האם תיזמונים באמת חשובים - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם תיזמונים באמת חשובים


shoeyal

Recommended Posts

הבדלי המחיר בין זכרון רגיל לזכרון "איכותי"  שהוא בעל תיזמונים נמוכים עומד על סכומי כסף משמעותיים.

האם זה שווה את ההשקעה ?

בקישור  http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=ddr2comparo&page=7   שמצורף אמנם שלDDR2

ההבדלים בתיזמונים זניחים מבחינת ביצועים.

בנוסף אני ורוב האנשים מתייחסים כיום בעיקר ל CAS כבר ראיתי מס" קישורים שטוענים שב DDR זה לא הנתון הכי חשוב והוא די זניח

לכן ההבדל היחידי זה ב O.C עד איזה באס הוא יוכל לעלות אבל מבחינת ביצועים לא משנה אם זה קורסייר או ELIXIR מעפאן

http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=ddr400myths&page=3

"Conclusion : When it comes down to it, there is almost zero performance difference end-user performance levels between generic and high-end memory modules. Shop accordingly"

מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשמדברים על אוברקלוק:

רוב המעבדים היום באים עם מכפילים פתוחים אז כשאתה משווה בין DDR400 עם תזמונים נמוכים לDDR500 עם תזמונים גבוהים אתה בד"כ לא רק משווה בין הזיכרונות, אתה גם משווה בין מהירויות מעבד שונות. אז במקרה הזה, מה שנהוג לעשות זה לקחת זיכרון בתקציב, עם התזמונים הכי נמוכים, ועם המהירות שתספיק לך לאוברקלוק. העניין שכאן יש לך את האפשרות לעבוד עם מחלק שונה למעבד לזיכרון, נגיד 5:4 ואז אתה עובד עם זיכרון איטי ותזמונים נמוכים. כאן כדאי להסתכל על בנצ'ים, בגדול, בכל דבר חוץ ממשחקים, עדיף ב1:1, ובמשחקים זה גבולי, אם אני זוכר נכון...

בלי אוברקלוק:

תזמונים לא משפיעים כמעט בכלל על הרוחב פס של הזיכרון (נבדק בד"כ ע"י SiSoft Sandra's Memory Bandwidth Benchmark), אלא על הMemory Latency, הזמן תגובה של הזיכרון. אין היום מעבד שצריך יותר מDDR400 בשביל לעבוד בלי אוברקלוק, וכבר רוב הזיכרונות PC3200 שקונים הם 2.5-3-3-7 ולא 3-4-4-8 ואז, ההבדל בין 2-2-2-5 ל 2.5-3-3-7 הוא לא כזה גדול. לOCZ יש סדרה מיוחדת שנקראת הEB, שם שמים דגש על תזמונים מסויימים כדי לתת ביצועי תזמונים טובים גם במהירויות של PC3700 (ואומרים שזה הזיכרון הכי מהיר בPC4000). רוב הביקורות מראות שהזיכרונות שעובדים ב2-2-2-5 לא שווים את ההפרש בין אלה שעובדים בתזמונים קצת יותר גבוהים. מה שכן, אצל יש הבדל יותר מורגש בין תזמונים נמוכים לגבוהים (והסקירה שאתה הבאת נוגעת לאינטל).

בקשר לאינטל:

לDDR2 יש באמת תזמונים הרבה יותר גבוהים מלDDR1 אבל מה שעוד יש לו זאת היכולת לעבוד במהירויות הרבה הרבה יותר גבוהות (תקן JEDEC מגביל בכלל את DDR1 לPC3200). ככל שעולים בבאס, התזמונים פחות משנים, וזה אחד הדברים החשובים בDDR2. אבל מה שמצחיק זה שבינתיים הפרסקוטים שתומכים בDDR2 לא באים בבאסים יותר גבוהים מ800 וכדי לעבוד ב1:1 הם לא צריכים שהוא יותר מהיר מ 400 מגה-הרץ, לכן הם משתמשים במכפיל 3:4 כדי להשתמש בPC2-4300. לפני סוף השנה יצאו לLGA 775 שיעבדו בבאס של 1066 (לצערנו, רק הXE, או הEE היקרים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר ב DDR2 !!!!! לא על DDR. נוסף על כך שמדובר על DDR2 מדובר רק על

פנטיום 4 שגם מוסיף תקורה על פעולות מול הזכרון לכן לא מפליא שההבדלים זניחים.

אני מקווה ש תצליח לדלג מעל ה היישר אל התקן העתידי של ה ,

רכיבים דומים משמשים כבר אצל יצרני כרטיסי המסך תחת התקן GDDR3.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...