STI OR EVO?!?! - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

STI OR EVO?!?!


ORANGEJUICED

Recommended Posts

  • תגובות 88
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

וואי וואי יש פה כמה בור ועם הארץ

אתה מודע לזה שסיאט זה ספרדי ולא גרמני? ::)

(ועל כן כל הדגמים של סיאט הם שמות מקומות בספרד...איביזה, קורדובה, ליאון, טולדו...)

אתה יוצא פה טמבל...

כדאי שתדע שפולסוואגן קנו את סיאט וסיאט זה אוטו גרמני לחלוטין...

המנוע 1.4 של האיביזה זהה למנוע של הפולו

ההבדל היחיד בניהם הוא הגיר

אבל זה כמעט אותו אוטו...יצאת טמבל

סליחה אבל אני לא שמעתי על B42.5

יש B4 2.0 ויש B43.0

או שאתה שמת ל B4 מנוע תוצרת עצמית?!?!? :lol::xyxthumbs:

ועוד טמבל

זה שבדקת איזה דגמים יש השנה , לא אומר שלא קיים 2.5

כבר לא מביאים 2.5

אבל שקנינו אותה היא הייתה ופשוט היום הבינו שלא משתלם..

כיום יש 2.0 עם 150 כ"ס או פחות ו 4 צילנדרים

ו 3.0 עם 250 כ"ס ו 6 צילנדרים שהיא חיה רעה!

ה2.5 היא 150 כ"ס ו 4 צילנדרים והיא אוטו נהדר

לא הבנת את המושג פחית ניידת.

מכוניות יפאניות בדרך כלל מאופיינות במרכב פנימי קטן מנוע פשוט פלסטיקים של 2 שקל ואמינות יותר גבוהה מהממוצע והכי חשוב מחיר נמוך מאוד יחסית למתחרים, כמובן שהאמינות המחיר ושאר התכונות באות על חשבון נוחות הנסיעה, ובטיחות בעיקר.

לך יש B4 זאת מכונית קצת יקרה יחסית ליפאניות אחרות שאני מדבר על יפאניות אחרות מה שעולה לי בראש זה מאזדות פשוטות אימפרזות פשוטות וכל שאר הדגמים הפשוטים של היצרניות היאפאניות, קוראניות...,תיסע על כאלה מכוניות או שתישב במושב האחורי שלהם ותגיד לי אם זה נוח, ואם תיכנס במישהו בדרך תבין מה יקרה לך.

הצרפתיות לעומת זאת די קרובות ליפאניות מבחינת מחיר אבל עולות עליהם לדעתי בנוחות הנסיעה ובבטיחות.

לנו בכלל יש בחנייה פאסאט אבא בהתחלה רצה לקנות מאזדה 626 כמו כול ישראלי מצוי אבל התעקשות שלי הביאה אותו להבנה ירדנו בשנתון והבאנו פאסאט מדהימה עם קילומטרז נמוך ביותר.

אוקי אחי אני מבין אותך....אני אישית נסעתי בצרפתיות ואני לא מתלהב וגם מאחורה...אבל כיום ההבדלים לא כל כך גדולים

והפאסט זה אוטו גרמני ולא צרפתי

עכשיו יכול להיות שהיפניות היותר יקרות אמינות יותר מהפשוטות אבל אני לא בטוח...

הגולף הייתה במוסך כל כך הרבה פעמים בזמן שהסובארו בקושי...

האיביזה שנה אצלנו וכבר היינו צריכים להחליף מחשב אבל בגדול כמה שהוא עגלה אני אוהב לנהוג בו ופוחד לקחת פניות במהירות...

ותאמת העדפתי אימפרזה חדשה 2.0 4X4 אבל אחותי אמרה שזה אוטו לזקנים ולא הייתה לי ברירה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יוצא פה טמבל...

כדאי שתדע שפולסוואגן קנו את סיאט וסיאט זה אוטו גרמני לחלוטין...

