פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים זה מעצבן הקטע עם המתנות..מה יתנו לכם המתנות??משחק מאפן? רישיון חינם לאנטיוירוס שאפשר להוריד מהאינטרנט? אינטרנט לשלושה חודשים?מה זה כל השטויות האלה..הנחה גם כן.. קונים בחנות עם מחירים כמעט הכי זולים ועוד רוצים הנחות..ובאמת הצרכן הישראלי זה משהו נורא, תאמינו לי שלא הייתם רוצים להתמודד עם כאלה יום-יום.בקיצר מה שנאמר הוא שזמן שלקוח רוצה הסברים טלפוניים שווה כסף, והאיש מכירות לא בא ללמד אותו כאן בחינם.אין זה מחובתו או תפקידו.זה משגע אותי כשאני עם לקוחות והמתקשר הטלפוני אומר רק שאלה קטנה.. ועוד אחת.. ומה זה אומר.. והרי אלו שאלות של אנשים שלא מבינים בגרוש.. זה חנות, לא בית ספר למחשבים.
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים אתה צודק במה שאתה אומר שזה חנות ולא בית ספר למחשבים...אבל מצד שני שאתה מתייחס ככה ללקוח זה שירות גרוע והלקוח פשוט ילך, מנסים להסביר עד שמגיעים לפשרה...(דרך אגב גם אני עובד בחנות מחשבים וגם אני מתעסק עם לקוחות אז...)
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים בואנה מה שתגידו "פריק מחשבים"...אם הוא כזה "פריק" אז הוא לא היה כזה אידיוט הלוח כן תומך...
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים זה מעצבן הקטע עם המתנות..מה יתנו לכם המתנות??משחק מאפן? רישיון חינם לאנטיוירוס שאפשר להוריד מהאינטרנט? אינטרנט לשלושה חודשים?מה זה כל השטויות האלה..הנחה גם כן.. קונים בחנות עם מחירים כמעט הכי זולים ועוד רוצים הנחות..ובאמת הצרכן הישראלי זה משהו נורא, תאמינו לי שלא הייתם רוצים להתמודד עם כאלה יום-יום.בקיצר מה שנאמר הוא שזמן שלקוח רוצה הסברים טלפוניים שווה כסף, והאיש מכירות לא בא ללמד אותו כאן בחינם.אין זה מחובתו או תפקידו.זה משגע אותי כשאני עם לקוחות והמתקשר הטלפוני אומר רק שאלה קטנה.. ועוד אחת.. ומה זה אומר.. והרי אלו שאלות של אנשים שלא מבינים בגרוש.. זה חנות, לא בית ספר למחשבים.נכון מאוד, אבל מצד שני באתר הבית אין הרבה מידע, ובשביל לשאול כמה שאלות קשה לנסוע כל פעם מחדש לחנותשאני מתקשר לחנות בחיפה (ברוממה) אני מקבל יחס מאוד קר, עונים לי ממש בקצרה, בטון לא סימפטי, ומנתקים עוד לפני שאני מסיים לדבר..אני לא בא אליהם בטענות בגלל ש"המוקד הטלפוני" אלה אותם מוכרים שעסוקים עם לקוחות באותו רגע
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים מחבר שמעו זאת החלטה עיסקית שכל עסק פרטי יכול לעשותהגישה האמריקאית היא שהלקוח תמיד צודק אבל זה לא אומר שKSP מחוייבים לאותו הכללהם מעדיפים את שיטת ה"זולים" שמסתבר שגם עובדתשוב, עסק פרטי ומותר לו לעשות מה שבראש שלו במסגרת החוק
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים אתה צודק במה שאתה אומר שזה חנות ולא בית ספר למחשבים... אבל מצד שני שאתה מתייחס ככה ללקוח זה שירות גרוע והלקוח פשוט ילך, מנסים להסביר עד שמגיעים לפשרה... זהו שב-KSP נראה לי שיש מספיק לחץ כדי שלא איכפת להם אם הלקוח ילך.. יש עוד הרבה בתור.. אבל באמת כל חברה וההחלטה שלה. ו-VATOS זה רק תלוי מתי אתה מתקשר, אם אין לחץ ואני לא יודע תשובה אני אכנס לאתרי אינטרנט ואבדוק, או אנסה לברר.. טוב אני מניח שלא כל המוכרים כמוני..
