פורסם 2004 באוגוסט 1821 שנים AMIR C אני שונא אנשים כמוך. אני עובד בתמיכת אינטרנט לאחד מאתרי הבנקים ומה שאמרת ממש הכעיס אותי. לכולם, אני מצטער, זה לא ממש קשור לתר'אד ואני אבין אם מישהו ימחק את זה או משהו כזה. אבל אתה אמרת שהם ממש נחמדים ועושים הכל. אז למה אתה צועק ומאיים עליהם? למה אתה חייב להתנהג כמו איזה ישראלי דביל שחושב שרק בצעקות הוא ישיג מה שהוא רוצה? אני בתור אחד שעובד בתחום מבטיח לך, שמשתדלים יותר לעזור כאשר מדברים רגוע, ומשתדלים מהר לנפנף אותך עם שטויות כשאתה צועק. ככה אתה רוצה שיתייחסו אלייך? כמו איזה מטרד שחייבים לעזור לו בלית ברירה? או בתור לקוח מכובד שמגיע לו היחס והשירות הטוב ביותר? הבעיה היא גם שיש עוד אלף כמוך, ובגלל זה אתם גם ממתינים הרבה זמן עד שעונים לכם, כי הם עסוקים בניסיון להפטר מקרציות כמוך. אז בפעם הבאה, שאתם מדברים עם תמיכה או שירות לקוחות, תדברו כמו שהייתים רוצים שייתחסו אליכם וככה תקבלו את היחס הטוב ביותר. אני מצטער שוב על התגובה הלא קשורה, זה פשוט משהו שהייתי צריך לפרוק צר לי לאכזב אותך אבל רק ככה זה פועל.... גם לי היה בהתחלה בעיות איתם כל הזמן הם אומרים נחזור אליך נחזור אליך מאשימים אחד את שני (כבלים ו012) אחד אומר זה בעיה בתשתית אחד זה אומר בעיה עם 012 אז תעשה לי טובה !!! ברגע שהתחלתי להתלונן ולבקש אחד שאחראי אז הם התחילו להזיז עניינים בסוף זה התגלה בבעיה שלהם (כבלים)
פורסם 2004 באוגוסט 1821 שנים מחבר AMIR C אני שונא אנשים כמוך. אני עובד בתמיכת אינטרנט לאחד מאתרי הבנקים ומה שאמרת ממש הכעיס אותי. לכולם, אני מצטער, זה לא ממש קשור לתר'אד ואני אבין אם מישהו ימחק את זה או משהו כזה. אבל אתה אמרת שהם ממש נחמדים ועושים הכל. אז למה אתה צועק ומאיים עליהם? למה אתה חייב להתנהג כמו איזה ישראלי דביל שחושב שרק בצעקות הוא ישיג מה שהוא רוצה? אני בתור אחד שעובד בתחום מבטיח לך, שמשתדלים יותר לעזור כאשר מדברים רגוע, ומשתדלים מהר לנפנף אותך עם שטויות כשאתה צועק. ככה אתה רוצה שיתייחסו אלייך? כמו איזה מטרד שחייבים לעזור לו בלית ברירה? או בתור לקוח מכובד שמגיע לו היחס והשירות הטוב ביותר? הבעיה היא גם שיש עוד אלף כמוך, ובגלל זה אתם גם ממתינים הרבה זמן עד שעונים לכם, כי הם עסוקים בניסיון להפטר מקרציות כמוך. אז בפעם הבאה, שאתם מדברים עם תמיכה או שירות לקוחות, תדברו כמו שהייתים רוצים שייתחסו אליכם וככה תקבלו את היחס הטוב ביותר. אני מצטער שוב על התגובה הלא קשורה, זה פשוט משהו שהייתי צריך לפרוק מה שאתה אומר גם קצת מקומם. למרות זאת זה נכון. אבל את העבודה שלך אתה צריך לעשות וגם להתמודד עם לקוח כועס. מה שאמיר הזה אמר סותר עצמו ובאמת טיפשי. אבל במקרה של 012 אתה נוטה להתרגז מהתמיכה שהם אומרים לך "אי אפשר לעזור לך" אז אתה מתרגז בגלל שהם מנפנפים אותך... מבין... במקרה של אמיר זה חסר כל היגיון
