פורסם 2002 באפריל 2123 שנים SRS-3D נשמע מצויין עם הקלטות מסויימות, אבל הוא לא מגיע עם אף מגבר כמעט, מלבד כמה דגמים ישנים יחסית של קנווד (או כיחידת DSP חיצונית).Dolby Pro Logic המקורי היה די מחורבן לטעמי, אבל אומרים שגירסה 2 שלו הרבה יותר טובה. למישהו יצא לשמוע מוזיקה עם DPL2? ואני חוזר שוב, לא מעניין אותי איך זה נשמע עם סרטים :smoke:Prog.
פורסם 2002 באפריל 2123 שנים דווקא זה דיי בסדר מוזיקה עם dolby prologic. אבל עדיין מוזיקה לדעתי הדרך הכי טובה זה שתי רמקולים סטריאו. (ואם אפשר, גם שני סאבים 12 אינץ', כמו אצלי.... :smoke: וכמו שהשכנים שלי כל כך אוהבים... )
פורסם 2002 באפריל 2123 שנים מחבר אבל עדיין מוזיקה לדעתי הדרך הכי טובה זה שתי רמקולים סטריאו.זה מה שיפה ב-SRS, הוא עובד עם שני רמקולים בלבד, אבל נותן אשליה של עומק שלא קיימת בסטריאו רגיל (אם כי לעיתים הטיפול שלו בצליל מורגש מדי)לגבי Pro Logic, אחת הבעיות העקריות הוא ה-S/N Ratio הנוראי שלו. בקטעים שקטים ישנו hiss כל כך חזק ובלתי נסבל שכל העניין לא שווה את הטרחה. ב-Pro Logic 2 אמור להיות שיפור גם בתחום הזה.Prog.
פורסם 2002 באפריל 2123 שנים סתם הלכתי עכשיו למדיה פלאייר ושמעתי איזה שיר עם האפקטים של srs נחמד דווקא
פורסם 2002 באפריל 2123 שנים לא מסכים עם פרוג..יש לי מערכת של קנווד, ואני שונא להשתמש באפקט הממש לא מוצלח הזה.יש מצב שהאפקט יכול להעלים את כל הזמר, ולפעמים בזה אני משתמש כדי להקליט "פילבקים" משירים.זה לא יוצא מדהים, אבל זה לאלתורים..
פורסם 2002 באפריל 2123 שנים עזבו אותי משטויות!!..שאני שומע מוסיקה אני רוצה את המוסיקה שלי בלי מריחות מפגרות, שום מסביב.. סטראו מ4 רמקולים, וסאב..אני לא יכול לשמוע חזק עם האפקטים המזעזעים האלה..
פורסם 2002 באפריל 2123 שנים מחבר יש לי מערכת של קנווד, ואני שונא להשתמש באפקט הממש לא מוצלח הזה.כמו כל DSP אחר, יש מצבים שהוא מועיל ויש מצבים שהוא הורס.גם ה-Expander של dbx, למשל, מצריך שהמאזין כל הזמן "ישחק" עם האפקט בהתאם להקלטה שאותה הוא שומע. עם ה-SRS המובנה במגברי קנווד כל מה שאתה יכול זה להפעיל או לבטל את האפקט (בניגוד ליחידות SRS חיצוניות שמאפשרות fine tuning)בסופו של דבר זה מאוד תלוי בסוג המוזיקה שאתה שומע - אני בדקתי את זה בעיקר עם ג'ז ועם ג'ז ווקאלי.לשאר הפרמטרים גם כן יש השפעה מכרעת- זה כולל את איכות הרמקולים, את המיקום שלהם, את איכות המגבר, את איכות ההקלטה ועוד...Prog.
פורסם 2002 באפריל 2223 שנים מחבר אצלי אפשר לכון את עוצמת האפקט. המערכת היא XD751. מוזר שקנווד בחרו לספק פונקציונאליות מורחבת במערכת מיני משולבת, ודווקא במגברים נפרדים הם מספקים את האפקט הזה כשהוא מוגבל ל-on/off... מעניין אם זה הם הוסיפו את הכיוונון הזה גם לאחד המגברים או הרסיברים שלהם? ועוד יותר מעניין אם יש להם דגם כזה שכולל גם Pro Logic 2... Prog.
פורסם 2002 באפריל 2223 שנים אני במילא לא מתלהב מהמגברים של קנווד..בעבר הם השקיעו, היום כבר ממש לא..לטעמי, יש המון מגברים שעולים הרבה פחות ונותנים הרבה יותר.אגב, למערכת שלי יש גם יציאה לרמקולים של סראונד, (אין סנטר) אני חושב שזו מין מערכת דולבי פרולוגיק מוגבלת שכזאת..
פורסם 2002 באפריל 2223 שנים מחבר אני במילא לא מתלהב מהמגברים של קנווד.. אין ספק שהם לא החברה הכי איכותית בעולם, אבל הם היחידים שמשלבים SRS במגברים שלהם. והפיצ'ר הזה הוא כן משהו שהייתי רוצה (ואני מכבד את דעתך השונה... 8)). אגב, יש לקנווד גם חלקים איכותיים שקיבלו ביקורות טובות מאוד, כמו למשל הרסיבר הזה. חבל רק שצריך לשלם $3000 בשביל התענוג... Prog.
פורסם 2002 באפריל 2323 שנים לא יודע, אני בתור אחד ששר קצת ויודע מהי מוזיקה, מרגיש טוב,ששומעים מה שהקלטתי באולפן, מקסימום קצת אקוליזר, אבל מוזיקה "שואפים" לשמוע בתור המקור..והSRS זה כמו אפקט "קראוקי" מתי שהוא על המקסימום (או המינימום, הכיונון של האפקט הולך עד 8 לשני הצדדים) הוא מנטרל את הקול של הזמר, ומשאיר רק את הפליבק, ןבקצה השני, הוא עושה בדיוק הפוך ומדגיש את הקול של הזמר..הסאונד נורא מרחף בצורה השלילית,ומנסה לתת "תלת ממידיות" זולה לטעמי.. 8)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.