עשיתי היום מיונים לחובלים ,התקבלתי לשייטת צוללות - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עשיתי היום מיונים לחובלים ,התקבלתי לשייטת צוללות


desert

Recommended Posts

אוקיי צוללות- הכי שושו.... הכי סודיות... הכי סיווג- רק מה- גם הכי בטוח שלא תספר כלום לאף אחד- כי אין לך זמן לספר לאף אחד- אתה לא נמצא אף פעם בבית... חחח....

אההה.... עווד דבר... חשוב... אתה יודע...ים...מקום סגור....שלוש שנים (ואם אני לא טועה אפילו חתימה על קבע) .... ורק בנים מסביב...... אז תהיה מוכן לשינוי עמדות מיניות.....:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אההה.... עווד דבר... חשוב... אתה יודע...ים...מקום סגור....שלוש שנים (ואם אני לא טועה אפילו חתימה על קבע) .... ורק בנים מסביב...... אז תהיה מוכן לשינוי עמדות מיניות.....:)

מה אתה מקשקש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה רוצה גיבוש צוללות במקום גיבוש חובלים, לא צריך להבריז.

פשוט תודיע לחיל הים שאתה מעונין בגיבוש צוללות במקום. סה"כ, חובלים זה התנדבותי ולא חובה.

אני לא רוצה את זה ולא את זה,קיבלתי ביום סיירות האחרון מטכ"ל (צה"ל הדפוק הזה לקח אותי למטכ"ל...מפגרים)

ואני הולך לנסות להגיע מהגיבוש למקומות טובים יותר או פחות,מקסימום אם לא אז צנחנים ולנסות לסיירת. (אחח איפה שגיא שיידכא אותי?)

ו...המממ,לצוללות לפי הפרסומים יש יכולת ל"מכה השנייה" כלומר הגבה אחריי השמדת היכולת הגרעינית באדמה,כלומר הן מצויידות בטילי יריחו 2 ארוכי טווח (בסביבות 1500 ק"מ לפי אתרים שונים) ובהתחשב בטווח הפעולה הגדול של הצוללות וכישורי ההתחמקות שלה,מדינות לא יכולות לחסל את היכולת הגרעינית שלנו בלי לקבל על הראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצוללות האמריקאיות שנמצאות היום בשימוש רובן (לא כולן) פותחו בשנות ה-50 וה-60, מאז היו רק שיפוצים שטחיים ואפגרייד לגרעיניות. הצוללות הרוסיות מתוחזקות בצורה זוועתית וה"קורסק" שטבעה לא מזמן היא עדות מוכחת (טורפדו שנשאה התפוצץ בתוכה). העובדות שציינת עדיין לא הופכות את השירות על צוללת לפחות איכותי.

גם הF14 פותח בשנות ה60 וישראל עדיין משתמשת בו. צוללת יכולה לעבור המון שיפורים וחידושים ככה שזה לא ממש משנה אם פתחו את הגוף עצמו בשנות ה60, מה שיש בפנים זה דבר אחר.

בכל מקרה מה שבאתי לומר זה שהשירות בצוללת הוא לא איזה דבר 100% בטוח, אף אחד לא רואה, לא שומע ולא יודע ויש לך את היכולת להשמיד את העולם בתוך איזה שרוך מוזר מתחת למים... לא זה המצב וחוץ מזה אני גם אומר שהשירות יכול להיות ממש ממש ממש קשה, אני לא אומר שהולכים שם מכות בצוללת והאנשים חרא, אני בטוח שהאנשים בפנים סבבה ומגובשים והאווירה טובה אבל יש אנשים שלא היו רוצים להיות תקועים לפעמים אפילו כמה שבועות בתוך גוש מתכת קטן, עמוק בתוך הים התיכון/האוקינוס.

אני אישית גם רואה את עצמי מסוגל לא להיות בבית הרבה מאוד זמן אבל כל עוד שטוב לי איפה שאני נמצא, יכול להיות שלא יהיה טוב לך בחושך ובצפיפות... אז ממש לא אהבתי איך שאת אמרת לו כאילו... יאללה לך לצוללות יהיה לך סבבה שם, זה כמו שתגידי למישהו יאללה לך לשייטת 13, חפיף שירות קל... בקטנה.