המנוע 1.4 של האיביזה זהה למנוע של הפולו

ההבדל היחיד בניהם הוא הגיר

אבל זה כמעט אותו אוטו...יצאת טמבל

אני יודע שהם קנו. קונצרן וולקסוואגן קנו חצי עולם. אבל זה עדיין אוטו ספרדי.

גם את למבורגיני הם קנו, וזה עדיין אוטו איטלקי.

גם את סקודה הם קנו, וזה עדיין אוטו צ'כי.

אז עכשיו מי יצא טמבל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ג'וניור בדיוק באתי לכתוב את מה שכתבת אבל כמה שינויים קטנים.

אודי קנו את למבורגיני, אני יודע שאודי הם גם של פולקס, אבל לפולקס אין שום קשר ללמבורגיני מבחינת זה שהם לא מתערבים בייצורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא במקרה הזה אם אני לא טועה, פולקווגן מינו את מעצב אודי להיות מעצב למבורגיני, והוא זה שעיצב את הקו החדש של למבורגיני.

תקנו אותי אם אני טועה, אני לא סגור על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שהם קנו. קונצרן וולקסוואגן קנו חצי עולם. אבל זה עדיין אוטו ספרדי.

גם את למבורגיני הם קנו, וזה עדיין אוטו איטלקי.

גם את סקודה הם קנו, וזה עדיין אוטו צ'כי.

אז עכשיו מי יצא טמבל?

לא זה לא אוטו ספרדי יותר

אם אתה תלך ותשאל שם אנשים הם גם יגידו לך שזה כבר לא אוטו ספרדי

אני יספר את הסיפור שהיה לי שם בהזדמנות...

סיאט כיום זה אוטו מייצור גרמני וזה נחשב בכל מידה של עשיייה ונהיגה כמו אוטו גרמני ולא כמו אוטו ספרדי

השם נשאר אבל האוטו שונה וזהו אין מה לעשות האיביזה שלי שלפי מה שאתה אומר ספרדית היא עם בדיוק אוטו מנוע כמו של הפולו החדשה שהיא גרמנית...והיא כמעט בדיוק אותו אוטו ואפילו המוכרים שלה אומרים את זה...אז מה בדיוק הופך את הסיאט לאוטו ספרדי?

חבל שאתה לא חוזר בעצמך וממשיך עם השטויות ...

שורה תחתונה ואחרונה-סיאט זה אוטו גרמני ואני מסתכל עליו כאוטו גרמני שאני נוסע בו והוא גם מזכיר אוטו גרמני

ואגב שם משהו דפוק המספר של האוטו מאחורה בסיאט שלי, הלוחית היא של פולסוואגן ולא של סיאט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון שכל השלדה והמנוע והכל משותפים, אבל הם גם משותפים הם הרבה חברות שהם בכלל לא מקונצרן וולקסוואגן.

כיום כמעט כל המכוניות בעולם משתפות רכיבים, נדירות החברות שמייצרות הכל בעצמן.

והלוחית רישוי זה בולשיט... יש לי בסיטרואן מחזיק מפתחות של פרארי....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שזה בולשיט אבל זה לא משנה את העובדה שזה מכונית גרמנית לכל דבר

ואני לא יודע איך אתה שופט מה זה אוטו ספרדי ומה זה אוטו גרמני

רואים שאתה חושב שהשם זה מה שמשנה

אבל נניח היה סופה קטן ופולסוואגן היו קונים אוטו והאוטו היה עם מנוע של פולו ועיצוב גרמני והכל של פולסוואגן...אז זה עדיין היה נחשב לאוטו ישראלי? שהתוכנות שלו (אמינות , נהיגה ובלה בולה) נחשבות לתכונות של אוטו ישראלי? היית אומר שהמכוניות הישראליות הם מכונית נוחות על פי אוטו אחד שפולסוואגן עשתה או היית אומר שהנוחות היא של אוטו גרמני

אני לא חושב, אז תפסיק לשכנע את עצמך שאתה לא טועה.

