עבור לתוכן

התקנת היט סינק של פנטיום 4 על 9800 פרו. יש תמונות כמובן.

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אני חושב שאני זוכר שהראת תמונות של שלך. אני חושב שההבדל הכי גדול ביננו זה שאני יכולתי לשים את ההברגה בתוך הסינק אז לא הייתי צריך להוריד כנפיים. חוץ מזה באמת זה אותו דבר.

דרך אגב, העיתוי של המוד הזה לא מקרי ;) - ה3 באוגוסט מתקרב.

  • תגובות 81
  • צפיות 3.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

עשיתי משו דומה עם  הייתי צריך לחתוך קצת מהסינק בצד כדי שיתאים וקדחתי מלא חורים בשביל כל הקבלים אבל יצא לי הרבה פחות יפה כי עשיתי הכל עם מברגה צעצוע של מאה שקל. אבל אני שמתי את הסינק לצד ככה שהאויר עף לכיוון פנים המארז ולא לכיוון הדלת ככה יש פחות סירקולציה

בקשר לv-mod אולי תתנו הוא מתאים גם ל 9800se?.

עכשיו קראתי שמה שזה כן מתאים. אם יזדמן לי בעבודה כרטיס כזה אני ינסה עליו ומקסימום יחליף עם שלי :)

פורסם

דבר עם פייר 15 הוא עשה וי מוד ל סקונד אדישן.

אגב אני דואג לגבי הוי מוד בגלל שאין לי סקילים בהלחמה[עדיין]

ואני מפחד להרוס.

תגידו מישהו מהמנהלים פה או מהביג שוטס כאן שיודע להלחים וגר קרוב לעזריאלי שמתכוןן לבוא למפגש פורום,מוכן לעשות לי את זה?

אם יש כאלה...

פורסם
  • מחבר

יש וי מוד שלא מצריך הלחמה בכלל רק צריך לכתוב עם עיפרון על צ'יפ אחד. כמובן שצריך גם לבדוק אם מולטימטר את המתח לפני ואחרי. אי אפשר לעשות וי מוד לכרטיס בלי מחשב כי צריך לבדוק את המתח שמקבלת הליבה בזמן שהמחשב עובד. דרך אגב, קראתי על דרך מעניינת לעשות וי מוד שהיא להגביר את המתח שיוצא דרך הכבל האדום של ה5 וולט על המולקס שנכנס לכרטיס. רוב הפעמים אי אפשר, אבל אם אפשר זה מאוד נוח.

פורסם

לדעתי זה עלוב.

עדיף משהו קצת יותר מדויק

[דיברתי העיפרון]

פורסם

בשביל הדיוק משתמשים במולטימטר. בקשר לv-mod על החמש וולט זה משפיע ישירות? זתומרת עליה בעשר בחצי וולט תעלה לי את המתח לליבה בעשר אחוז

פורסם

ח"ח ענק על הביצוע , סולידי ,יפה ונראה ממש כמו המקורי...

אתה יכול לצלם את הברגים שאיתם תפסת אותו ?? (תודה מראש )

אני אישית הייתי עושה את זה כאשר הסינק מסובב ב 90 מעלות מהמצב הנוכחי ככה שאתה ממש בדרך לסיילנסר ....(עם מאוורר יותר חזק + יותר שטח פנים )

מודי מתח - תעשה ומהר!!!

עריכה : עפ"י מה שכתוב במדריך העיפרון צריך להשתמש ב 4B או 2B ...

במה השתמשת ?

פורסם
  • מחבר

DSC00142.JPG

זאת המערכת של ההברגה. יש דיסקיות פלסטיק כדי למנוע מהברגים החלודים לקצר משהו. אני יכול לפרק את העסק, אבל אני אעשה את זה (כדי לצלם את הסינק) כשאני אכבה את המחשב מתישהו. אז בינתיים אני אגיד שהברגים די ארוכים כדי לגשר את המרחק בין ההיט סינק לPCB.

אם הייתי מסובב את הסינק ב90 מעלות הייתה הרבה יותר עבודת חתיכה וכבר הייתה נפגעת יכולת הקירור. לא כזה ניסיתי לחקות את הסיילנסר, רציתי משהו יותר טוב, אחרת כבר הייתי מוציא את ה100 ומשהו שקלים (לא זוכר כמה זה עולה).

עריכה: התמונה די גדולה, אז אני מציע ללחוץ עליה מקש ימני ולהעתיק את הקישור לשורת הכתובת, כי כאן היא לא נכנסת ונחתכת.

VMOD עדיין לא עשיתי כי אני צריך לקנות מולטימטר קודם. אין לי מושג בקשר לכל השיטה הזאת של העפרונות... נגיד, עכשיו אני מסתכל על עפון וכתוב עליו HB-2 מה זה אומר?

פורסם

זה אומר על מידת החוזק של הגרפיט (בחוד..) ולנו במוד הזה על מידת ההולכה של הזרם ...

השתמשת גם במברזים אני מניח נכון ? (אלו שיוצרים את ההברגה ...)

לפי מה שאני יודע יש מסגרת מסביב לליבה ,יצרת מן מדרגה בשביל שיהיה מגע טוב יותר או שהורדת את המסגרת ?

פורסם
  • מחבר

זה אומר על מידת החוזק של הגרפיט (בחוד..) ולנו במוד הזה על מידת ההולכה של הזרם ...

הגיוני. לא ראיתי סימון כזה בחנויות, אבל אף פעם לא הסתכלתי.

השתמשת גם במברזים אני מניח נכון ? (אלו שיוצרים את ההברגה ...)

סבא שלי עשה את הקידוח. מה שאני חושב שהוא עשה זה קדח חור עם מקדח מיוחד בקוטר 2.3 ממ וזה התאים לברגים שהם 2.6 ממ.

לפי מה שאני יודע יש מסגרת מסביב לליבה ,יצרת מן מדרגה בשביל שיהיה מגע טוב יותר או שהורדת את המסגרת ?

לא ידעתי שאפשר להוריד את המסגרת, גיליתי את זה רק אחכ. בכל מקרה, מה שעשיתי זה ששמתי כמות גדולה במיוחד של משחה, בערך פי 3 ממה שהייתי שם (אבל אני שם ממש ממש מעט). ככה, למרות שהמסגרת והליבה באותו גובה, הליבה מקבלת מגע טוב. גם כן, בגלל שזאת ליבה קטנה, ולא IHS של פנטיום 4/את'לון 64, כל כמות משחה מיותרת יוצאת החוצה דרך הצדדים - נכון שזה לא טוב כמו שהייתי מוריד את המסגרת, אבל זה ממש כמעט. וכן, את המסגרת אני אוריד פעם הבאה שאני מכבה את המחשב ומוציא את הכרטיס.

פורסם

תקטין את האווטר

פורסם

מורידים איך?

פורסם

פשוט לך לחנת של קרביץ ותבקש עיפרון של 4B או 2B ואתה תראה שיותר קל לכתוב איתו ( העופרת רכה יותר ...)

אם יש לסבא שלך בית מלאכה רצחני הוא גם אמור לדעת "איך לגלח" את הסינק ככה בתיווצר לך בליטה בידיוק מעל ליבה .... ואז יצא לך בידיוק שילב של הסינק המקורי ומשהו קצת עם סיילנסר .......

וגם אז לא תצטרך לשים כ"כ הרבה משחה כדי שיהיה מגע בין השניים+ לחץ יותר טוב

רק תיזהר לא לגלח יותר מידי בשביל שלא תשבר את הליבה (ממש אבל ממש לא נעים)

פורסם
  • מחבר

יש בעייה בזה שמורידים את המסגרת/יוצרים בליטה בהיט סינק. הבעייה היא שכשמחזקים את הסינק נוצר עיקום רציני בPCB. אם נקודת המגע תהיה רק הליבה ולא המסגרת יהיה יותר עיקום ואני אוכל להדק פחות. העיקום הזה קורה גם מההידוק הכי עדין. גם עכשיו, כשהכרטיס מותקן במחשב הוא טיפה עקום, אבל במידה זה לא נורא.

מורידים איך?

עם להב חד. דומה ללהוריד את הIHS מהליבה של פנטיום 4 , אבל הרבה יותר קל.

צריך לשים לב לרכיבים האלקטרונים שקרובים לליבה, אני חושב שהכרטיס עובד יותר טוב איתם.

פורסם

יש בעייה בזה שמורידים את המסגרת/יוצרים בליטה בהיט סינק. הבעייה היא שכשמחזקים את הסינק נוצר עיקום רציני בPCB. אם נקודת המגע תהיה רק הליבה ולא המסגרת יהיה יותר עיקום ואני אוכל להדק פחות.

אם זאת הבעיה קח מספר תיבות עץ בגודל בסיס נגיד 3.5מ"מ מרובע, ובגובה של ההגבהה שאתה רוצה(קח קצת יותר ותשייף בהתאם לצורך), ותעביר דרכם את הברגים.

העץ מבודד חשמל וחום אז אין בעיה, והוא יגביה את ההיטסינק קח שתוכל להדק אותו מבלי חשש לעקם את ה PCB.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים