GIGABYTE World Cup 8 Sigma Maze Challenge - רשימת הזוכים הישראליים - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GIGABYTE World Cup 8 Sigma Maze Challenge - רשימת הזוכים הישראליים


americium

Recommended Posts

אני יודע שהתחרות של גיגהבייט הסתיימה ממזמן אבל בזמנו שמתי לב לכך שמתוך רשימת הזוכים ישנם 2 זוכים ישראליים כאשר לפחות אחד מהם רשום פה בפורום.

אז בתור שירות לחברי הפורום. הנה הם שני הזוכים:

1) בלוח אם GA-8ANXP-D (מבוסס על ערכת השבבים 925X), כרטיס מסך GV-RX60X128V (מבוסס על ATI X600XT לאפיק PCIe), מעבד אינטל פנטיום 4 מסדרת ה-5xx ושני סטיקים של זכרונות DDR2 בנפח 512MB כל אחד מתוצרת זכה המשתמש nadavP3.

2) במעבד 4 (לא מפורט באתר לאיזו תושבת) זכה המשתמש filon (קורא לעצמו גם Dmitry).

מאחר ורק המשתמש הראשון זכה בפרסים מעניינים וגם רק הוא רשום בפורום שלנו אולי נוכל לבקש ממנו שייכנס לטופיק ויפרסם כמה תמונות של המערכת החדשה ואולי אפילו קצת תוצאות של מבחנים. אני חושב שהוא נמנה על מעטים אשר יש להם מערכת חדשה של אינטל מבוססת התושבת החדשה, PCIe ו-.

אם אתם רוצים להציץ ברשימת הזוכים, הנה הלינק: http://8sigma.giga-byte.com/english/8Sigma_mazeGame.asp?sourceweb=watermark. מי יודע, אולי אתם אפילו מכירים משם כמה אנשים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיגהבייט העלו לאתר שלהם מעין משחק נחמד כזה שצריך לאסוף בו 8 סמלים (אם אני לא טועה) שכל אחד מהם מייצג חדשה בסדרת לוחות האם החדשה שלהם, 8 Sigma.

הייתה הגבלת זמן ואלו שקבעו את הזמנים הקצרים ביותר העפילו לטבלת הזכיות. בתאריך מסויים המשחק נגמר ונערכה הגרלה רנדומלית של זוכים בפרסים שונים.

מתוכם שניים היו ישראלים. שזה בהחלט יפה. רק מעניין לדעת אם הם כבר קבלו את הפרסים שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום ;D

טוב אז כמו שאתם יודעים זכיתי באמת בפרס :D שזה ממש סבבה, לא עוד לא כיבלתי אותו, כבר יצרו איתי קשר מGIGA-BYTE בקשר לפרס, בשביל לכבל כתובת למשלוח, אני יעלה ותוצאות של 3Dmark05+03 כאשר הכבל את כול הרחיבים

יללה שנה טובה כולם

נדב

;D ;D ;D ;D :D ;D ;D :) ::):P ;D ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...