עבור לתוכן

מעבד מגיע ל70 מעלות!!

Featured Replies

פורסם

המעבד הוא 2.8 prescott והוא מגיע לטמפ הזאת במאמץ, ללא מאמץ 55. המאווררים עובדים (אין מאוורר מיוחד ככה קיבלתי את המחשב) לא עשיתי O. האם זה נורמלי ככה?

(הלוח זה asus p4p800טמפ שלו בין 45-55)

פורסם

תריץ חיפוש דיברו פה רבות על פלטת החימום לשבת :: הפרסקוט...

פורסם

הדרך היחידה שאתה יכול איך שהוא לעזור לזה זה לקנות silent tower.

זה הסינק היחידי שיכול להתמודד אם החום של הפרסקוט ואיך שהוא להביא אותו לטמפרטורה נורמלית

פורסם
  • מחבר

מישהו יכול לשים לינק לסיילנט טאואר? ונגיד שאני שם אחד כזה כמה מעלות בערך הוא יוריד לי?

ונגיד שאני לא מחליף את המאוורר הטמפ הזאת מסוכנת אם היא תשאר ככה?

פורסם
  • מחבר

נראה קטלני אבל נראה לי ממש מפחיד לשים אותו כל הגודל הזה תלוי ככה על הצד

מה בקשר למעלות מישהו יודע כמה הוא מוריד?

פורסם

זה סובייקטיבי לכל לוח ... לכל לוח אחוז זיוף משלו .

מניסיון שלי , על לוח p4p800 , עם סידור push-pull מלא דרך הטוואר , פרסקוט 3.2 , טמפרטורה בidle הייתה כ42 - 43 מעלות , בעומס מלא , כ50 מעלות .

על לוחות שהתושבת המעבד שלהם הפוכה , הביצועים יהיו יותר נחותים .

במקרה הזה ספציפית , הטמפרטורות התקבלו בתוך מארז TT עם מאוורר קידמי , אחד בדלת , אחד למעלה ואחד אחורי שהשלים את הtower לקונפיגורציה מושלמת .

ולגבי המשקל , מישהו איי פעם התעמק לגבי המשקל של הsp94/97 ?

הסינק פשוט יותר גבוה ... נכון , יש לו פוטנציאל מומנט יותר גבוה , אבל הדבר הזה בטיחותי כמו וולוו . ( קורות חיזוק , mounting נורמלי , והשקט .... תענוג ) .

פורסם
  • מחבר

מצטער על חוסר ההבנה אבל מה זאת אומרת תושבת מעבד הפוכה? מה זה לא הפוכה? ומה זה סידור פוש פול?

והתכוונת לסידור עם סיילנט טאואר נכון?

פורסם

ודרך אגב כדי להתקין את הSILENTTOWER

אתה צריך להוציא את הלוח M והמאורר נתפס מלמטה

פורסם

h@c , הכוונה בתושבת הפוכה היא שהתושבת צריכה להיות לרוחב הלוח כלומר :

|                            |                                                                                                               

|                ---->     |

|                            |

|                            |          זה מצב נכון לפי התכנון המקורי של אינטל

|                            |          ברגע שאתה מתקין את הטוואר על התושבת ,

|                            |          אתה מקבל מצב כזה :

|                            |          המאוורר על הטוואר דוחף אוויר דרך הגוף הקירור ,

|                            |          והמאוורר של המארז , האחורי , מושך את האוויר דרך הגוף

|                            |          קירור החוצה .

|                            |            ----->  | | | | | -----> , כלומר , אחד דוחף , אחד מושך .

_______________________________________________________________________

|                   \/       |      תכנון סוקט בצורה הזאת , לא לפי התכנון המקורי של אינטל , יצרניות טוענות שהתכנון הזה עדיף ,

| | | מכיוון שקיימת אפשרות לשים את מערכת הסינון המתחים קרוב

|                   |        |        יותר למעבד . ייתכן שכן , יייתכן שלא , כל יצרן עושה מה שבא לו . במצב כזה ,

| | | ההתקנה של הטוואר היא פחות אפקטיבית . המאוורר של הגוף קירור דוחף אוויר

|                   |        |         מלמטה , כלפי מעלה , האוויר מגיע לתוך הספק ונשאב החוצה . המאוורר האחורי של המארז

| | "סתם" מושך אוויר חם החוצה מהמערכת , ועל ידי כך מוריד מהאפקטיביות

|                           |         של הגוף קירור .

|                            |

|                            |                           

__________________________________________________________________________________________________________-

כל הסיפור הזה עקרונית תקף גם לתושבות A64 למיניהן , צריך לבדוק במבנה של הלוח , אם הסינק הזה יהיה אופטימלי או לא .

יש צורך לפרק את הלוח אם החוצה על מנת להתקין את גוף הקירור .

נכון להיום הלוח היחיד שמצריך שינוים ותוספות חיצוניות הוא ABIT NF7 , מכיוון שבקרת האיכות של ABIT לא עשתה trimming מספק להלחמות בתחתית התושבת של המעבד ,

ונוצר מצב שהבסיס התחתון של הלוח האם מקצר .

*אני לא זוכר איזה layout של תושבת הוא המתאים והלא , יש כולה 2 , אני אתקן את הפוסט מחר במהלך היום לגבי הכיוון המתאים יותר של התושבת כלפי הגוף הקירור הספציפי הזה .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים