הנעת חלליות בעזרת חשמל - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הנעת חלליות בעזרת חשמל


urielka

Recommended Posts

כמו שידוע אי אשפר להניע חללית בעזרת חשמל בחלל(שחמשל דבר מאוד נפוץ שם(בגלל שהתאים הסולרים יקלטו הרבה אנרגיה שם)וגם בלתי נגמרת)כיוון שהנעה חשמלית מבוססת על דחיסת אוויר או שימוש בכוח החיכוך של הכביש כדי ליצור תנועה שהם לא קיימים בחלל אי אפשר ליצור תנועה בחלל בעזרת אנרגיה חשמלית אז חשבתי אם יקחו גליל וילפו בו שני מגנטים ששניהם מנוגדים וידחפו לשם מגנט שירחף שם ואז לא יהיה לו כוח חיכוך ובסוף הגליל(מסילה) יהיה אלקטרו-מגנט שעוצר את המגנט (הגליל אטום משני הצדדים) אז הוא יעצר ובסוף הגליל והגליל יזוז אז אם ירכיבו את זה על חללית שבחלל אז כל המהירות(רובה) יהפוך למיהרות של החללית כיוון שאין חיכוך אז החללית תמשיך לטוס אד שיפגע או יכנס ל שדה גרביטיונלי (garvity filed) של כוכב אחר או שפוט המגנט יפגע בצד השני במהירות שמספיקה כדי לעצור את החללית לגמרי עשיתי קצת חישובים ובעזרת חוק שימור התנע הקווי :

מסת המגנט חצי ממסת החללית כולה(בערך)

ומהירות המגנט לפני הפגיעה הוא 100m/s (נגיד)

והחללית במנוחה(v=0m/s)

חוק שימור התנע הקווי בהתנגשות פלסטית(m1v1+m2v2=(m1+m2)*U)

אז:0.5v1+v2=1.5u

אז:50=1.5u

לבסוף :u=33.3m/s זאת אומרת החללית והמגנט ינועו במהירות של 33.3m/s כלומר שליש מהירות התחלתית של המגנט

שמתי תמונה של איך שזה נראה יש למישהו מושג אם זה פועל או רעיונות מטורפים כמו שלי (או המצאות שכבר פועלות כדי ליצור תנועה בעזרת חשמל בחלל)?

תודה וסליחה על הציור המאוד עלוב שלי אני לא כל כך טוב בצייר

[attachment deleted by admin - 90 dayss]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאתה מאיץ את המגנט הסליל נהדף לאחור, וכשהמגנט יפגע בסוף המסילה החללית פשוט תעצור.

לא מרוויחים שום תנע מהסיפור הזה.

תחשוב על דחיפת מגנט באמצעות מגנט אחר, המגנט שאתה מחזיק ביד דוחף מגנט על השולחן, את הכוח לדחיפת המגנט היד שלך מספקת ואתה מרגיש את הכח הנגדי הזה.

יש גם בעיה של אור, אין כל כך הרבה ממנו בחלל כפי שאתה חושב. במסלול של פלוטו (בסה"כ 5 מיליארד קילומטר מהשמש) היא כבר נראית כמו איזו נקודה בהירה בשמים, לא הרבה יותר מירח מלא.

הכוכב הקרוב ביותר לשמש הוא במרחק של פי 2000 מזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

אולי עדיין אי אפשר להניע חללית בחלל בעזרת חשמל, אבל ראיתי לפני כמה זמן בטלוויזיה דגם של חללית שתונע ע"י חשמל, יותר נכון ע"י קרינה מסויימת, שתחמם את האויר לייד החללית לחום מאוד גבוהה, וזה יגרום להעלאת החללית... אני מניח שהקרינה תופק ע"י שימוש בחשמל ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...