היום סיאט זה חברת בת של פולסוואגן והם שינו את האוטו ועשו אותו כמעט כמו פולו (כולל עיצוב פנים מאד דומה) , לכן זה אוטו גרמני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

m0sh אני יודע שפאסאט זה גרמני אפילו רשמתי "לנו בכלל..." הוצאתי את הפאסאט מהוויכוח שהיה לנו.

ORANGEJUICED גם לEVO יש גירסה מחוזקת שנמכרת רק באנגליה תבדוק את העובדות לפני שאתה מדבר ומתי תבין שתאוצה לא קובעת עד כמה המכונית טובה. למען השם רוצה תאוצה לך קנה איזה מכונית שרירים אמריקאית שים עליה קצת כסף ותראה איך היא עושה 0-100 ב3 שניות אבל שתבוא לקחת סיבוב תבין למה היא שווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

m0sh אני יודע שפאסאט זה גרמני אפילו רשמתי "לנו בכלל..." הוצאתי את הפאסאט מהוויכוח שהיה לנו.

ORANGEJUICED גם לEVO יש גירסה מחוזקת שנמכרת רק באנגליה תבדוק את העובדות לפני שאתה מדבר ומתי תבין שתאוצה לא קובעת עד כמה המכונית טובה. למען השם רוצה תאוצה לך קנה איזה מכונית שרירים אמריקאית שים עליה קצת כסף ותראה איך היא עושה 0-100 ב3 שניות אבל שתבוא לקחת סיבוב תבין למה היא שווה.

זה לא חוכמה לקנות מכונית ולשפר אותה ואז להגיד שהיא יותר מהירה וההשניה ....ה WR1 היא באה ככה ישר מהחברה ולא צריך לשפר אותה....

ואתה אולי מדבר על מכוניות דראג שמגיעות לכזאת מהירות ב פחות מ 3 שניות..... זה לא מכונית לכבישים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא חוכמה לקנות מכונית ולשפר אותה ואז להגיד שהיא יותר מהירה וההשניה ....ה WR1 היא באה ככה ישר מהחברה ולא צריך לשפר אותה....

ואתה אולי מדבר על מכוניות דראג שמגיעות לכזאת מהירות ב פחות מ 3 שניות..... זה לא מכונית לכבישים....

יש מספר לא קטן של רכבים משופרים ברמה כזו או אחרת שיורדים מ 3 שניות ל 100 ויש רכבים כמו ( סתם דוגמה ) הפאגני זונדה שמאוד קרובים לזה ועדיין אפשר לינהוג איתם גם בסיבובים ומהר מאוד

ומכוניות דראג עושות 0 ל 100 ב כ 0.5 שניות ;D (איפו מאשרים כזאת לכביש וכמה זה יעלה ??? :lol: )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולכן קוראים להן - cars...

אפשר לקנות מכונית שמתנהגת יפה בסיבובים אבל בלי האצה בזול ואפשר לקנות מכונית שעושה 0-100 מעולה בזול אבל מכונית שעושה את שניהם מאד מאד יקרה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ORANGEJUICED אני חוזר שוב תקנה מכונית שרירים אמריקאית טיפוסית שים עליה 20K של שיפורים ותראה איך היא עושה 0-100 ב3 שניות עזוב תאוצה בצד זה לא אומר כלום על המכונית זה רק אומר שהמנוע שלה מספיק חזק בשביל לעשות את זה אבל יש עוד הרבה דברים שצריך להסתכל עליהם כשבוחנים מכונית .

הגירסה החזקה של הEVO עולה כמו זאת של האימפרזה אז מספיק כבר להלל את המכונית הזאת, בסדר זו אחלה מכונית אבל יש הרבה מכוניות שלא רואות אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...