פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים יש ברשותי פיוניר 108, וע"פ NERO INFO הוא אינו צורב DL....,רציתי לדעת האם זה נכון?
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים צורב DVD+R DL על 4אולי תעדכן תגירסא של הנרו היא לא תמכה בDL עד שזה יצא...
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים מחבר גירסא אחרונה לפי מיטב ידיעתי, תודה על התגובה המהירה, אך מצורפת תמונה,בנוסף הבנתי שבחו"ל יש 108 ו108D כאשר זאת ללא הD איננה תומכת בDUAL LAYER,השאלה האם כל מה שנמכר בארץ הוא איננו DUAL?עריכה: מצטער על האיכות, הקטנתי אותה יותר מידי....../, אבל עדיין אפשר לראות בבירור מה כתוב...[attachment deleted by admin - 90 dayss]
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים ה TOOL שך NERO רחוק משלמות והנה דוגמא מעולה לזה... (הבעיה שלו שהוא סתם קורא את המידע מה BIOS ולא מנתח את היכולות של הכונן האמיתיות) שמע יצא FW רשמי ל PIONEER 108 תוריד אותו, בלי קשר לבעיה שלך זה יכול לשפר לך את איכות הצריבה והתאימות של הדיסקים בעצם זה לא יכול להיות, זה בטוח משפר משום מה אין לי לינק ל FW החדש, אם יהיה לי אני יגיד לך עריכה ____________ קבל http://wwwbsc.pioneer.co.jp/product-e/ibs/device_e/dev00001r_e.html תבדוק ב 100% שהוא מתאים אני לא אחראי לתוצאות אין לך מה לדאוג, FW מפיוניר בדרך כלל לא עושה בעיות יניב
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים גירסא אחרונה לפי מיטב ידיעתי, תודה על התגובה המהירה, אך מצורפת תמונה,בנוסף הבנתי שבחו"ל יש 108 ו108D כאשר זאת ללא הD איננה תומכת בDUAL LAYER,השאלה האם כל מה שנמכר בארץ הוא איננו DUAL?עריכה: מצטער על האיכות, הקטנתי אותה יותר מידי....../, אבל עדיין אפשר לראות בבירור מה כתוב...תבדוק עם DVDINFOPRO.מאיפה הבנת בחו"ל שיש 108 ו 108D?
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים בטח הוא התכוון ל A08 ו 108 שההבדל הוא RETAIL ל OEM. ברור שהוא קורא DL ולא כותב DL לפי התמונה בשביל זה הוא פתח את הטרד יניב
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים מחבר יניב תודה, אינטגרל ראיתי בחנויות שכשדואגים לציין שהוא DUAL אז כתוב D ובחלקן לא..... ומצורפת תמונה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים בטח הוא התכוון ל A08 ו 108 שההבדל הוא RETAIL ל OEM. ברור שהוא קורא DL ולא כותב DL לפי התמונה בשביל זה הוא פתח את הטרד יניב אין קשר. גם ה DVR108 וגם ה A108 אמורים לקרוא ולכתוב DL. אם גם ב DVDINFOPRO זה לא מוצא זה מתחיל להיות חשוד. יניב תודה, אינטגרל ראיתי בחנויות שכשדואגים לציין שהוא DUAL אז כתוב D ובחלקן לא..... ומצורפת תמונה אני הייתי שולח מייל לפיוניר. זה נראה שמישהו קנה סחורה דפוקה או סוג ב' ומפיץ אותה או שמישהו קנה איזה OEM מיוחד ומפיץ אותה. באתר של פיוניר אירופה אין שום עדות לשני הדגמים. http://www.pioneer-eur.com/eur/product_overview.jsp?category_id=442&taxonomy_id=45-104
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים אינטגרל, אני יודע שאין קשר ל DL. סתם אמרתי שיש 2 דגמים שונים שההבדל הוא בבאנדל ולא בצורב עצמו לפני מיילים לפיוניר הייתי מעדכן את FW. רשמי מפיוניר אמור לעבוד יופי, כמובן שתשים אותו על MASTER ובלי תוכנות ברקע וכו' אם עדיין לא יעבוד שלח מייל לפיוניר או ליבואן שלהם (אם הוא יודע מה זה DL בכלל ) יניב
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים אני לא הייתי מעדכן FW. זה יכול להיות תרוץ נהדר ליבואן או לחנות בשביל לא להחליף להחזיר את הצורב.אם הבעיה מוכרת לפיוניר אז בתמיכה שלהם יגידו לו מה לעשות כולל אם צריך לעדכן FW.
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים שמע אחי אני לא הולך להתווכח איתך על זה... רק כמה נקודות לחידודאם הצורב לא יעבוד בכלל, לדוגמא אם הוא יוריד גרסא של A07, אז באמת תהיה סיבה טובה לא להחליףבינינו, אם הוא יעשה הכל לפי כל אמצעי הזהירות אין הרבה סיכוי שהכונן ידפק לובנוסף לזה אין ליבואן שום דרך בעולם להוכיח שעשית עדכון FW בתנאי שהכונן מתפקד בצורה טובה... והם גם לא מתעסקים עם דברים כאלה ברוב המקריםרואים שכל הכונן עובד, צורב, קורא, אוכל ושותה אז הוא עובד...סביר להניח שהתוכנות לא קוראות טוב את ה INFO של ה FW והוא דורש עדכון פשוט וזהולא צריך להחלחץ, אם כי יש סיכוי, ולחשוב שמתחילים פה זיופים.מה שלא יהיה לפותח הטרד, תעדכן אותנו... זה מעניין אותי.יניב
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים מחבר אכן אינטגרל, אני לא רוצה לקחת סיכון עם זה, וניר, הוא יוחלף לNEC 3500A, אז ככה שאין יותר מה לעדכן.... עדיין שווה בדיקה... :-\ , אבל לא רוצה להסתכן....
פורסם 2004 בספטמבר 1521 שנים אם זה יבואן רשמי - לא צריכה להיות בעיה. אם זה יבוא מקבילי של איזה דרק שלא טורח לעדכן את האנשים לגבי DL אז FIRMWARE יכול להיות בסיס לווכוח למרות שברוב הצורבים ניתן בקלות לעדכן ל FW הקודם. לא מכיר את פיוניר בעניין הזה.לגבי FW, אין דבר קל יותר מלבדוק את זה ואנשים לא ממש מטומטמים.מה שמדאיג בכל הסיפור זה שלפי האבחנה באתרים הישראלים יש 108 ו 108D, כלומר אנשים מודעים לסיפור הזה ולא מעדכנים את הלקוחות וזה בניגוד למה שכתוב באתר היצרן.לכן הייתי פונה לפיוניר כדי:א) לפתור את הבעיה שליב) לעדכן אותם בקורה בישראל ולאפשר להם לסביר את העניין או לחילופין להזהיר את הלקוחות שלהם.ג) למנוע מאנשים אחרים שרוצים פיוניר להידפק או לפתור לאנשים אחרים שכבר קנו את הבעיה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.