המדהימות לש המטרוקס החדש..

שהציג שוב לפני כולם המון פיצ'רים נוספים.. שעכשיו בוודיא יאומצו בכרטיסים חדשים יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאשר הצגתי את כל הנתונים האלא בvgames אמרו לי משהו נכון...

דיבורים לא עולים כסף

על הנייר, אני מסכים, אבל מה עם תמיכה, יציבות, דריוורים...

אין לדעת...

תמיכה במה?

... הרוב זה תמיכה בכרטיס ולא דורש תמיכה מיוחדת.

מטרוקס ידועה בטור חברה שנותנת את הנשמה בדרייברים שלהם.

חוץ מזה .. בלהיות חלוצית יש יתרונות ויש חסרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיכה במה?

חבוב... משחקים...

הכרטיס יכול להיות מצויין אבל אם שום משזחק לא יתמוך בוא אז למה ליצור?

הרי אולי משחקים יתמחו ביכולות של הכרטיס סביבות 2004 או 2005... לא לפני...

אז באמת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיכה במה?

חבוב... משחקים...

הכרטיס יכול להיות מצויין אבל אם שום משזחק לא יתמוך בוא אז למה ליצור?

הרי אולי משחקים יתמחו ביכולות של הכרטיס סביבות 2004 או 2005... לא לפני...

אז באמת...

:lol:

תקרא את המפרט המלא , הוא תומך בכל תקני התלת-מימד, דו מימד. ויעמוד בכבוד בלכ משימה שתציב לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זאת השאלה שלי, השאלה היא האם באמת בעתיד משחקים יתמכו בכל הטכנולוגיות שהוא מציאה ולא יהיה לחברות הפיתוח להתמקד בטכנולוגיות של שהיא חברה יותר מוכרת ומוחרת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זאת השאלה שלי, השאלה היא האם באמת בעתיד משחקים יתמכו בכל הטכנולוגיות שהוא מציאה ולא יהיה לחברות הפיתוח להתמקד בטכנולוגיות של שהיא חברה יותר מוכרת ומוחרת...

ברוב זה לא תלוי במשחקים.

מלבד סראונד שכבר יש רשימה מאוד ראויה של משחקים שתמכים בטכנולוגיה זאת עוד לפני שהיא יצאה לעולם..

gamelist.gif

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב.. אז אל תקפוץ להסיק מסקנות!

לא קופץ לשום מקום... אני לא מתלהב ממנו רק בגלל העובדה שהוא יהיה איטי יותר משלושת המתחרים...

לא!.. ממש לא!..שוב לא!

נ.ב ברור לך ד"א.. שעל הנייר לג'יפורס תמונה יציבה יותר וחדה יותר?

כן, כן ושוב כן.

נ.ב לך תמצא חברה שתשים על הכרטיסים שלה שמבוססים 4 Ti פילטרים שמתקרבים לאיכות של ATi... טוב, אולי ... אבל זה עדיין לא משנה ברזולוציות הללו.

לא אני לא מתנשא. אלב אני שיחקתי בדיואל-האד... וזה ממכר!

2. זה לא דורש ממך להביט לצדדים, אבל אם מישהו יצוץ לך מהצד אתה תהייה מוכן. אתה תקלוט הרבה יותר מידע מהמשחק.

וייתכן ואתה צודק שזה יעמיס על הראש הקטן של השחקן.. אבל זה דורש אימון... ואז התוצאות יהיו טובות יותר, (מאנשים שניסו)

....שנית, הראיה שלך היא בכל מקרה.. מרחבית!.. וזה יראה מדהים פשוט תודה בזה..

פשוט יש אנשים עם קבעון מוזר... ונראה להם תמוהה לרכוש שלושה מסכים. או שניים למחשב אחד,.. אב זה בסדר לאט לאט יותר ויותר אנשים יתרגלו לכך..

וזה לא רק העניין במשחקים, אלא גם בעבודה יומיומית.

שמע חבוב, כשיהיו לך שלושה מסכים כמו המסך הראשי שלך נדבר. (טוב, אולי לך יהיו אבל לשאר העם לא יהיו בחיים).

אני התכוונתי לחכות, אבל אתה זה שיצא בהשמצות נגד הפרלייה האהוב שלי ;D

אני לא יוצא בהשמצות, השבב מדהים (יקר מאוד, אבל מדהים) אבל אל תעשה לו Over-Hype...

זה עדיין לא אומר שR300 יותר טוב!

ואין בכלל מה להשוות, שנית, רק מהשורה הזאת.. זה נראה כאילו אתה פשוט מחפש את הFaults של המטרוקס החדש..

...... הוודו 5 לא אקטואלי כלל!.

