מוות - תיכנות או בעיה? וקצת על האבולוציה - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוות - תיכנות או בעיה? וקצת על האבולוציה


xZiPeR

Recommended Posts

שלום,

שאלתי היא כזו:

האם גם אם אחייה בלי לשאוף כל חיי דבר אחר מחמצן, אוכל דבר אחר חוץ מהחומרים הנחוצים לגוב ובכמויות הנחוצות, אחיה בסביבה ללא חידקים או שאר מזיקים וכו' .. האם אני בכל זאת אמות ... או אזדקן בכלל ...? - האם המוות הוא תיכנות בגוף האדם? ואם כן אז האם אפשר לתכנת אותו מחדש ?

או שהמוות הם בעיות שמצברות עם הזמן וגורמים בסופו של דבר למוות..

עוד אפשרות שחשבתי שאפשרית היא שזה בעצם כל בעיה שמצטברת עם השנים אבל לא משהו שאנחנו יכולים לעצור אותו - למשל שאחד החומרים שאנו זקוקים לו חוץ מלעזור גם גורם הרס ..

ועוד שאלה ..:

אם אני אחייה בתנאים שתיארתי קודם לכן, האם תוך כמה דורות יווצרו ילדים חסרי ריאות(שואפים רק חמצן - לא צריך לסנן פחמן וכו'), חסרי מערכת עיכול(אוכלים רק את החומרים החיוניים), חסרי מערכת חיסונית ומערכת הגנה(אין חידקיים ..), וכדומה ..?

ובסופו של דבר נשאר מוחות מקפצים עם עיניים כמו בסרטים המצויריים .. ?

בתודה מראש ,

אור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

מוות הוא אכן מתוכנת

תאים מתוכננים למות,ואפשר לשנות את התכנות בעקרון

אבל לא ניסו את זה אז אי אפשר לדעת מה ייגרם מכך

אם תחייה אתה וילדיך בסביבה כזאת סטרילית לגמרי,

כנראה (כנראה!) אחרי כמה אלפי שנים או יותר יהיו ילדים

שיהיו חסרי מערכת חיסון והגנה מכל סוג, אבל לא בטוח

כי נגיד אם אתה חי במקום שיש דברים רעים,מישהו בלי הגנה

ימות ולא יהיו לו צאצאים,אבל אם אתה חי במקום שאין דברים

רעים אין סיבה שמישהו עם הגנה יועדף על פני מישהו בלי הגנה

כי ההגנה מיותרת,אך זה לא אומר שהיא תמחק

אך מכיוון שאנחנו לא באמת יודעים איך האבולוציה עובדת אי אפשר לדעת בלי לנסות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת אומרת שאנחנו נמות לא משנה מה נעשה ..? - אלא אם כמובן נשנה את עצמנו לחיות על חומר אחר .. :/

ואיך זה שהוא מחמצן אותנו ..? אתם יכולים לפרט?

וכמה זמן יקח לו להרוג אדם אשר יחיה בתנאים הנ"ל והתיכנות של התאים שלו ישתנה ללא למות .. ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תחייה אתה וילדיך בסביבה כזאת סטרילית לגמרי,

כנראה (כנראה!) אחרי כמה אלפי שנים או יותר יהיו ילדים

שיהיו חסרי מערכת חיסון והגנה מכל סוג

האמת היא שתוך כמה חודשים הריאות שלך יתנוונו וגם מערכת החיסון שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז יש מצב שאולי ביום מן הימים נמצא באיזשהו כוכב רחוק גז כלשהו או מרכיב כלשהו שיהיה בשבילנו כמו החמצן רק שלא יגרום לנו נזק, אז נחייה לנצח? אני מדבר על תאוריה בלבד.

האם יש דבר כזה [בתאוריה בלבד] לנסות ולהחליף את החמצן במשהו אחר שלא יפגע בנו ואני מתכוון למערכת שונה לגמריי ממה שאנו מכירים! אני מדבר על  להחליף את הכדוריות האדומות ואת הריאות ואת כל מערכת הנשימה במערכת אחרת שצורכת למשל, פחמן? אני יודע שהחמצן נחוץ בכל תהליך שקיים בגוף אבל אולי אפשר לסדר משהו ולהחליף את החמצן ?