פורסם 2004 באוגוסט 1821 שנים אני מבין. לפחות אצלנו, אין מצב שלא יעזרו ללקוח עד הסוף. וגם לנו יש הרבה תת מערכות פנימיות. אולי במקומות אחרים זה באמת קקה. אבל אני מעדיף לחשוב שלא. אני גם במקרה מכיר כמה אנשים משם והם אומרים שהאווירה היא בסדר, שלא מנפנפים לקוחות (כמו בבזק בינלאומי למשל, ששם הם באמת חארות)
פורסם 2004 באוגוסט 1821 שנים שני הצדדים פה צודקיםכי באמת זה לא נעים לצעוק על אנשים ששם בשביל לעזור לךאבל מה לעשות אם הם לא עוזרים את מתחיל תאיומיםכי על מה אתה משלם כסף?!אם זה היה שירות בחינם לא הייתי מעיז להרים תטלפוןאבל מכוון שאני משלם כסף מלאאני רוצה לקבל את מלוא השירות שמגיע לי
פורסם 2004 באוגוסט 1921 שנים שני הצדדים פה צודקים כי באמת זה לא נעים לצעוק על אנשים ששם בשביל לעזור לך אבל מה לעשות אם הם לא עוזרים את מתחיל תאיומים כי על מה אתה משלם כסף?! אם זה היה שירות בחינם לא הייתי מעיז להרים תטלפון אבל מכוון שאני משלם כסף מלא אני רוצה לקבל את מלוא השירות שמגיע לי זה בעצם מסכם את העניין...
פורסם 2004 באוגוסט 1921 שנים הבעיה היא שברוב המקרים, אנשים מתחילים לצעוק לא כשלא עוזרים להם, אלא כשהם מקבלים תשובה שלא מוצאת חן בעיניהם. לעזור ללקוח לאו דווקא אומר לפתור לו את כל הבעיות, אלא לעשות כל מה שאתה יכול כדי לפתור לו את הבעיה. וזה מה שרוב האנשים לא מבינים. עכשיו, באופן אישי אני לא מנוי של 012 ככה שאני לא מכיר את רמת המקצועיות שלהם והשירות שלהם, אז נקודתית אליהם קשה לי להתייחס. יכול להיות מצב שבו האנשים לא מקצועים ולא עוזרים, אבל קשה לי להאמין שעכסק גדול כמו 012 יחזיק במרכז התמיכה שלו אנשים שכאלו. מה שיותר קל לי להאמין זה שישנם מספר אנשים בכיינים, מפונקים, סתומים וילדותיים, שחושבים שצהעקות שלהם קשורות לרמת השירות שהם מקבלים. ואני לא מתכוון למישהו מפה אלא בכלליות (באמת ) מה שאני מנסה להגיד, זה שצעקות ואיומים זה לא כלי שעוזר. גם אני נתקלתי במקרים שלא קיבלתי תשובה מספקת וביקשתי בנימוס לדבר עם האחראי. אין בעיה לעלות רמה, כי לא תמיד יש יכולת לאנשים למטה יכולת לעזור כמו לאנשים למעלה (מה לעשות, ככה כל עסק פועל וזה תמיד יהיה כך). אבל צעקות? היו מקרים שהייתי מאוד מאוד עצבני ודיברתי בשיא הנימוס עם שירות לקוחות כזה או אחר, ואחרי השיחה קיללתי באוויר ועישנתי סיגריה להרגע. אבל בזמן השיחה? זה הרי נימוס בסיסי בין אדם לאדם! אני רוצה לראות שמישהו יצעק ככה על נהג אוטובוס שיטעה לו בעודף, או על פקיד בבנק שיענה לטלפון באמצע שהוא מדבר איתו. אנשים כאלה מרגישים גדולים רק כי הם מרוחקים מהגוף השני באמצעות הטלפון, הם מרגישים עליונים, כאילו הצד השני, לא שם כדי לעזור להם, אלא נולדו כדי לעזור להם. ואני פשוט לא מסכים עם הגישה הזאת, בשום מקרה.