כשמדברים על מקום כמו צוללת אני לפחות הייתי מציע לך לא לקבל רעל אוטומטי מאנשים ולנסות לברר איך בדיוק עובר השירות והאם אתה מסוגל ו/או רוצה לעבור שירות כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לישראל דווקא יש טילים שיכולים להגיע לכל מקום בעולם.

לפני מספר חודשים היתה כתבה במעריב על הצוללות של (דולפין, תקומה ולוויתן)

וכתב של העיתון יצא עם צוות הדולפין למשימה, מדהים מה שהולך שם.

ישראל שייכת בזכות הטילים האלה למועדון המכה השניה -מועדון אקסלוסיבי בו חברות רק רוסיה וארה"ב.

משמעות החברות במועדון הוא שבמקרה ומשתמשים בנשק גרעיני על ומחריבים אותה עד היסוד יכולה להגיב במתקפה משלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שרות בסטילים הוא הרבה יותר גרוע משרות בצוללות

ובשביל שמטוס יגלה את הצוללת הוא צריך לחפש אותה.

כדי לחפש אותה הוא צריך לדעת שהיא נמצאת באזור.

הצוללת תגלה את המטוס הרבה לפני שהוא יוכל להתקרב לאזור ואז היא תעלם.

DO YOU GOT THE POINT?

חוץ מזה.. הדולפין זאת הצוללת המתקדמת ביותר באגן הים התיכון.

לצוללות גרעניות יש חיסרון גדול:

הם מרעישות הרבה יותר מצוללות דיזל-חשמל.

הדולפין יכולה להעלם לחלוטין.

צוללת גרעינית גם גדולה יותר (חיסרון)

וגם מרעישה יותר כל עוד הכור שלה עובד היא חייבת להפעיל את משאבות הקרור שלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, (זהירות ארוך :)

לגבי השירות בצוללות - אני משוחד אבל אני אנסה להיות אובייקטיבי - השאלה היא מה אתה מחפש? מדובר על שירות מאוד יוקרתי ובעל יכולות השפעה רציניות בזירה אבל זה גם שרות מאוד תובעני.

כמו שאמרו פה היציאות חרא, אתה סגור בגליל מתכת בלי הרבה מקום לברוח אליו (אם כי הדולפין היא ממש שדה פתוח ביחס לקודמות) התקלה הכי קטנה עלולה להפוך לסכנת חיים של ממש, יש נוהל שלם להורדת זבל ולהורדת מים בשירותים ויש חובה לחתום.

מהצד השני אתה מהווה חלק מצוות מובחר באמת, שחייב להיות הומוגני לחלוטין כי פה אתה באמת  תלוי בכל אחד מהאנשים שאיתך. דיסטאנס כמעט ולא קיים כי פשוט אי אפשר. שירות בצוללות בארץ מתבסס יותר על איסוף מודיעין בעיתות של שלום ככה שתתרגל לזה שלא תוכל לדבר הרבה על מה שעשית. נושא הרובאי 02 שציינת לא רלוונטי. אתה משרת בצוללת. אתה באמת רוצה להפעיל נוהל יעד מבוצר בצוללת?

תראה; שירות בצוללות נחשב לשירות כאחד מחלק מובחר של אנשים, אפוף סודיות ורצינות. הוא פחות מלא באקשן אבל אתה נחשף שם לדברים שרוב תושבי הארץ לא יודעים וסביר להניח שגם לא היו רוצים לדעת.

דיברת על שלדג חובלים וטיס. יש פער עצום בין סוג השירות בצוללות לבין הדברים שציינת. שירות בצוללות לא דומה לשום דבר אחר.

לפי דעתי, אתה צריך לשבת עם עצמך ולהחליט לאיזה כיוון אתה רוצה ללכת בצבא. נסה לדבר עם אנשים ששירתו באופציות השונות. תשאל אתה את השאלות שמענינות אותך - אל תתן להם לספר לך את מה שהם חושבים שאתה רוצה לדעת - אני בטוח שכולם פה ישמחו לעזור. תעשה חושבים, ותזכור שאתה עדיין נהנה מהאפשרות לבחור כי מדובר בשירות התנדבותי.

לסיכום, מעריב פרסמו בזמנו כתבה מאוד מקיפה על הצוללות בארץ בכלל ועל הדולפין בפרט. אני בטוח שתמצא שם פרטים נוספים:

http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/687/845.html

מה שלא תבחר, מה שלא תקבל בסוף - שרק תהנה ותשמור על עצמך ועלינו :)

ועכשיו ב"קצרה" על צוללות בכללי :)

החלוקה שרוב האנשים מכירים היום היא כזו:

צוללות דיזל/חשמל = זבל ישן.