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים שמעו זאת החלטה עיסקית שכל עסק פרטי יכול לעשותהגישה האמריקאית היא שהלקוח תמיד צודק אבל זה לא אומר שKSP מחוייבים לאותו הכללהם מעדיפים את שיטת ה"זולים" שמסתבר שגם עובדתשוב, עסק פרטי ומותר לו לעשות מה שבראש שלו במסגרת החוקומה יצא להם מזה.. כתבה במעריב שרק תרחיק מהם לקוחות.
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים זהו שב-KSP נראה לי שיש מספיק לחץ כדי שלא איכפת להם אם הלקוח ילך.. יש עוד הרבה בתור..אני לא מאמין שאתה אומר את זה, איזה משפט מגעיל זה אחייעני יש עוד הרבה בתור, מה אפכת לי אם כמה אנשים ילכו...חכה שעכשיו כולם יברחו משם לאט לאט אם לבוס שלך לא יהיה אכפת מהלקוחות... הוא ירדוף אחריהם כמו שהוא לא עשה בחיים שלוסליחה, אבל גועל...יניב
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים לא פעם ראשונה שמתפרסמות כתבות בגופי העיתונות המובילים בארץ על דברים שקשורים במחשבים הנכתבים ע"י חובבנים גמורים שלא יודע להבדיל בין בתים להרצים, אני נדהם כל פעם מחדש.וזה לא צחוק בכלל, KSP חייבת לתבוע אותם ולנצח במשפט, הנזק התדמיתי והכספי שנגרם/יכול להגרם כתוצאה מכתבה כזו הוא עצום.
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים ובאמת הצרכן הישראלי זה משהו נורא, תאמינו לי שלא הייתם רוצים להתמודד עם כאלה יום-יום. :'(אתה זורע מלח על הפצעים והפרנסה שלי :'( :'( :'(
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים בתור אחד שקנה בKSP , וקנה בעוד מקומות , השירות שלהם כמובן פחות טוב , אבל כמעט כל חנות שכונתית נותנת שירות הרבה הרבה פחות טוב מזה!עדיין KSP אחת המובילות ותישאר ככה בגלל המבחר שלה וזה שהיא פשוט יודעת מה הצרכן צריך ורוצה... , כבר כמה פעמים היו לי בעיות , והם תיקנו לי על המקום.. , הלוח לא עבד , אמרו בסדר , הביוס לא בסדר , נחפש לך לוח אחר , לא היה להם לוח במלאי אז הם התקשרו לחיפה ומחיפה לגעש תוך יום אחד שלחו לי ביוס חדש לגמרי וגם ברוב טובם הם עידכנו אותו לגירסא הכי חדשה... , אז סתם שתבינו מה הולך שם...או עוד משהו , קניתי שם זיכרון אינפיניון , וקיבלתי זיכרון של XEROX , הלכתי באותו שבוע , ועל המקום הביאו לי זיכרון אינפיניון חדש נורמלי ואחר כמו שצריך בלי להתווכח בכלל ובלי לבדוק שאני צודק...
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים KSP לא יכולה לתבוע כלוםהלקוח לא מעליל אלא טוען אמרו לי ככה והתיחסו אלי ככהזה תיאור המעשה ולא חסרות חנויות שמתנהגות ככה אז למה שהשופט יוציא אותם צדיקים ?
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים וואו, איזה שירותהם נתנו לך את הזכרון שקנית... פשש יאלה מהיום אני קונה רק שםאתה שומע מה אתה אומר אחי?קנית זכרון INFENION, נתנו לך זכרון XEROX!סבבה, כולנו בני אדם, כולנו טועים...אבל אתה מתלהב מזה שהחליפו לך אותו... ברור שיחליפו לך אותו אם הייתה טעות ולא קיבלת את המוצר שקניתכנראה שהסטנדרט שלך לשירות נמוך מאוד.ואם תגיד לי שיכולת להביא להם זכרון ישן שהם לא הביאו לך ואז לעבוד עליהם אז אם הם לא שמו מדבקה שלהם על הזכרון זה בעיה שלהם. הם בכל זאת היו צריכים להחליף לך את הזכרון. ואני מתאר לעצמי שהם כן שמים מדבקות.יניב
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים איך בדיוק אתה קונה בחנות שמוכרת בסיטונאות?על החשבון של חבר שלי שהוא דילר.
פורסם 2004 בספטמבר 2221 שנים מחבר ומה יצא להם מזה.. כתבה במעריב שרק תרחיק מהם לקוחות.זאת עדיין זכותה המלאה של החנות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.