שאלה בקשר להווצרות אבק במארז - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר להווצרות אבק במארז


shimmi1982

Recommended Posts

יש לי מארז COMPUCASE 6A19 עם מאוורר 120ממ מכניס מקדימה (עם סינון נשלפת לניקוי הג'יפה) ומאוורר 120ממ מוציא מאחורה.

מישהו ייעץ לי להחליף את המיקומים- את הקדמי להפוך, שיוציא אוויר ואת האחורי להפוך שיכניס אוויר- הרעיון לכשעצמו נראה לי מאוד הגיוני היות והמאוורר האחורי הרבה יותר קרוב לכל המערכת ויכניס אוויר יותר טוב (במיוחד שהאוויר שנכנס מהקדמי גם מתבזבז ונחסם ע"י ההארד דיסק וגם האוויר ממנו מתחמם מההארדסיק ומגיע לכל המערכת כשהוא כבר לא כזה קריר) - עד כאן יש הגיון נכון?

וכאן נשאלת השאלה- המחשב אצלי חודש אולי קצת יותר- ולפי יומיים הוצאתי את הרשת המסננת לבדוק מה העניינים והזדעזתי לראות כמה אבק יש עליה- אז אם אכן אחליף את כיווני הזרימה במאוררים - מאחורה אין - אז כל הג'יפה תכנס פניה- יותר מזה אני גם מעוניין לשים עוד מאוורר מכניס אחד או שניים בדלת המארז- וגם הם יהיו בלי מובנית- ואז חבל על הזמן- המערכת שלי תתבע באבק- איך אני פותר את הבעיה הזאת? יש למישהו הצעות?

ואגב, עוד שאלה- המאוורר מקדימה- אז הרי במארז יש עליו מעין גריל -אז חשבתי - עם גם ככה הפאנל הקדמי מסתיר את המאוורר - אני יכול לחתוך את הגריל הזה ואז יכנס יותר אוויר, אני צודק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יוצא לי אוויר חם מהספק- כי יש עליו שני מאוררים- אחד מוציא (מחוץ למארז) ואחד למטה מכניס - ז"א המאורר של הספק למטה (מעל המאורר) שואב את האוויר החם ומוציא אותו מהמוארר שמחוץ למארז- כך שהבעיה הזאת לא קיימת.

ובלי קשר- השאלה נשאלת גם לגביי מאורר בדלת- איזו קומבינה אני יכול לעשות כדי שלא יכנס אבק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רשת, או אפילו 2... יחסום קצת אוויר אבל בהחלט יצבור לך אבק מידי שבוע (:

בכל מקרה מקדימה אידיוטי להוציא מכוון שאין לאן להוציא

דרך הפאנל קל לשאוב אוויר, אבל להוציא אוויר? הוא לא ממש יצא משם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...