חשבתי על עוד משהו אבל לא יודע ...

אני אסביר את זה בצורה של חשמל.. אולי החמצן הוא בעצם כמו מטען שמטעין עד שהסוללות כבר לא ניתנות לטעינה, ז"א כאילו שכבר טענו את עצמנו יותר מידי?

עוד משהו - אולי אפשר לנשום בתדירות נמוכה יותר? הרי אנחנו שואפים ונושפים כל כמה? 3 שניות לערך? אז אולי נלמד את עצמנו לנשום פחות וזהו? אולי נעצור את הנשימה כל פעם עד שיגמר לנו האוויר ואז נוציא את האוויר ה"משומש" ונשאף עוד חמצן ואז אולי בדורות הבאים הם בטבעם ינשמו פחות ואז ככה חייהם יהיו ארוכים יותר אבל כנראה שהם יהיו טפשים יותר, קטנים יותר וחלשים יותר, הלא כן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי  פעם ביס בדיסקרבי תוכנית שנאמר בה שהמדענים לא יודעים עדיין למה אנחנו מזדקנים בכלל.

הם לא יודעים מהי הסיבה להזדקנות ומה הסיבה שהיא קורת בכלל.    הם יודעים מה קורה לגוף שהוא מזדקן, אבל לא למה הוא מזדקן.  הפונציאל של הגוף  האנושי בעיקרון לפי מחקריהם מגיע ל-500 (!) שנה.

נאמר באותה תוכנית שבעתיד הלא כ"כ רחוק (דובר על אמצע המאה הזאת- 2050) יהיה ניתן להחליף את כל החלקים בגוף באופן הדרגתי לחדשים וכך להאריך את החיים.  -הרגליים, הידים, הלב, הריאות וכל האיברים האחרים.   המוח עצמו "יתוחזק"- הבסיס יישאר אבל מכיוון שמוח זקן הוא חלש מאוד הוא יטופל וישוב להיות כמו מוח צעיר. 

זה נראה זה הגיוני בעיקרון.   הם אומרים שתהליך כזה יכול לחזור על עצמו מספר פעמים במהלך החיים ומכיוון שהפונציאל הוא 500 שנה אנשים יוכלו לחיות...500 שנה.    עוד סיבה טובה לנסות להיות עשיר בעתיד ;).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה פשוט לא לרצוח נערים ולשים בהם מוח של סבא ?

זה בעצם מה שאתה מציע...

ממש לא  :lol:

מה שיעשו (ומתחילים לעשות את זה כבר היום) זה לייצור במעבדה חלקים שיהוו חלפים.   

ייצרו כליות, ריאות וכדומה בתהליך מעבדתי וישתלו אותם בבני-אדם, מה שיבטיח שהחלקים יהיו "חדשים" (לא משומשים  :P) ושהם יהיו במצב מעולה. (ואם לא תמיד יהיה אפשר להכין חדשים).   זה ייעשה בתהליך יייצרני.   כמו שהיום עושים קוצבי-לב וטוטבות. בעתיד (שכבר מתחילים לעשות אותו היום) ייצירו חלקים שישתלו גם הם בגוף האדם- רק שהם יהיו "אורגניים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה הגדולה היא איך אדם יגיב בגוף אחר לגמריי ואיך תגדל איברים בגודל של אדם בן 20 +-... באיזה סביבה, מה יהיה מצבם, האם הם יתאימו לסוג הדם של החולה והאם הם יתאימו בכלל וחוץ מזה האם זה באמת יקח 20 שנה לגדל דבר כזה ?

איך אתה יוצר רגל ()_O ?! ואיך לעזאזל אתה מחבר אותה לגוף אחר בשלמותה ?

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

:silly: :silly: :silly: :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה הגדולה היא איך אדם יגיב בגוף אחר לגמריי ואיך תגדל איברים בגודל של אדם בן 20 +-... באיזה סביבה, מה יהיה מצבם, האם הם יתאימו לסוג הדם של החולה והאם הם יתאימו בכלל וחוץ מזה האם זה באמת יקח 20 שנה לגדל דבר כזה ?

איך אתה יוצר רגל ()_O ?! ואיך לעזאזל אתה מחבר אותה לגוף אחר בשלמותה ?

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

y

ואנשים שאלו ב-1900- איך אתה טס לירח שאתה עוד לא יודע בכלל לעוף?  פרה פרה....

לא דיברתי על ההווה, דיברתי על עוד 50 שנה+-.   ושתדע שהיום מתחילים לייצר איברים אנושיים.   יודעים כבר את הבסיס איך לייצר כמעט כל חלק.  כנראה שהמוח זה הבעיה הגדולה עדיין.

הגידול של האיברים לא יתחיל מ-0.  זה לא שאני אייצר רגל של תינוק ואאכיל אותה ואחכה שהיא תגדל  :silly:, ייצירו מיד איברים "גדולים" עם כלי-דם, מערכת עצבים וכל זה שייתחברו ליירכים.   יכרתו בניתוח את הרגל ה"ישנה" ויחליפו אותה בחדשה.  באיזה סביבה?   אני מניח שסטרילית  ::),   אולי המטופל ייצטרך להיות מאושפז שבוע בבית-החולים עד שהרגל "תתיישב כמו שצריך".  האם הם יתאימו לסוג הדם של החולה?

לא תהיה בעיה (בעתיד) לבדוק את סוג הדם של החולה ולהתאים לו רגל בעלת סוג דם זהה. (וזה נשמע ממש בידיוני, נכון?   למצוא את הסוג-דם  :silly:).   

איך אני יוצר רגל?  אני לא, המדענים כן.   הם יודעים.   הם יודעים מאיזה חומרים (כלי-דם,עצבים, ורידים וכו') בנוייה הרגל ובאיזה מבנה הם מסודרים והם בונים אותה.   זה לא כמו מפעל שזה נבנה עם ברזלים והלחמות- הכול בילוגי ואורגני ונעשה במעבדה.    איך אני מחבר אותה לגוף בשלמותה?   תופר אותה.   אם למישהו למשל נכרתת בתאונה כלשהי אצבע (נכרתת לחלוטין) ניתן לתפור אותה בחזרה למקום.  עושים את זה כבר שנים.

אל תשכח שאני מדבר על עוד 50 שנה+-, וזה נשמע מאוד מציאותי.   זה לא התיאוריות על מסע-בזמן.   זה כמו התיאוריות על התיישבות בירח למשל.  יודעים איך אפשר להתיישב בירח ומה צריך בשביל זה.   יודעים שיוכלו לבנות את זה בעתיד הקרוב- אבל זה ייעלה המון המון כסף.  אבל זה אפשרי- כמו הנושא הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Guy King, עשית מהמציאות סרט.

גוף האדם אינו מחשב שאתה יכול להחליף את החלקים שבו, כפי שאתה מתאר. (לפחות לא בזמן הזה.)

עובדה שאנשים משותקים עדיין משותקים וכיום, ע"פ מיטב ידיעתי לא ניתן לחבר עצבים. אם למישהו נחתך האצבע, אז ניתן לחבר אותה שוב אבל הבן-אדם מאבד את התחושה באצבע שנחתכה, מכיוון שלא ניתן לחבר עצבים. ומאיפה שמעת בכלל שכבר מייצרים חלקי אדם!? יעני מייצרים יד אמיתית בדיוק כמו שיש לאדם?! בולשיט זה לא ניתן לביצוע כיום.

לגבי המוות, אני זוכר שקראתי איפהשהוא שהמוות נגרם בגלל חלבון (או אולי הורמון  :-\) מסויים, אני לא ממש זוכר, וזה קשור איכשהוא לחמצן ::)

אם אמצא את זה אעדכן אתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גנטיקה הרבה יותר מפחידה אותי מפיזיקה... אבל אולי זה רק אני...

מפחיד אותי לחשוב על בנאדם שאין לו רגל 10 שנים ופתאום הוא מתאורר אחרי ניתוח ומתחיל להזיז חלק זר שנכנס לו לגוף, איך הוא מרגיש אותו, איך כל העצבים מגיבים...

זה קצת קשה להבין.

גם איך בנאדם שעיוור מלידה, פתאום בגיל 20 יחליפו לו עיניים והוא יראה... איזה מטורף זה יכול להיות :silly::bash::eek2::kopfpatsch::s07:

אבל בסופו של דבר הכל מתחיל מ... :spermat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...