canon a 80 vs canon s1 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

canon a 80 vs canon s1


עידוע

Recommended Posts

אמממ ל S1 יש יותר זום אבל ל A80 יש חיישן CCD יותר גדול, וזה יותר טוב לתאורה חלשה...

כמו כן היא עולה פחות.

בנוסף, אהבתי יותר את האיכות תמונה של ה A80 וראיתי שהיא קצת יותר טובה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע עד כמה הS1 תספק אותך בתנאי תאורה קשים, אבל שלשום הייתה לי התנסות כזאת עם הA80.

הופעה אקוסטית של היהודים בהיכל התרבות, מרחק של בערך 15 מטר מהבמה, תאורה מאד חלשה, על הבמה בעיקר נרות והלהקה עצמה מוארת יחסית חלש. תנאים מאד קשים למצלמה פשוטה.

אי אפשר להגיד שהוצאתי טובות במיוחד, רובן צולמו ברגישות גבוהה מאד (200 או 400) וחשיפה ארוכה יחסית (בלי חצובה כמובן), ולכן התוצאות היו ברמה לא גבוהה. יצאו כמה לא רעות, אבל אני בשלב מסוים ראיתי שאין לי סיכוי להוציא יפות אז ויתרתי (בכל זאת, צריך גם להנות מההופעה, לא רק לצלם [ולמי ששואל, הייתה הופעה ענקית!]).

אז בוא נגיד ככה- יהיה לך קשה להוציא טובות בתור צלם מתחיל, אבל במועדון לדוגמה, עם קצת נסיון, וצילום של אנשים שעומדים קרוב אליך, לא תהיה בעיה. אם תרצה לצלם מלמעלה את כל רחבת הריקודים לדוגמה - יהיה לך יחסית קשה בלי חצובה.

בקשר לצילומי - לא ניסיתי לצלם מכוניות\שחקני כדורגל, אבל צילמתי חתולים, ובתחום הזה דווקא הוצאתי אחלה תמונות. הבעיה היחידה היא כמובן הזמן שלוקח למצלמה להתפקס - עד שאתה עושה את החצי לחיצה החתולים כבר רצו למקום אחר... לצלם ילדים רצים לדוגמה, יהיה לך די קל והתוצאות יהיו טובות.

בS1 אני מניח שמייצב התמונה ייתן לך יתרון גדול בצילומי לילה וספורט, אבל כמובן שזו החלטה שלך אם להשקיע את הכסף הזה. אם אתה מרגיש שאתה רוצה לקחת את התחום הזה מעבר למה שמצלמה קומפקטית מסוגלת לו (ויש לך את הכסף), קח את הS1. אם אתה רוצה את המצלמה הטובה ביותר שיכולה להיכנס לך לכיס, תוך כדי התפשרות על יכולות וזום (אבל לא על איכות תמונה) - לך על הA80.

מקווה שעזרתי! :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לצילומי - לא ניסיתי לצלם מכוניות\שחקני כדורגל, אבל צילמתי חתולים, ובתחום הזה דווקא הוצאתי אחלה . הבעיה היחידה היא כמובן הזמן שלוקח למצלמה להתפקס - עד שאתה עושה את החצי לחיצה החתולים כבר רצו למקום אחר... לצלם ילדים רצים לדוגמה, יהיה לך די קל והתוצאות יהיו טובות.

אל תדאג זה לא ממש בעיית פוקוס אלא לצלם חתולים זה קשה כי הם זזים כל הזמן!

גם אצלי זה ככה ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...