פורסם 2004 באוגוסט 1521 שנים חברה שלום.אני מבין בהרבה נושאים בתחום המחשבים, אך תיזמוני זיכרונות הוא לא הצד החזק שלי, ולכן אני פונה אליכם.מעבד - +AXP 2000, שעובד ב BUS של 266MHz.זיכרון - 256MB, שתומך עד 400MHz (וכתוב עליו CL3), על המדבקה שלו רשום:ElixirM2U25664DS88B3G-ST256DDR400MMHZ-CL3PC3200U-30330לוח - 7VA, שלא תומך בBUS של 400MHz (יש תמיכה חלקית בזיכרון של 400MHz)עכשיו - בזיהוי אוטומטי, הזיכרון עובד ב 166MHz, מה שאומר שהיחס הוא לא 1:1. התיזמונים שהמחשב מזהה הם 2.5-3-3-7.החלטתי להגדיר את הזיכרון ידנית ל 266MHz, כדי שהיחס יהיה 1:1 ואז התיזמונים יורדים ל 2.5-2-2-6.ברור לי שככל שהתימונים נמוכים יותר - יותר טוב, אבל הזיכרון עובד יותר לאט.אגב, ניסיתי להפעיל את הזיכרון ב 400MHz, אבל המחשב בכלל לא עלה (מסתבר שהוצאת הזיכרון, הפעלת המחשב בלעדיו ואז החזרתו מאפסת את ה CMOS. עשיתי את זה בגלל שב Gigabyte החליטו לא לעשות ג'מפר לאיפוס ה CMOS - התושבת קיימת ואפילו יש כיתוב מתאים, פשוט אין פינים...).אני מצרף תמונה מ CPUZ, עם 2 המצבים - ב 133MHz וב 166MHz. אשמח אם תוכלו להגיד לי באיזה מצב עדיף לי לעבוד.(התוספת של ה 3MHz ל-BUS היא תכונה של הלוח כדי לעגל את מהירות המעבד ל 1700MHz במקום 1666MHz).תודה על התגובות.[attachment deleted by admin - 90 dayss]
פורסם 2004 באוגוסט 1521 שנים בגדול , התיזמונים של השמאלי יותר נמוכים בטיפה , ואין הבדל ביצועים ..אבל ! הימני בעל מהירות שעון גבוהה יותר ..ולכן הוא עדיף !
פורסם 2004 באוגוסט 1521 שנים מחבר 1. לא עדיף יחס של 1:1 על חשבון תוספת של 66MHz לזיכרון? 2. האם באמת אין הבדל רציני בין 2 התיזמונים? (כבר אמרתי שאני לא ממש מבין בזה).3. רק כדי שאני אלמד - היחס כאן הוא 5:4 (כי זה 166:133 =~ 5:4), או שאני טועה לחלוטין?
פורסם 2004 באוגוסט 1721 שנים מחבר תשמע - המחשב נקנה בסוף 2002, כך שהוא לא הדבר החזק ביותר שקיים, אבל אני רוצה להוציא ממנו את המקסימום שאני יכול. וחוץ מזה - אם אין לך משהו מועיל להגיד - אל תגיד את זה (אני חושב שיש איזה חוק בפורום נגד spam).עריכה:כן יש חוק כזה:1. תוכן הודעות: אין לשלוח הודעות לא חוקיות על גבי הפורום. ווארז, פריצות, והורדה לא חוקית הם לא נושא לדיון פה. כמו-כן, הודעות סתמיות וחסרות תוכן, או כל סוג של ספאם, לא מקובלים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.