עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

היי חברה

אחרי שאני קצת למוד ניסיון עם מחשב שנשלח בעבר לתיקון וחזר כשהוא עקום לחלוטין (כנראה נפל במשלוח) ואחרי לפטופ שהרסו לי את המסך, אני חושש קצת לשלוח לתיקון.

יש לי מסך מחשב 24 אינץ’ (עלה בזמנו באזור האלף ש”ח, קניתי אותו במעט פחות במבצע). אחרי תקופה די קצרה, מדי פעם המסך היה נכבה והיה צריך לתת דחיפה לכבל של החשמל שמחובר למסך (נניח אם טיפה מסובבים את המסך. זה מסך שניתן להזיז לכל כיוון). זה משהו שהעדפתי לחיות איתו ולא להסתכן שיגרמו נזק למסך. לאחרונה, קרוב יחסית לסיום תקופה האחריות, אחד העיגולים בתחתית המסך התנתק.

האם הייתם שולחים לתיקון (במעבדה שכבר גרמה נזק לאחד המוצרים שציינתי לעיל) או מעדיפים לחיות עם הדברים האלה ולא לקחת סיכון לנזק שיגרם למסך?

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

כל עוד ישנה אחריות עדיף לנצל אותי כדי לתקן את הבעיה.

הבעיה לא תיעלם ואולי אף תחמיר. אם קרה בעבר נזק במשלוח, צריך לדבר איתם, לציין להם ולבקש לנהוג בזהירות או להביא ולקחת בעצמך שזה גם פתרון.

לדעתי חד משמעי לקחת לתיקון.

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים