מחפש מצלמת וידאו דיגיטלית + תמונות סטילס 2 מגה פיקסל לפחות - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מצלמת וידאו דיגיטלית + תמונות סטילס 2 מגה פיקסל לפחות


Falcon4g3

Recommended Posts

שלום לכם,

לא מזמן רכשתי דיגיטלית ואיני מבסוט מצילומי הלילה שלה ומהרעיון המרכזי שבשביל צילום לילה מומלץ להניח את המצלמה על משטח יציב ואסור שהאובייקט יזוז כי הוא יצא מטושטש.

שמתי לב שהמצלמה הזו מצלמת מצויין בלילה רק שהרזולוציה והאיכות ירודה, לכן חשבתי כבר לרכוש מצלמת דיגיטלית וכך לפתור את הבעיה של צילומי לילה (ממילא כמעט כל מה שאני מצלם בלילה עדיף לצלם בוידאו) ::)

אני ממש לא בעניינים בקשר למצלמות ואשמח מאוד אם תעדכנו אותי בעניין - חברות מומלצות, מצלמות טובות, מצלמות הידועות כבעייתיות וכו'...

תודה רבה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי מצלמה של CANON כמובן MINI DV ואני מרוצה מאוד הדגם הוא MV 530, כבר לא מוכרים אותו אבל הדגם שמחליף אותו זה הMV 630 ועכשיו כבר יצא ה730. יש גם את ה סידרה הנמוכה יותר X00 שאין בה את האפשרות לSTILL ההבדלים בין ה5XX 6XX ו7XX זה רק כאילו ביעילות כמו מיקום המיקרופון ושיפוצים קטנים. כשאני קניתי זה היה מצלמה טובה היום יש את הדגמים של שהם יותר בסיגנון בייתי וקטן בתקופה שאני קניתי הם היו יותר מסורבלים(הרגשה יותר מיקצועית) אבל הם למדו והיום הדגמים יותר נוחים (אני מדבר על הליגה הנמוכה לא על המצלמות היקרות בגודל 5 סמ מרובע).

לך ותיראה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...