מתלבט בין כמה מחשבים ניידים - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט בין כמה מחשבים ניידים


Ram Shalom
 Share

Recommended Posts

שלום,

יש 3 שאני מתלבט בינהם 

1. https://www.bug.co.il/brand/asus/color/silver/vivobook/16x/k3605vv/pl095w

2.https://www.bug.co.il/brand/lenovo/color/gray/legion/7/16iax7/82td008wiv?UTM_SOURCE=ZAP&

3. https://www.bug.co.il/brand/lenovo/color/gray/legion/5/pro/16arh7h/82rg00b2iv

שבדקתי על מחשב 2 ו3 ראיתי שיש אפשרות לעשות overclock למעבד שלהם עכשיו אני לא כל כך בקיא בזה הבנתי גם שלא כדי לעשות overclock משתי סיבות עיקריות הראשונה כי הם מחשבים ניידים וזה יכול לגרום לנזק והשנייה כי האחריות עליהם תלך למרות שאפשר לחכות עד אחרי שתיגמר עליהם האחריות ולעשות overclocking בצורה אחראית כך שלא יעמיס יותר מדי על המערכת אבל זה העלה לי שאלה היפותטית מתוך סקרנות למחשב 3 יש מעבד 9 6900HX ושהשוותי אותו עם מחשב 2 שלו יש מעבד i7-12800HX היה רשום שיש לRyzen 9 6900HX מכפלת מהירות שעון (clock multiplier) של 33

בעוד שלi7-12800HX יש מכפלת מהירות שעון של 20 

השאלה היא מה התוצאה המקסימלית בפוטנציה שמעבד שעושים לו overclocking יכול להגיע ניקח לדוגמא את הRyzen 9 6900HX שיש לו מהירות בסיס של 3.3GHz והמהירות טורבו שלו זה 4.9GHz וה clock multiplier שלו זה 33 עכשיו ברור שלא מחשבים 4.9GHz כפול 33 החישוב המתבקש זה 4.9GHz כפול 0.33 זה יוצא 1.6 אז 4.9 ועוד 1.6 זה יוצא 6.5  זאת אומרת שעם הקירור המתאים אפשר להביא את המהירות של המעבד ל6.5GHz האם ככה מחשבים את המהירות שאליה המעבד יוכל להגיע במידה ועושים לו overclocking (ברור לי שצריך מערכת מתאימה וזה גם תלוי בלוח אם השאלה שלי היפותטית)

נערך על-ידי Ram Shalom
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של A-10

היי

 

ברוך הבא לפורום.

לפני כל המתמתיקה, יעזור לדעת

מה בדיוק מטרות הנייד, כלומר, מה 

אתה מתכוון לעשות איתו.

השימוש איתו ורסטילי ודינמי, בין אם זה לצפייה ואחסון של סרטים וסדרות, גלישה באינטרנט, גיימינג וכו'. אני רוצה לקנות מחשב את המחשב הכי חזק לתקציב שלי, קודם כל כדי למקסם את התמורה לכסף שלי, וגם כדי שלא לא אהיה מוגבל במבחינת הביצועים של המחשב, האמת שהייתי מעדיף מחשב נייח מהסיבה הפשוטה שמחשב נייח תמיד יתן ביצועים יותר טובים ממחשב אבל למחשב נייח יש גם חסרונות מאוד בולטים שהוא לא מתאים לי מבחינת איחסון וגם תנועה. אציין זאת שאני מתכוון לקנות במחירי אילת ומאחר שלא כל החנויות מקבלים צ'קים זה גם מצמצם את האופציות של החנויות שניתן יהיה לקנות מהם, אחרי בדיקה יסודית זה משאיר לי לקנות רק מחברות גדולות כמו אייבורי ובאג, ועוד חנות שהיא בעצם גם סוג של יבואן בשם stockPC, ולגבי ksp,  לא מצאתי מספר טלפון פעיל של שירות לקוחות/מוקד מחירות כדי לשאול אם הם אכן מקבלים צ'קים ושבדקתי בגוגל מצאתי איזשהו איזכור לכך שכנראה שלא, אם יש לך מידע לגבי זה אתה מוזמן לכתוב . צפי הקנייה הוא בעוד 2-3 חודשים. תראה כמו  שאמרתי עשיתי בדיקה יסודית ומעמיקה במשך כמה שבועות ארוכים,  כנראה שלא יהיה לך מחשב יותר טוב להציע ממה שכבר מצאתי, אבל אני פתוח להצעות יש לי עוד כחודשיים להיסגר על מחשב.

ולגבי השאלה על ידוע לך אם מחשבים באותו אופן שבו נתתי לדוגמא את מהירות המעבד שאליה יוכל להגיע המעבד בפוטנציה, ושוב אני יודע שזה תלוי בעוד גורמים כמו מערכת uלוח אם, אני רוצה לדעת פחות או יותר איך לאמוד את המהירות הפוטנציאלית שאליה המעבד יוכל להגיע, כי זה גם משהו שאני מעוניין לקחת בחשבון בתהליך הקנייה.

נערך על-ידי Ram Shalom
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להגיד בפשטות ?

אין לך דרך וודאית ואפילו הערכתית לדעת מה "יוליד" הנייד

שתקנה מבחינת הביצועים בפועל.

כלומר, כל התסבוכת שכתבת, לא שווה הרבה מבחינה מעשית.

 

מה כן ?

לקרוא ביקורת על "המועמד" באתר אמין שבודק בצורה יסודית את הנייד

שאתה מכוון אליו.

ואם יש יותר מאתר אחד, מה טוב.

 

ציטוט של Shalom

כנראה שלא יהיה לך מחשב יותר טוב להציע ממה שכבר מצאתי

 

קטונתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...