פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים אני לא מאמין שאתה אומר את זה, איזה משפט מגעיל זה אחייעני יש עוד הרבה בתור, מה אפכת לי אם כמה אנשים ילכו...חכה שעכשיו כולם יברחו משם לאט לאט אם לבוס שלך לא יהיה אכפת מהלקוחות... הוא ירדוף אחריהם כמו שהוא לא עשה בחיים שלואוקיי בו נסביר לך את זה ככה, כל העולם ואחותו פוקדים את הסניף, ובדרך לקוחות עוד מנסים לדלות ממך מידע בטלפון.אין מה לעשות, אנשי מכירות הם בני אדם ולא סופרמן, הם לא יכולים לטפל בכולם בלי שיווצר מצב שתצטרך להמתין כמה שעות ואולי אפילו ימים.והכוונה שלי היתה שאין מה לעשות, יש לקוחות שלא מוכנים לחכות את הזמן הזה ורוצים שירות ועכשיו, את אותם לקוחות החנות כמובן תאבד, אבל זה לא משהו שיפגע בה בצורה כה נוראית.אתה לא יכול להשוות נגיד לחנות כמו זיגזג שיושבת בבית ויש להם את כל הזמן שבעולם לענות לך על כל השאלות ולתת לך את השירות הכי אדיב שאפשר. מה שהולך שם יכול להגיע למצב של שוק.
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים אתה צודק במה שאתה אומר שזה חנות ולא בית ספר למחשבים...אבל מצד שני שאתה מתייחס ככה ללקוח זה שירות גרוע והלקוח פשוט ילך, מנסים להסביר עד שמגיעים לפשרה...(דרך אגב גם אני עובד בחנות מחשבים וגם אני מתעסק עם לקוחות אז...)כן, רק שבחנות שלכם לא מוכרים במחירים של KSP וקשה לי להאמין שהלחץ שיושב לך על הראש זה הלחץ שיושב על אנשי המכירות של KSP. כדי להצדיק את המשכורת שלהם ברמת הרווחים של KSP הם חייבים קודם כל למכור הרבה. בזמן וויכוח עם לקוח ישראלי אתה יכול לבזבז שעתיים, ולהפסיד 4 לקוחות עצבניים שמחכים בתור. ועל מה הווכוח - ברב המקרים על כלום, על זכרון 500 מגבייט בלוח NF2 250GB לפרסקוט.
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים אני לא משווה את החנות שלנו לרשת של ksp, אבל אנחנו החנות הראשית (תופסת כ90%) בעיר ובאיזור לא קטן בכלל, ועדיין מתייחסים כמו שצריך לאנשים.
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים לKSP מדי פעם יש יציאות של רמאות ממש מגעילותככה לדוגמא,היה מקרה בו מישהו קנה מהם Radeon9800XTוקיבל רדאון9800אקסטי,עם ליבת R350 במקום ליבת R360למי שלא מבין-היצרנית של הכרטיס לא טועה,קיי אס פי בכבודם ובעצמם לקחו את הכרטיס,הוציאו את הליבה,והחליפו אותה,ועוד החלק המגוכח הוא-שהם הדביקו את הליבה בחזרה בצורה חובבנית וגרועה.עכשיו,לזה אניקורא ממש ממש מגעילים.חוץ מזה,כבר פעמים רבות מדי שמעתי על כך שאנשים קנו מוצר מסוים וקיבלו אחד אחר.פשוט לא ברור לי,איך הם עושים כלכך טעויות....
