פורסם 2004 ביולי 921 שנים שמעתי שיש פון סוגים של בולמים : מקפרסון , לוליני וכו' איפה יש הסבר לעניין ?
פורסם 2004 ביולי 921 שנים מחבר השאלה שלי היא האם מישהו מכיר כאלו אתריםאינטרנט ומגזינים (אוטו) וחשבתי על זה בעצמי .... רק שבמגזינים לא נכנסים כ"כ עמוק ...
פורסם 2004 ביולי 1021 שנים לתקן טעות.אתה מדבר על מתלים.בולמים ישנם שני סוגים, פניאומטי והידראולי.מתלה הוא מערך של זרועת שנועד ללמעשה להצמיד את הצמיג לכביש ככל שניתן.כמובן שישנן פשרות: גודל, אחיזה, נוחות, בידוד וכו'.לגבי איך נראים מק'פרסון, לוליני, מתלה Z של ב.מוו. וכו'.זה ממש לא חשוב. אלו פשוג כל מיני גיאומטריות.התוצאה היא חשובה. למשל המתלה הכי מתקדם נחשב למוט עצה (Wishbone). הונדה משתמשת בו לרוב ולא מוציאה ממנו יותר מדי.לעומתה, פיז'ו משתמשת בפשוט ביותר, מק'פרסון. ומוציאה ממנו פלאים ע"י גיאומטריה והנדסה מופלאים.
פורסם 2004 ביולי 1021 שנים פורשה.ככה, רוב מכוניות הספורט והמירוץ (גם פורמולה 1 אמנם שם המתלה אופקי) משתמשות במוטות עצה כמתלה.בולמים, ככה, כיום בג'יפים וב-911 החדשה היא תשתמש במערכות פניאומטיות לשינוי הגובה.עד היום, בבולמים הידראולים.שוב, איכות החלק היא לא העיקר, הגיאומטריה, הזוויות והתכנון הן הקריטיים להתנהגות הרכב. ובזה פורשה מהטובות ביותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.