והאפקט שיוצר ה16x Fragment AntiAliasing הוא פשוט מדהים! מהר יותר וחלק יותר!

מה אפשר לבקש יותר?

אורי, גם פה אתה צריך לחכות ולראות מה יהיו שיטות ה- FSAA החדשות של כל חברה.

זהו? מגניב?

אממ... כן, מגניב.

..ובכן איך אתה מסביר את Enivroment MappedBumpMapping? ... שכהG400 יצא.. ותמך אם אני לא טועה בדיירקט איקס 6/7.. תמיכה מלאה... וכך היה עם הריבה טיאנטי2 אולטרא.. והוודו 3 3500 ... אף אחד מהם לא תמך בטכנולוגיה של מטרוקס (נ.ב הטכנולוגי ה של מטרוקס היתה חלק אינטגרלי גם אז בדיירקט איקס שכולם התיימרו לתמוך בו תמיכה מלאה!) ? ... ורק בשבבי הג'יפורס נראתה תמיכה בפיצ'ר הנהדר הזה... שגרם למהפכה של ממש בתחום.

עדיין לא הבנת...

אם ה- "10Bit GIGA color" הופך לסטנדרט ב- DX10 והמטרוקס החדש הרי תומך בפיצ'ר זה, זה אומר שהוא כולל תמיכה בחלק מן DX10. וזהו. אל תעשה מיזה סיפור... זה לא משהו חיוני כמו P&V shaders...

ה- EBM נתמך פרט ל- G400 רק ב- GF3 וב- Radeon256 ומעלה...

קשה לי להאמין.. אבל שוב! באיזו שאננות, אתה פוסל את מקומו של הפרלייה החדש על הסף!

בשתי מילים כל כך גסות ולא מדויקות... ועוד נותן לכולם לפקפק ביכולות המדהימות לש המטרוקס החדש..

שהציג שוב לפני כולם המון פיצ'רים נוספים.. שעכשיו בוודיא יאומצו בכרטיסים חדשים יותר

שום פיקפוק, אני רוצה לראות מזה באמת שווה, ההדגמות של מטרוקס לא מציגות את הפיצ'ר הזה בצורה מדהימה כלכך... אהבתי הרבה יותר את ה- 10Bit color...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח, דפקת אותו.

את מי בידיוק?

אותך, אדיוט שנדלק וננעל על דברים מסויימים ולא מרפה, למרות שבדוגרי אין לו במיוחד שמץ על מה הוא בכלל ננעל.

אתה איש מוזר חבוב, איש מוזר וצר אופקים, כל כך צר שאפילו את מה שבטווח ראייה שלו הוא לא רואה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח, דפקת אותו.

את מי בידיוק?

אותך, אדיוט שנדלק וננעל על דברים מסויימים ולא מרפה, למרות שבדוגרי אין לו במיוחד שמץ על מה הוא בכלל ננעל.

אתה איש מוזר חבוב, איש מוזר וצר אופקים, כל כך צר שאפילו את מה שבטווח ראייה שלו הוא לא רואה.

נכון, לא הייתי יכול לתאר את עצמי טוב יותר.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב.. אז אל תקפוץ להסיק מסקנות!

לא קופץ לשום מקום... אני לא מתלהב ממנו רק בגלל העובדה שהוא יהיה איטי יותר משלושת המתחרים...

אז אני כבר הסברתי, אני אוהב איכות ללא פשרות. מהירות פחות משחקת אצלי תפקיד גם בגלל העובדה שאני משחק 5% מהזמן לשי על המחשב.

לא!.. ממש לא!..שוב לא!

נ.ב ברור לך ד"א.. שעל הנייר לג'יפורס תמונה יציבה יותר וחדה יותר?

כן, כן ושוב כן.

נ.ב לך תמצא חברה שתשים על הכרטיסים שלה שמבוססים 4 Ti פילטרים שמתקרבים לאיכות של ATi... טוב, אולי ... אבל זה עדיין לא משנה ברזולוציות הללו.

אז זהו שכן! ואני יכול להוכיח לזה את זה עם יהיה ביידי G400 כלשהו..

זה מאוד משנה ברזולוציה של של 1280x970 ומעלה. בדוק.. ההבדק קיים.

לא אני לא מתנשא. אלב אני שיחקתי בדיואל-האד... וזה ממכר!

2. זה לא דורש ממך להביט לצדדים, אבל אם מישהו יצוץ לך מהצד אתה תהייה מוכן. אתה תקלוט הרבה יותר מידע מהמשחק.

וייתכן ואתה צודק שזה יעמיס על הראש הקטן של השחקן.. אבל זה דורש אימון... ואז התוצאות יהיו טובות יותר, (מאנשים שניסו)

....שנית, הראיה שלך היא בכל מקרה.. מרחבית!.. וזה יראה מדהים פשוט תודה בזה..