צוללות אטומיות שמתחלקות לשתיים: צוללות טילים וציידות Hunter Killer.

זו חלוקה מוטעית כי היא מתעלמת מהדור החדש של צוללות דיזל/חשמל אבל אני תיכף אתקן..

צוללות טילים SSBN - הן צוללות ענק - לדוגמא הצוללת שכיכבה בסרט המרדף אחרי אוטובר האדום" קיימת באמת. היא צוללת מדגם טייפון והיא ענקית (למעשה היא מורכבת משתי צוללות מחוברות) ויש בה אפילו ג'אקוזי.

לאמריקאים היו צוללות מדגם הוואי או אוהיו באותו סגנון. בזמן המלחמה הקרה התפקיד שלהם היה לצאת לים, להגיע ליעד - נניח נקודה באזור החוף המזרחי ולחכות שם. בצי הרוסי אגב כל "סיבוב" כזה היה לוקח 6 חודשים.  הן שקטות מאוד, איטיות בעלות יכולת תמרון עלובה והן הדבר הכי קרוב שיש לנשק יום הדין. כל צוללת כזו נושאת כמות (24 למשל) של טילים גרעיניים באליסטיים בעלי טווח עצום ומספר ראשי נפץ על כל טיל. בבוא הרגע (ה"מכה שנייה") הצוללת אמורה לעלות לירות את הטילים "מתחת לאף" של האוייב מה שישאיר לו מעט זמן לדאוג ליירוט או פינוי ולחזור לעולם בחורף גרעיני. 

צוללות תקיפה מהירה SSN - דוגמא לצוללת כזו היא הלוס אנג'לס - הן מהירות, שקטות, יכולת תמרון גבוהה, בעלות יכולת תקיפת קרקע מצומצמת יחסית, צפופות מאוד (פועל יוצא של הצורך במהירות ותמרון). אלו צוללות בעלות סונאר משופר, מערכות מתקדמות מאוד וצוותים מובחרים. אלו צוללות שבפשטות התפקיד שלהן הוא לצוד את צוללות הטילים לפני שהן יספיקו להשמיד את העולם.

סיום המלחמה הקרה צמצם את הצורך בצוללות כאלו וכיום רוב צוללת הטילים שנותרו פעילות עברות הסבה לצוללות תקיפת קרקע קונוונציונאלית (SSGN).

צוללות הדיזל/חשמל: מקובל לחשוב שמדובר בכלים מיושנים ולו בגלל שצוללות כאלו כיכבו בעיקר בזמן מלחמת העולם השנייה. סתם לרקע - "קבוצות הזאבים" של הגרמנים שלטו בזמנו באטלנטי ולמעשה אם ההצלחה שלהן הייתה נמשכת עוד חודש אחד בלבד אנגליה הייתה נכנעת בגלל חוסר באספקה והעולם היה נראה אחרת לגמרי.

לדיזל/חשמל יש יתרונות שבאים לידי ביטוי דווקא היום ובמיוחד בזירה המצומצמת שלנו. אין מקום להשוואות מול צוללות אמרקאיות או רוסיות מאחר ומדובר שם על זירה שונה לחלוטין.

היתרון של צוללת אטומית הוא בטווח ויכולת השהיה מתחת למים שמוגבל רק באספקת האוכל (בצוללת אטומית החמצן והמים מיוצרים על ידי הכור). בזירה כמו שלנו אין ממש צורך בכזו יכולת. כמו כן אין צורך ביכולת שיגור 20 טילים באליסטיים בעלי ראש נפץ מתפצל.

לעומת זאת צוללת דיזל/חשמל מהדור החדש מציגה יתרונות על פני צוללות אטומיות. המהירות ויכולת התמרון שופרו ולצוללת כזו יש יתרון אחד שעולה על כולם: שקט. מנוע חשמלי מרעיש פחות מכור גרעיני ובעולם הלוחמה התת ימית זה שווה להרבה דברים. היכולת הזו (מעבר ליכולות המובנות בכל צוללת) מאפשרות לצה"ל להשתמש בצוללת ככלי סיור/ריגול מתקדם, כלי להחדרת אנשי קומנדו לאזורים רגישים ועוד.

ככה שעוד מוקדם להספיד את הדיזל/חשמל.

אני אסיים את ההרצאה בנימה אישית: דובר פה, וגם אני הזכרתי את נושא "מועדון המכה השנייה" אני חייב לציין שהיכולת, אם קיימת, לא מעניינת אותי במיוחד מהסיבה הפשוטה ש"מכה שנייה" מרמזת שהפסדנו במכה הראשונה. את המתים לא מעניין מי ניצח בסוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משער שישנן עוד מדינות שחברות ב"מועדון" הזה אחי

בניהן בריטניה סין יפן גרמניה אני לא בטוח אולי צרפת ....

לא, לפחות לפי מעריב לשאר המדינות לא תהיה יכולת להגיב אחרי מתקפה גרעינית כוללת עליהן

העובדה שלרוסיה ארה"ב וישראל יש צי צוללות גריעיניות מתקדם, מהווה את הקריטריון לחברת ב"מועדון" הזה.

במסגרת ה"הטבות" לחבר מועדון, המדינה יכולה לתקוף בחזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם עדיין לא עשית גיבוש, אז אל תתחיל עדיין לחשוב בכלל. נראה כאילו אתה לוקח את זה כמובן מאליו. וזה שמהבחינה הפיזית הגיבוש הזה הוא קייטנה (מה שדיי נכון, 4 שעות חופש על הדשא עם ארטיקים ולהריץ דחקות עם החברה) לא אומר שקל לעבור אותו. מתוך 100-150 אנשים בערך, מתקבלים 7 פחות או יותר. לך לגיבוש, כי זה גם כיף, וגם כדי שהשקילה של השירות תיהיה לגיטימית (כמו שלא מתחילים לשקול מטכ"ל\שייטת13 אחרי שעוברים יום סיירות כי הדרך להתקבל עוד ארוכה).

-->

ובקשר לשירות עצמו. הלוואי עלי, זה נשמע כמו אחד השירותים הטובים ביותר, עזוב אותך קבע עזוב אותך משפחה, להיות חלק מצוות על כלי כל כך מורכב, ולהיות קרוב ככה למבצעים הכי מסווגים ולדעת שאתה אחראי (כחלק מצוות) לכל כך הרבה בביטחון המדינה פשוט שווה הכל.

(אם אתה מחליט איפה לשרת לפי איפה אתה תתרום הכי הרבה, לך על זה, ואם אתה מחליט לפי תועלת אישית,אומנם זה לא חובלים או טייס אבל גם לך על זה)

למזלי אני נכנסתי לכל הקטע של התהיות בקשר לצבא דיי מוקדם כך שיש לי מספיק זמן "לפתוח" לי כמה שיותר אופציות (בתקווה וחסימה של טיס זה לא קיר כזה גדול...), יש לי בקרוב גדנ"ע צלילה (שם גם עוברים גיבוש שייטת) מקווה שאעבור. יש עוד הרבה זמן עד לכל הגיבושים האחרים, משמע הרבה זמן להתאמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממממממ

לא נראה לי שיש לנו F-14

זה בעיקר מטוס לנושאות מטוסים

יש לנו F16 וF15

ועדיין קצת פאנטומים

צודק, טעות שלי... התכוונתי לפאנטום הF4, לא F14.

אני אסיים את ההרצאה בנימה אישית: דובר פה, וגם אני הזכרתי את נושא "מועדון המכה השנייה" אני חייב לציין שהיכולת, אם קיימת, לא מעניינת אותי במיוחד מהסיבה הפשוטה ש"מכה שנייה" מרמזת שהפסדנו במכה הראשונה. את המתים לא מעניין מי ניצח בסוף.

באמת לא מעניין אותי אחרי שיטגנו אותי ואת כל גוש דן מה יקרה לדמשק ולטהרן ^_^, אבל הרעיון הוא שלדמשק ולטהרן יהיה חשש כזה ממה שיכול לקרות להם אחרי שהם יעשו אותו דבר לנו וככה יש איזון ואף אחד לא הולך למלחמה אטומית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העובדה שלרוסיה ארה"ב וישראל יש צי צוללות גריעיניות מתקדם, מהווה את הקריטריון לחברת ב"מועדון" הזה.

לישראל אין צי צוללות גרעניות.

הדולפין הן צוללות דיזל חשמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...