פורסם 2004 באוגוסט 1921 שנים מחבר עדכון קצר חברים : אחרי טלפונים לא פוסקים נתתי את ה"תמונה" שפריסמתי פה לכולכם, לאחד הנציגים הבחירים.שאמר "אותו ניתוב לכולם" הוא ישב בשוק ולא היה לו מה להגיד, בסופו של דבר הם התנצלו על כך והיום הם צילצלו אליי שהם יפנו את זה לאחרייניתוב והוא יסדר זאת. אך מוקדם מכדיי לשמוח..אחרי מספר דקות מהשיחה, מה אני מגלה ? הפינג לארצות הברית החמיר פי 2, והפינג לארץ...או הפינג לארץ פינג ממוצא ל- www.a.co.ilמגיע עכישו אצלי ל 300 ! כן! בארץ 300 ! ולשרת האירופאי ? לא סידרו דבר ! פניתי שוב והם אומרים שזה יקח זמן לסדר ! אני בספק אם הם יסדרו את זה !!!הנה דוגמית קלה - וזה עוד בשעה לא עמוסה !!!Pinging www.a.co.il [192.116.202.58] with 32 bytes of data:Reply from 192.116.202.58: bytes=32 time=235ms TTL=55Reply from 192.116.202.58: bytes=32 time=227ms TTL=55Reply from 192.116.202.58: bytes=32 time=222ms TTL=55Reply from 192.116.202.58: bytes=32 time=222ms TTL=55Ping statistics for 192.116.202.58: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 222ms, Maximum = 235ms, Average = 226msהאם זה הפינג שאני צריך לקבל לארץ ?!אין בושה.. :'( ואני דיברתי איתם בדרכי נועם ובנחמדות... זה לא מותיר לי שום ברירה, מי שסובל מאותה בעיה מרגיזהאולי ניזום פניה לדוברמן שיעשו סקנדל מכל הקטע...
פורסם 2004 באוגוסט 2021 שנים אם הם כאלה גרועים, למה אתם לא מתנתקים מהם? אתם יכולים לעבור לספק אחר תוך שעה (במידה והמודם שלכם ולא מושכר)
פורסם 2004 באוגוסט 2021 שנים אנשים שצועקים חושבים שמגיע להם משהו - שהם יותר טובים וזו הגישה הכי מגעילה בעולם. יש פה בHOT משפט שאומר "אם אנשים היו מקשיבים לעצמם יותר, הם היו מדברים פחות. וזה כ"כ נכון
פורסם 2004 באוגוסט 2021 שנים שלום, אני לקוח של 012 מזה הרבה זמן. הם ספק האינטרנט שלי שבמהירות 1.5MBit בכל מקרה, לפני חודשיים בערך התחייבתי להם לבצע שהאיש מקשריי הלקוחות שלהם פיטה אותי להכנס ל 1 וחצי במחיר מוזל. כאמור אני משחק משחקיי רשת והפינגים לאירופה חשובים לי מאוד. אותם נוכלים מרגע הצטרפותי החליפו לי את הינתוב לאירופה... בהתחלה אחרי אפלי שיחות ודיברים עם כל בחיר אפשרי התשבוה השקרית שנתנו לי היא: "לכולם זה אותו ניתוב, אין כזה דבר שלמישהו אחר יש ניתוב שונה משלך" כך אמר לי... אחרי מספר ימים דיברתי עם חבר שלי, וביקשתי ממנו שיעשה TRACERT לשרת מסויים של משחק באירופה (מדובר על שרתי המשחק של אמריקס ארמי - והם יציבים במיוחד) ולהפתעתי אני רואה שהניתוב שלו לאירופה ישיר ! הוא יוצא לאירופה משרת PAL של 012, ואלי אני יוצא לאירופה אני הולך לשרת בניו יורק (NYC) ומניורק אני עובר לאירופה ! כן כן ! דרך כפולה ! וזו גם הסיבה שאני יוצא עם פינג כפול לשרתים אירופיים ושרתים אמריקאים ! אמרתי WTF ?! אני לא יעבור להם בשתיקה על זה ! הנה תמונה של הטרייסרטים: אוקי, כפי שאתם רואים, אין יחס שווה ללקוחות, והשקר שהם אמרו שכולם יושבים