הטמטום של המורה למחשבים שלי ושל נדב + שאלה על אוטומטים - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הטמטום של המורה למחשבים שלי ושל נדב + שאלה על אוטומטים


HoT-DoG

Recommended Posts

קודם כל גם אני לומד תנושא הזה, ואני בכלל לא מבין איך כל זה קשור לאוטומטים, כיאילו יש קצת דימיון אבל חוץ מזה כלום... האמת שאצלנו קוראים לזה תורת המחשב, ואצלו יש לנו שפה עם תנאים מסויימים ורק אם אחד התנאים אינו מתקיים ואי אפשר לתקן אותו רק אז אצלנו זה נכנס למלכודת.

עכשיו לא ממש הבנתי את הסיפורים שלכם... עם זאבים הכבשות הסבתות וכיפה אדומה. איך כל זה קשור לאוטומטים ומחשבים, אין לי מושג. אם באמת תצליח להעלות את הסיפור שלך על צורה גרפית אולי נצליח להבין.

ונראה לי שכל המורות למקצוע הזה מאוד לא מקצועיות... אנחנו נפלנו על פרחה... כל הזמן מדברת איתנו ב "יש'ך ת'אוטומט ש'ך..." חחחחחחחחחחחחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

היא שמה עליי כבר עין מכתה ט' גבר

הנסוח המדוייק

"אב ושני בנים נמצאים בצדו האחד של נהר

לרשותם סירה רעועה שיכולה לשאת את אחד הבנים את האב או את שני הבנים"

צריך להראות איך להעביר אותם לצד שני עם העיגולים והחצים

ואז לעשות מצב של מסלול שייסתיים במלכודת כלמור עיגול שאי אפשר לצאת ממנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שהבנתי את הקטע:

על הסירה יש שני מקומות- אך היא יכולה להחזיק רק את המצבים הבאים:

1. רק את האבא

2. בן אחד

3. את שני הבנים

ואז יש הגיון במה שהמורה שלך אמרה, מאחר ועל הסירה טכנית יש שני מקומות, ואם יכנס האבא ואחד הבנים לסירה היא תקרוס.

ד.א. הפתרון מאוד פשוט:

1. שני הבנים עוברים

2. בן אחד חוזר

3. האבא עובר

4. הבן שנמצא על הגדה אליה צריך לעבור חוזר עם הסירה לגדה הראשונה

5. שני הבנים עוברים שוב ביחד את הגדה

ועכשיו כולם בריאים שלמים ומאושרים על הצד השני  ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שוב חוזר - זה הכל תלוי בניסוח השאלה, יותר נכון בהפיכתה לאוטומט.

אם עברתם קצת על אוטומטים אתה יודע שיש א"ב לאוטומט (כלומר אותיות הקלט).

לכן אם אתה מגדיר בתור אותיות קלט את הזוגות האפשריים וגם היחידים (אבא+בן1, אבא+בן2, בן1+בן2, אבא, בן1, בן2) אז ברגע שיעלה על הסירה אבא ובן, כלומר יתקבל הקלט אבא+בן1/2 אז אתה נקלע למלכודת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ווואיייי המוגבלותתתת

בסדררר אני לא צריך את הפתרון

בפעם ה1000

וזה לא שיש שתי מקומות

זה שהסירה קטנה ומוכה

אנשים סך הכל מנסים לעזור לך... אתה יכול להיות יותר סימפטי...

לגביי השאלה עצמה, כפי שצביקה אמר (בשדירוג קל):

יש לך 3 סוגי קלטים: אבא, בן1, בן2. כאשר עם כל קלט ניתן להכניס יחיד או זוג. (כפי שעל הסירה ניתן להעלות 2 אנשים או אחד).

במצב ומנסים להכניס את האבא עם אחד הבנים, זהו מצב מלכודת מאחר והוא אינו תקין ואחרי שהוא מתקיים אין סיכוי לתקן אותו.

ולכן, כמה שקשה לך לשמוע, המורה שלך צדקה ואתה טעית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל זה לא אני

זה כל הכיתה חוץ מאיזה חנון אחד

ולא

הקלטים הם לא אב, בן1, בן2

הם

אב, בן1-בן2,בן1,בן2

ואם הקלט שגוי זה לא מצב מלכודת זה טעות

מלכודת מוגדרת כמצב שהגיעו אליו דרך הפעולות התקינות

וממנו אין פעולה שבעזרתה אפשר לצאת מהמצב הזה

אל תתחיל להמציא לי פה תיאוריות בבקשה שמצב אינו תקין ואי אפשר לתקן אותו

תשווה בין השאלה הזו לזאתי עם הכבשה והזאב

אתה טוען שהם אותו דבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Rule The אתה הספאמר הכי גדול שראיתי בעולם, די להגיב לא לעניין, תגיד לי אאתה קורא את התארד לפני שאתה מגיב???

נמאס כבר מהספאם הזה שלך, תביא קצת תגובות שיהיו לעניין במקום תגובות שמסיטות את הנושא. אלוהים ישמור איזה ספאמר, ביום אחד הוא עושה יותר הודעות ממה שאני עושה פה ואני כבר חצי שנה בפורום... די עם זה

ועכשיו לעניין, אסור לך לריב עם מורים שלך, רק אתה תדפק מזה, תחשוב שהיא מגישה אותך לבגרות ועוד חמש יחידות...

דבר שני אם המורה מזלזל בך תבהיר לה אפילו בארבע עינים שלא מתאים מה שהיא עושהה במקום משחקי כוח איתה.

דבר שלישי, רק אתה אמרת שזה לא נחשב מלכודת משום שזה למעשה מצב אסור, או שכולם הסכימו ורק אתה מתווכח (כי אם כולם מסכימים סימן שפיספסת נקודה)

אם אתה מאמין בעצמך תלך תדבר איתה, תגיד לה שיש לכם שלוש שנים לסחוב ביחד, שאתה לא רוצה יחס כזה ממה, ואתה בתמורה מבטיח להיות בלה בלה בלה חירטוטים חירטוטים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקלטים הם לא אב, בן1, בן2

הם

אב, בן1-בן2,בן1,בן2

זה לפי הדרך בה אתה פתרת? או הדרך בה המורה פתרה? מותר להכניס זוגות?

אם המורה הגדירה את השפה כפי שאתה אמרת, ללא אפשרות של הרכבת זוג, אז באמת אין אפשרות להכניס את הערך "אב+ילד 1/2" ואין אפשרות להגיע למצב של מלכודת.

ושוב פעם לגביי הסיפורים(עם הזאב עם הכבשה ועם הסירה, ממש לא משנה!) אנחנו לא לומדים ככה וזה ממש לא הקטע.

אתה טוען שהם אותו דבר?

מאיפה הבאת את זה?

בטח ובטח שאני לא אטען שהם אותו דבר מאחר ואין לי שמץ של מושג לגביי הסיפור עם הכבשה והזאב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Rule The אתה הספאמר הכי גדול שראיתי בעולם, די להגיב לא לעניין, תגיד לי אאתה קורא את התארד לפני שאתה מגיב???

נמאס כבר מהספאם הזה שלך, תביא קצת תגובות שיהיו לעניין במקום תגובות שמסיטות את הנושא. אלוהים ישמור איזה ספאמר, ביום אחד הוא עושה יותר הודעות ממה שאני עושה פה ואני כבר חצי שנה בפורום... די עם זה

ועכשיו לעניין, אסור לך לריב עם מורים שלך, רק אתה תדפק מזה, תחשוב שהיא מגישה אותך לבגרות ועוד חמש יחידות...

דבר שני אם המורה מזלזל בך תבהיר לה אפילו בארבע עינים שלא מתאים מה שהיא עושהה במקום משחקי כוח איתה.

דבר שלישי, רק אתה אמרת שזה לא נחשב מלכודת משום שזה למעשה מצב אסור, או שכולם הסכימו ורק אתה מתווכח (כי אם כולם מסכימים סימן שפיספסת נקודה)

אם אתה מאמין בעצמך תלך תדבר איתה, תגיד לה שיש לכם שלוש שנים לסחוב ביחד, שאתה לא רוצה יחס כזה ממה, ואתה בתמורה מבטיח להיות בלה בלה בלה חירטוטים חירטוטים...

כמה הבהרות אחי

אני בכיתה י"ב

ואני לומד 6 שעות בשבוע

מתוכן שעתיים עם המורה הזו את המקצוע הזה

לפי ההגיון שלי מכאן נובע

שהמקצוע הזו מהווה 33 אחוז מהמגן

בעוד שעיצוב תכנה מהווה 66

רק תלמיד או שניים בכיתה עשו בדרך של המורה

וזה היה מפני שהם ניחשו

ואני לא מנחש

אני עושה מה שאני יודע

אני פשוט בין היחידים בעלי הביצים לפתוח את הפה על המורה

ובוגינדה

שמע

אתה ממש ממש אבל ממש מסבך את הכל

זה כולה כמה עיגולים וחצים אין צורך להגיע לתחכום האימתני הזה שהראית

ועומר

אני רוצה לבקש ממך שתקרא את כל ההודעות ותביע את דעתך בקשר ל"מלכודת"

תודה רבה!

(פשוט אתה בין היחידים פה שלוקחים את זה ברצינות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HOT DOG, גם אני בכיתה י"ב עכשיו ונבחנתי בנושא מודלים חישוביים בבגרות שנה שעברה..(ולא, זה לא תורת המחשב לאחד שענה מקודם)

המורה שלך צודקת, זה כן מצב מלכודת

לכל אוטומט מוגדר ה"קלט" ממנו הוא מגיע למצב מקבל

כיוון שאב ובן לא נכלל בשפה המתקבלת ע"י האוטומט אז זהו מצב מלכודת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני תמיד קורא את כל ההודעות לפני שאני מגיב. בגלל זה אני שונא שמקפיצים תראדים ישנים עם עשר עמודים...

לדעתי זה ממש לא מלכודת. כמו שצביקה אמר לפני, תלוי איך אומרים את השאלה, אם מציגים את המצבים בתור אפשרויות יחידות, זאת אומרת שאין מצב שאבא ובן יעלו על סירה כי זה מנוגד לחידה, המורה שלך ממש אהבלה, כי כמו שבורטון אמר, אתה יכול להגיד שמלכודת זה תנין שיקפוץ מהמים יאכל את הסירה עם הילדים... שזה סתם התחכמות טיפשית שלה והיא האבלה.

חוץ מזה, שאמרת שהמורה היא שלך ושל נדב, כיוון שאני משער שהוא פעיל בפורום, הייתי שמח לדעת מה הוא חושב על העניין... ומה באמת היה, כי אני רואה שאתה חי בסרט שכבר מכיתה ט' היא שונאת אותך ונוצרה עוינות בינכים, לדעתי נדב יכול להיות השופט פה יותר טוב מכל החכמים שנמצאים פה, או במקרה שלנו חכמולוגים שמחפשים ספאם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...