עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

הבאת מקרה שבו כבר בודדת את התקלה, הבאת את החומרה התקולה והחליפו לך במסגרת אחריות. כאן זה לא המקרה.

יש לו בעיה בעכבר, ברמקולים ובלוח אם. הטכנאי צריך לבדוק הכול.

הטכנאי יכול גם להגיע למסקנה שהבעיה היא אינה בלוח אם, כי למה? יבדוק עם העכבר שלו, יעבוד. יבדוק עם הרמקול שלו, גם יעבוד.

המסקנה שלו? בעיה בעכבר / רמקול של הלקוח.

עוד אפשרות, שהוא שולח את המחשב עם הביוס הישן. במקרה הזה יכולים לשחק ראש קטן. יגידו אז מה הבעיה, אל תעדכן ביוס ונפתרה הבעיה.

בכל אופן שנינו רוצים בטובתו אבל אני רק מיידע אותו וחוסך ממנו עוגמת נפש שיכולה להיגרם במקרים מסוימים.

פורסם
ציטוט של Jabberwock

בכל אופן שנינו רוצים בטובתו אבל אני רק מיידע אותו וחוסך ממנו עוגמת נפש שיכולה להיגרם במקרים מסוימים.

jafafa

נערך על-ידי A-10

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Jabberwock

הבאת מקרה שבו כבר בודדת את התקלה, הבאת את החומרה התקולה והחליפו לך במסגרת אחריות. כאן זה לא המקרה.

יש לו בעיה בעכבר, ברמקולים ובלוח אם. הטכנאי צריך לבדוק הכול.

הטכנאי יכול גם להגיע למסקנה שהבעיה היא אינה בלוח אם, כי למה? יבדוק עם העכבר שלו, יעבוד. יבדוק עם הרמקול שלו, גם יעבוד.

המסקנה שלו? בעיה בעכבר / רמקול של הלקוח.

עוד אפשרות, שהוא שולח את המחשב עם הביוס הישן. במקרה הזה יכולים לשחק ראש קטן. יגידו אז מה הבעיה, אל תעדכן ביוס ונפתרה הבעיה.

בכל אופן שנינו רוצים בטובתו אבל אני רק מיידע אותו וחוסך ממנו עוגמת נפש שיכולה להיגרם במקרים מסוימים.

אני יכול לומר לך שהבאתי לקראת סוף שנה שלישית את המחשב שלי לאייבורי (לא הנוכחי) עם טקטוקים ועם רעש מוזר שהוא משמיע מקדימה. היה לי כונן שאינו SSD, אז חשדתי שאולי זה ממנו, אולי ממאוורר, אולי ממשהו אחר. בנוגע לרעש המוזר מקדימה, לא יודע ממה זה.

על הטקטוקים - אמרו לי שזה מהמאוורר, שילמתי על מאוורר חדש והתקינו לי אותו. על החלק מקדימה, לא זוכר מה היה, אבל לא תיקנו (אולי לא מצאו את המקור).

גם בחנויות אחרות, מעולם לא אמרו לי דבר כזה. שאלתי את אייבורי לפני כשבוע אם גם אצלם קיים הנוהל הזה והם אמרו לי שלא.

עכשיו בנוגע ללוח אם - אחרי עדכון ביוס הלוח אם לא מזהה כל מה שקשור לשמע (רמקולים ומיקרופון שניסיתי לחבר). MSI מודעים לזה שיש לוחות תקולים כאלה שיצאו (אמרו לי פחות מחצי אחוז) אז בתכלס אין להם יותר מדי לבדוק. הייתי אפילו אומר שאין להם שום דבר לבדוק מלבד מה המדיניות שלהם בנוגע להחלפה של דבר כזה. הלוח אם תקול לפי MSI ולכן אין אפשרות לתקן.

עוד שתי מילים בנוגע לסוגיית האחריות - זה פשוט המצאה של חברות שמנסות לגבות תשלום נוסף. יש מוצרים עם שירות בבית ושם זה ממש נפוץ. אתה מסביר להם את הבעיה ואז אומרים לך שישלחו טכנאי אבל אם זה תקין, אז תשלם. אני לא מבין את ההתנהלות הזאת, אתם טלפונית צריכים להחליט אם זה תקין או לא ובהתאם לזה לשלוח טכנאי. אם אתם עובדי חברה ולא מסוגלים, למה אתם חושבים שאני אמור לדעת אם זו תקלה? אני טכנאי?

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים