IP מוזר. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IP מוזר.


andav

Recommended Posts

כמו שאתם יודעים יש אפשרות להתחבר לבזק ע"י שם משתמש וסיסמה שלהם כדי להיכנס אליהם לעמוד ושם אפשר לבדוק/להוריד את קובץ המחשת המהירות.

שאלתי היא כזו:

שמתי לב שהכתובת היא:

והרי זוהי כתובת שהיא לא ip חיצוני אלא ip ברשת פנימית,כלומר ,גם אחד המחשבים ברשת שלי(שאין לי :D)יכול להיות בעל אותה כתובת,לפחות 4 המספרים הראשונים של הכתובת.

זה נראה כאילו אני (כשאני מתחבר אליהם)ברשת הפנימית של .

אפשר הסבר?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מן הסתם..

זה הרעיון, הרי כשאתה מתחבר אליהם אתה בעצם מחובר למחשב כלשהוא אצלהם.

הם יכולים לחבר למחשב הזה (שזה בעצם השרת שאתה מתחבר אליו) מחשב נוסף ברשת "פנימית" ולשים עליו את הקובץ הזה.

בצורה כזאת, הגישה אליו תהיה דרך כתובת ה-IP הפנימית (או אם יהיה לך מושג מה השם שלו ברשת הפנימית, אז דרך השם) שלו ברשת, בלי שהוא יהיה מחובר כלל לרשת החיצונית (meaning, אינטרנט) - מה שמבטיח בדיקה יעילה של מהירות החיבור כי אתה מוריד ישר מהשרת של הספק שלך, בלי לעבור בכלל, בעצם, "באינטרנט" (IIX וכו').

על הדרך, זה גם מבטיח שגולשים שלא מתחברים דרך נזק לא יוכלו לגשת לקובץ הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוספת לדברים של עומרי: זה לא מחשב ברשת שלך זה בטוח. עם 1@1 אתה מתחבר לרשת הפנימית, ה-Intranet של בזק. אתה גם מקבל מהם IP.

ה-IP הזה בדר"כ מתחיל ב-10, כאשר המספר שלאחרי הנקודה מהווה אחד משרתי ה-Redback - הנתב הענקי של בזק אליו אתה מחובר (והוא ישאר קבוע אלא אם כן אתה משנה את מיקומך הגיאוגרפי). אני חושב שזה מקרי שהכתובת מתחילה ב-192.168 זו כתובת פנימית שלא עולה לבזק כסף מכיוון שהיא לא כתובת שאתה יכול לראות באינטרנט. עובדה שאצל הכבלים, למי שמחובר עם חייגן , יש גם כתובת של בדיקה אליה יש גישה רק כשאתה offline.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

אפשר מאוד להסתמך על זה בהמון מקרים.

גם בשביל לבדוק את איכות החיבור שלך לבזק, כמו שאמרו, לבדוק אם אתה מוריד מבזק במהירות שאתה משלם לבזק עליה, לבדוק כשיש בעיות אם הבעייה אצל או אצל הספקית, ועוד המון דברים אחרים...

זה אחד הכלים היותר טובים להשתמש בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...