אטארי מפתחת (שלבי סיום) גרסת 64 ביט ל Red Mercury - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אטארי מפתחת (שלבי סיום) גרסת 64 ביט ל Red Mercury


TC2B

Recommended Posts

מקור:

http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543~90324,00.html

הערה:

גרסת ה 64 ביט תופץ יחד עם גרסת ה 32 ביט. סתם עוד דוגמא למה שיקרה לכל כותרי המשחק המובילים.

קשור לאתר היצרן:

http://www.atari.com/shadowops/

דף הסבר/המחשה מאתר החברה ליתרונות ה AMD64

http://www.atari.com/shadowops/us/amd.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המעבד לא משפיע על איכות התמונה שהכרטיס מסך מוציא.

מה שכן יכול להיות זה שהמעבד 'גוזר' נטל עיבוד מרכזי מהכרטיס מסך וע'י כך העומס על הכרטיס מצטמצם,כלומר הוא מעבד פחות נתונים (כלומר יוציא אותם יותר מהר) ומקבלים יותר FPS.

וכאשר מקבלים יותר FPS אפשר לעלות את השיידרים (לדוגמא) מ 2AA*2AF ל 8AA*8AF ,או רמת הגרםיקה הנתנת לבקרה במשחק עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SPIN, SPIN, SPIN.

בואו נחכה ונראה איך יראו משחקים קיימים ב64 ביט, לא משחקים להם יוצרה גרסת 64 ביט ביחד עם אנשי הmarketing של , אה?

אישית, אני לא מבין מה הקשר בין מפות יותר גדולות, לבין 64 ביט, כל עוד כמות הזכרון במערכת נותרה זהה.

ואני גם לא מבין איך זה משפר את איכות הטקסטורות, אלא אם יש דחיסה כלשהי שמעדיפה חישובים ב64 ביט.

כלומר, נראה לי כמו הגזמה פרועה, כל הסיפור הזה. אבל אולי אני טועה. בואו נחכה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...