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים בתור אחד שקנה בKSP , וקנה בעוד מקומות , השירות שלהם כמובן פחות טוב , אבל כמעט כל חנות שכונתית נותנת שירות הרבה הרבה פחות טוב מזה! עדיין KSP אחת המובילות ותישאר ככה בגלל המבחר שלה וזה שהיא פשוט יודעת מה הצרכן צריך ורוצה... , כבר כמה פעמים היו לי בעיות , והם תיקנו לי על המקום.. , הלוח לא עבד , אמרו בסדר , הביוס לא בסדר , נחפש לך לוח אחר , לא היה להם לוח במלאי אז הם התקשרו לחיפה ומחיפה לגעש תוך יום אחד שלחו לי ביוס חדש לגמרי וגם ברוב טובם הם עידכנו אותו לגירסא הכי חדשה... , אז סתם שתבינו מה הולך שם... או עוד משהו , קניתי שם זיכרון אינפיניון , וקיבלתי זיכרון של XEROX , הלכתי באותו שבוע , ועל המקום הביאו לי זיכרון אינפיניון חדש נורמלי ואחר כמו שצריך בלי להתווכח בכלל ובלי לבדוק שאני צודק... מה אתה מתלהב מזה?? ואולי אתה לא היחיד הם נותנים לעוד אנשים שלא מבינים כלום כמו הפריק זיכרון גרוע והרי מישהו שלא מבין במחשבים לא יבדוק איזה זיכרון זה או של איזה חברה... הוא קנה זיכרון אז הוא משער שקיבל את מה שהוא קנה... לא כולם כמונו שבודקים מה הם קיבלו אז לדעתי זה ממש לא בסדר, בכלל אין מה להתלהב הזה... לדעתי זה רמאות מדרגה א. שלא נותנים לך על מה שאתה משלם מאיפה אתה יודע עם הם לא עשו את זה לעוד הרבה אנשים שהזמינו משהו אחד והביאו להם משהו אחר ... ועובדי KSP דיי לשחק את עצמכם טובים כאלו , זה אחד או שתים הם בסדר וסבבה זה לא אומר שכל סניף ככה... ולפי מה שהולך פה KSP מגיע להם שלא יקנו מהם , אבל הבעיה שהם זולים ... אז אנשים יעדיפו את המחיר הזול משאר יחס .
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים קיי אס פי בכבודם ובעצמם לקחו את הכרטיס,הוציאו את הליבה,והחליפו אותה,ועוד החלק המגוכח הוא-שהם הדביקו את הליבה בחזרה בצורה חובבנית וגרועה. LMFAOOOOOOO :lol: :lol:
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים קיי אס פי בכבודם ובעצמם לקחו את הכרטיס,הוציאו את הליבה,והחליפו אותה,ועוד החלק המגוכח הוא-שהם הדביקו את הליבה בחזרה בצורה חובבנית וגרועה. בנאדם אמרת עכשיו משהו כל כך הזוי שאני לא אוכל לתאר לך אותו במילים... אז פשוט... לא!
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים אני חושב שהוא התכוון שהוציאו את הרזולוציה וכווצו אותה אני לא משווה את החנות שלנו לרשת של ksp, אבל אנחנו החנות הראשית (תופסת כ90%) בעיר ובאיזור לא קטן בכלל, ועדיין מתייחסים כמו שצריך לאנשים.אני לא יודע על איזו חנות מדובר ועל איזה עיר. יש אצלכם בעיר חנות זולה א-לה KSP?
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים =\אני לא אומר את זה בשמיאילא רק מדברים שאמרוכמו שנאמר-שקרנים מגיחים מכל מקוםאבל עדיין,מכל בן אדם שקנה משם,אני תמיד מקבל המלצה: "אל תקנה משם"=\
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים =\אבל עדיין,מכל בן אדם שקנה משם,אני תמיד מקבל המלצה: "אל תקנה משם"=\אופייני לצרכן הישראלי "מ*יין ובוכה"תשאל את החבר שלך על המיסב של ה DDR. אולי שכחו לגרז אותו לפני שמסרו לו את הכרטיס.
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים כי ככה זה ישראלים, שקצת נראה להם משהו לא טוב הם ישר קופצים (לדוגמא הבן אדם שקנה לוח שכן תומך בDDR500 אבל באתר רשום רק DDR400 מצפיה ראשונה) אבל בני אדם שכן מקבלים יחס טוב שותקים, אותם לא תראה קופצים ומנפנפים בסיפור שלהם.. ועד שכן יש מישהו כזה הוא מקבל תגובות של "מה אתה מתלהב.." אני חייב לציין את stinger ואת blackend שהוא בין האנשים שאני באמת מעריך, KSP יצאו איתו בסדר והוא ישר פרסם והראה שדווקא כן יש שירות טוב ולא הכל שחור בקיצור ולעניין KSP כמו כל חנות אחרת סבירים לגמרי, יש להם מקרים טובים יותר ופחות וברוב המקרים זה גם לא תלוי בהם עבדתי איתם הרבה שנים, אני אומר בפרוש שלא התלהבתי במיוחד מהנדיבות ומהשירות שלהם אבל הם בסך הכל מוכרים אני לא מתכוון לפתוח איתם שולחן ודווקא מספר טכנאים בסניף רוממה שבחיפה יצאו איתי מעבר לבסדר בכמה וכמה מקרים, אני לא ממש זוכר את השם שלהם בשביל לשבח אותם רק לפני קניה של כרטיס מסך תבדקו עוד בחנות מה רשום מתחת להיטסינק שלא החליפו לכם בטעות את הליבה :lol:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.