פשוט יש אנשים עם קבעון מוזר... ונראה להם תמוהה לרכוש שלושה מסכים. או שניים למחשב אחד,.. אב זה בסדר לאט לאט יותר ויותר אנשים יתרגלו לכך..

וזה לא רק העניין במשחקים, אלא גם בעבודה יומיומית.

שמע חבוב, כשיהיו לך שלושה מסכים כמו המסך הראשי שלך נדבר. (טוב, אולי לך יהיו אבל לשאר העם לא יהיו בחיים).

אבל למסיבות רשת.. כשחברים באים... לארגן פעם ב.. לקנות שלושה זולים. מה הקבעון הזה יובל?

זה דבר אדיר!..

אני התכוונתי לחכות, אבל אתה זה שיצא בהשמצות נגד הפרלייה האהוב שלי ;D

אני לא יוצא בהשמצות, השבב מדהים (יקר מאוד, אבל מדהים) אבל אל תעשה לו Over-Hype...

לא עשיתי..אני נותן לו בידיוק את הכבוד המגיע לו.

איםה שהיה צריך הודאתי כי הוא אכן יהיה איטי ליד השניים. אבל הפיצ'רים החדשים שלו.. הם משהו מיוחד. והאיכות, זה דבר שאתה פשוט לא רגיל אליו ולא ניסית מעולם.

זה עדיין לא אומר שR300 יותר טוב!

ואין בכלל מה להשוות, שנית, רק מהשורה הזאת.. זה נראה כאילו אתה פשוט מחפש את הFaults של המטרוקס החדש..

...... הוודו 5 לא אקטואלי כלל!.

והאפקט שיוצר ה16x Fragment AntiAliasing הוא פשוט מדהים! מהר יותר וחלק יותר!

מה אפשר לבקש יותר?

אורי, גם פה אתה צריך לחכות ולראות מה יהיו שיטות ה- FSAA החדשות של כל חברה.

כשיהיו נדבר..

אתה ישר שללת את הכרטיס על הסף. אני הצגתי את היתרונות שלו.. ועכשיו אתה אומר לי שאני צריך לחכות ולראות?

אני לא קפצתי לקבוע ... כי אחד מהם מתגמד.. לעומת השני..

זהו? מגניב?

אממ... כן, מגניב.

..ובכן איך אתה מסביר את Enivroment MappedBumpMapping? ... שכהG400 יצא.. ותמך אם אני לא טועה בדיירקט איקס 6/7.. תמיכה מלאה... וכך היה עם הריבה טיאנטי2 אולטרא.. והוודו 3 3500 ... אף אחד מהם לא תמך בטכנולוגיה של מטרוקס (נ.ב הטכנולוגי ה של מטרוקס היתה חלק אינטגרלי גם אז בדיירקט איקס שכולם התיימרו לתמוך בו תמיכה מלאה!) ? ... ורק בשבבי הג'יפורס נראתה תמיכה בפיצ'ר הנהדר הזה... שגרם למהפכה של ממש בתחום.

עדיין לא הבנת...

אם ה- "10Bit GIGA color" הופך לסטנדרט ב- DX10 והמטרוקס החדש הרי תומך בפיצ'ר זה, זה אומר שהוא כולל תמיכה בחלק מן DX10. וזהו. אל תעשה מיזה סיפור... זה לא משהו חיוני כמו P&V shaders...

אתה כנראה עדיין לא מבין מה זה אומר..

ה- EBM נתמך פרט ל- G400 רק ב- GF3 וב- Radeon256 ומעלה...

שוב, אתה שם לב שאתה מדבר על הייתה אמורה להיות גם בג'יפורס 2, כתומך דיירקט איקס 6 באופן מלא@

... איך זה שהטכנולוגיה שהופיע אצל המטרוקסים.. הופיע שלוש דורות אח"כ אצל המתחרים??

וטכנולוגיה הזאת השפיעה רבות על תעשיית המשחקים.

קשה לי להאמין.. אבל שוב! באיזו שאננות, אתה פוסל את מקומו של הפרלייה החדש על הסף!

בשתי מילים כל כך גסות ולא מדויקות... ועוד נותן לכולם לפקפק ביכולות המדהימות לש המטרוקס החדש..

שהציג שוב לפני כולם המון פיצ'רים נוספים.. שעכשיו בוודיא יאומצו בכרטיסים חדשים יותר

שום פיקפוק, אני רוצה לראות מזה באמת שווה, ההדגמות של מטרוקס לא מציגות את הפיצ'ר הזה בצורה מדהימה כלכך... אהבתי הרבה יותר את ה- 10Bit color...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...