באותו ניתוב ממש הרגיז אותי צלצלתי לתמיכה שלהם, ואחרי המתנה רבה עונה לי סרגיי. דיברתי איתו שלחתי לו את הסקרין שוט, והוא ניסה לעזור לי אמר שאולי חייגן יעזור אבל אני מחבר את המודם דרך הHUB והחייגן לא משנה את הניתוב אולי ישפר לי טיפה את הפינג. בכל מקרה אחרי הרבה זמן של שיחה סרגיי הסביר לי, שהוא מצטער ונתנו לו "הוראות מלמעלה" והם לא תומכים בזה... זה התשובה שאני מקבל ? ?!?!? אוקי אל תתמכו בפינגים... אבל אל תרמו לקוחות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! סרגיי ניסה לעזור לי ואמר שהוא מצטער, שהוא רק עושה את העבודה שלו ועוקב אחר ההוראות מלעמה.... משהו מאוד מסריח קורה, הספקים מנצלים את התמימום של הלקוחות. חושבים ישראלים טיפשים רק מורידים מקאזה וגולשים לי בוואלה וב- HW חחח אבל, אני לא מוכן לסבול את זה, מה ה 012 שתפסו שם של ספק מוביל מנפנפים לקוחות בניתובים חרא... כל מי שסובל מאותה בעיה של ניתוב לחול... שירשום פה, ואולי ניצור מחאת ענק נגד אותו ספק... אני נדפקתי, על בשרי אני מחוייב להם לחצי שנה... משום מה הניתוב שלי הפך להיות חרא מאז שהתחייבתי.... מאוד מוזר באמת... להבאה שאתם רוצים להצטרף לספק הזה... תחשבו פעמיים.. אפילו 3 ואפילו 4 !!!!! 012 - האמת העירומה... תגובות בבקשה ??? לפני יומיים בערך עברתי מחבילה של 1.5 לחבילה של 2 מגה (שתי החבילות ב012). בחיבור של ה1.5 היה לי חיבור ממש ממש טוב, פינגים טובים לחו"ל (לפי מה שאח שלי טען שיש לו, אני לא משחק בשטויות שלו), הורדות חופשי על 180+ בקצב קבוע (משרתים שמסוגלים כמובן..) מאז שהחלפתי את החבילה (והתחייבתי לחצי שנה עכשיו) - לא יודע מה בקשר לפינגים כי אח שלי לא התעסק עם המחשב בימים האחרונים, אבל אני יודע שאצלי הגלישה איטית בזמנים מסוימים, ההורדות לא מהירות כמו קודם, יש קפיצות גדולות בקצב ההורדה (ניסיתי הרבה בוטים מהירים בIRC ואף אחד לא שלח לי על יותר מ150, וגם שם זה יורד כל רגע ל30-60) ניסיתי את הtrace שנוסה כאן בהתחלה, ויצא לי בדיוק כמו בתמונה העליונה. זה אומר שאני בחיבור לא טוב עכשיו, נכון? (אני לא יודע אם קודם הייתי מנותב כמו שצריך, כי זה לא הפריע לי ולא בדקתי, אבל אני משער שכן, אם עכשיו החיבור שלי איטי ממקודם למרות שהוא אמור להיות מהיר יותר)
פורסם 2004 באוגוסט 2121 שנים okאממ אני רוצה גם לתת קצת תדעות שלי על בזק ן לאומי למרות שזה לא הכי קשור לנושא אבל זה קשור כי עוזרים לאנשים לבחור ספק טוב יותר..אז תקשיבו דבר ראשון האינטרנט שלהם ברמה הכללית הוא טוב..היו לי כמה פעמים שקבלתי ניתוקים מהאינטרנט אבל זה אולי קשור למודם שלי..מה שהכי עיצבן אותי זה הזמן שהתמיכה התכנית שלהם עונה לך זה יכול ליהיות בן 10 דקות לבן חצי שעה ולפעמים זה יותר..היית אצל חבר שלי והוא לקוח של נטויזן אחרי 2 דקות ענו לו......עכשיו אמממ ברגע שעונים לך התמיכה התכנית של בזק בן לאומי היא דיי טובה .עכשיו אני רוצה לעבור לברק מה אתם אומרים עליהם?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.