A-10 פורסם מאי 30 Share פורסם מאי 30 יש סיכוי לא קטן שהטיפול בכם לא יהיה מיטבי ... https://www.youtube.com/watch?v=dvDcHwvTqZw ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם מאי 30 Share פורסם מאי 30 מי שרכוש לוח בארץ מממש אחריות מול החנות . החנות מממשת אחריות מול היבואן ורק הוא עובד מול אסוס העולמית - לא שזה משנה ללקוח הקצה . תקנה מחנות מכובדת ולא יהיו לך בעיות מהסוג הזה. לקוח ישראלי לא אמור ליצור קשר עם התמיכה העולמית של אסוס. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם מאי 30 מחבר Share פורסם מאי 30 נכון. ועדיין ... יש נורות אזהרה - למה להתעלם מהן ? כמה פעמים הומלץ כאן באתר לפנות ישירות לחברה כאשר הלקוח התאכזב מהטיפול מול חנות / יבואן ? ולמי תפנה אם החברה מתנהגת ככה ? ( אני מדבר בכללי ). ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.