עבור לתוכן

מה דעתכם על DSP למוזיקה (לא לסרטים)?

Featured Replies

פורסם

SRS-3D נשמע מצויין עם הקלטות מסויימות, אבל הוא לא מגיע עם אף מגבר כמעט, מלבד כמה דגמים ישנים יחסית של קנווד (או כיחידת DSP חיצונית).

Dolby Pro Logic המקורי היה די מחורבן לטעמי, אבל אומרים שגירסה 2 שלו הרבה יותר טובה. למישהו יצא לשמוע מוזיקה עם DPL2? ואני חוזר שוב, לא מעניין אותי איך זה נשמע עם סרטים :smoke:

Prog.

פורסם

דווקא זה דיי בסדר מוזיקה עם dolby prologic.

אבל עדיין מוזיקה לדעתי הדרך הכי טובה זה שתי רמקולים סטריאו.

(ואם אפשר, גם שני סאבים 12 אינץ', כמו אצלי.... :smoke: וכמו שהשכנים שלי כל כך אוהבים... :lol:)

פורסם
  • מחבר

אבל עדיין מוזיקה לדעתי הדרך הכי טובה זה שתי רמקולים סטריאו.

זה מה שיפה ב-SRS, הוא עובד עם שני רמקולים בלבד, אבל נותן אשליה של עומק שלא קיימת בסטריאו רגיל (אם כי לעיתים הטיפול שלו בצליל מורגש מדי)

לגבי Pro Logic, אחת הבעיות העקריות הוא ה-S/N Ratio הנוראי שלו. בקטעים שקטים ישנו hiss כל כך חזק ובלתי נסבל שכל העניין לא שווה את הטרחה. ב-Pro Logic 2 אמור להיות שיפור גם בתחום הזה.

Prog.

פורסם

סתם הלכתי עכשיו למדיה פלאייר ושמעתי איזה שיר עם האפקטים של srs נחמד דווקא

פורסם

אני משתמש בwowthing לווינאמפ. טוב לרוב הדברים שאני שומע

פורסם

הוא בהחלט גם עושה פלאים לטושיבה 43" שלי.

פורסם

לא מסכים עם פרוג..

יש לי מערכת של קנווד, ואני שונא להשתמש באפקט הממש לא מוצלח הזה.

יש מצב שהאפקט יכול להעלים את כל הזמר, ולפעמים בזה אני משתמש כדי להקליט "פילבקים" משירים.

זה לא יוצא מדהים, אבל זה לאלתורים..

פורסם

עזבו אותי משטויות!!..

שאני שומע מוסיקה אני רוצה את המוסיקה שלי בלי מריחות מפגרות, שום מסביב.. סטראו מ4 רמקולים, וסאב..

אני לא יכול לשמוע חזק עם האפקטים המזעזעים האלה..

פורסם

ONN יא סדיסט, בגיל 40 כבר לא תשמע באוזנים..

פורסם
  • מחבר

יש לי מערכת של קנווד, ואני שונא להשתמש באפקט הממש לא מוצלח הזה.

כמו כל DSP אחר, יש מצבים שהוא מועיל ויש מצבים שהוא הורס.

גם ה-Expander של dbx, למשל, מצריך שהמאזין כל הזמן "ישחק" עם האפקט בהתאם להקלטה שאותה הוא שומע. עם ה-SRS המובנה במגברי קנווד כל מה שאתה יכול זה להפעיל או לבטל את האפקט (בניגוד ליחידות SRS חיצוניות שמאפשרות fine tuning)

בסופו של דבר זה מאוד תלוי בסוג המוזיקה שאתה שומע - אני בדקתי את זה בעיקר עם ג'ז ועם ג'ז ווקאלי.

לשאר הפרמטרים גם כן יש השפעה מכרעת- זה כולל את איכות הרמקולים, את המיקום שלהם, את איכות המגבר, את איכות ההקלטה ועוד...

Prog.

פורסם

ממממ...

אצלי אפשר לכון את עוצמת האפקט.

המערכת היא XD751.

פורסם
  • מחבר

אצלי אפשר לכון את עוצמת האפקט.

המערכת היא XD751.

מוזר שקנווד בחרו לספק פונקציונאליות מורחבת במערכת מיני משולבת, ודווקא במגברים נפרדים הם מספקים את האפקט הזה כשהוא מוגבל ל-on/off...undecided.gif

מעניין אם זה הם הוסיפו את הכיוונון הזה גם לאחד המגברים או הרסיברים שלהם? ועוד יותר מעניין אם יש להם דגם כזה שכולל גם Pro Logic 2...

Prog.

פורסם

אני במילא לא מתלהב מהמגברים של קנווד..

בעבר הם השקיעו, היום כבר ממש לא..

לטעמי, יש המון מגברים שעולים הרבה פחות ונותנים הרבה יותר.

אגב, למערכת שלי יש גם יציאה לרמקולים של סראונד, (אין סנטר) אני חושב שזו מין מערכת דולבי פרולוגיק מוגבלת שכזאת..

פורסם
  • מחבר

אני במילא לא מתלהב מהמגברים של קנווד..

אין ספק שהם לא החברה הכי איכותית בעולם, אבל הם היחידים שמשלבים SRS במגברים שלהם.

והפיצ'ר הזה הוא כן משהו שהייתי רוצה (ואני מכבד את דעתך השונה... 8)).

אגב, יש לקנווד גם חלקים איכותיים שקיבלו ביקורות טובות מאוד, כמו למשל הרסיבר הזה. חבל רק שצריך לשלם $3000 בשביל התענוג... >:(

Prog.

פורסם

לא יודע, אני בתור אחד ששר קצת ויודע מהי מוזיקה, מרגיש טוב,

ששומעים מה שהקלטתי באולפן, מקסימום קצת אקוליזר, אבל מוזיקה "שואפים" לשמוע בתור המקור..

והSRS זה כמו אפקט "קראוקי" מתי שהוא על המקסימום (או המינימום, הכיונון של האפקט הולך עד 8 לשני הצדדים) הוא מנטרל את הקול של הזמר, ומשאיר רק את הפליבק, ןבקצה השני, הוא עושה בדיוק הפוך ומדגיש את הקול של הזמר..

הסאונד נורא מרחף בצורה השלילית,ומנסה לתת "תלת ממידיות" זולה לטעמי..

8)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים