עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

הסיטואציה לא ברורה. האם המחשב נמצא עכשיו במעבדת היבואן או שהם רק דיברו טלפונית?

בכל מקרה זה לא קשור למה שכתבתי בתגובות הקודמות... יש סיכוי גבוה יותר שמדובר בבעיית תוכנה שחונקת את המעבד, מאשר בבעיית חומרה כלשהי. גם האפשרות השניה קיימת (וזאת תהיה אחריות היבואן למצוא ולתקן את זה) אבל הטענה שלך שמדובר ב-100% בתקלת חומרה ושהיבואן "חייב" להחליף לה למחשב חדש - פשוט לא נכונה.

 

  • תגובות 31
  • צפיות 3.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

Most Popular Posts

  • אני מכיר מקרים עוד לפני הקורונה שאנשים המתינו חודש ואף יותר.....

פורסם
ציטוט של Milford Cubicle

אבל הטענה שלך שמדובר ב-100% בתקלת חומרה ושהיבואן "חייב" להחליף לה למחשב חדש - פשוט לא נכונה.

סליחה

לא טענתי בשום מקום שזו בוודאות בעיית חומרה.

מה שכן, אמרתי שסביר יותר שזו בעייה בחומרה.

אני מציע לדרוש החלפת נייד כי תקלה כזאת בנייד של 3 חודשים לא צריכה להיות,

זו תקלה לא סבירה ביחס לזמן שימוש בנייד.

ב - DELL של פעם, לא היו מתנהגים כמו חברות אחרות, והיו באים

לקראת הצרכן בלי יותר מידי פרוצדורות.

אבל זה היה פעם.

נערך על-ידי A-10

פורסם

טעות אנוש סבירה יותר מחומרה

במיוחד עם המעבד הזה ספציפי

פורסם
ציטוט של aviv00

טעות אנוש סבירה יותר מחומרה

במיוחד עם המעבד הזה ספציפי

 

על סמך מה אתה אומר זאת ?

אני לא מכיר את פותחת הדיון.

כן מכיר ניידים שפשוט דפוקים.

פורסם
ציטוט של A-10

כן מכיר ניידים שפשוט דפוקים.

אחרי שלושה חודשים ?

 

אם היא היתה אומרת הנייד היה די חם גם בתהחלה ועכשיו החמיר יותר

וגם זה מעבד של 20 WATTS

איך זה יכול להיות כזה חם

פורסם
ציטוט של aviv00

אחרי שלושה חודשים ?

 

אם היא היתה אומרת הנייד היה די חם גם בתהחלה ועכשיו החמיר יותר

וגם זה מעבד של 20 WATTS

איך זה יכול להיות כזה חם

זה בדיוק העניין, כפי שכבר כתבתי.

אין בנייד חומרה חזקה כמו בנייד גיימינג

שתגיד אולי היא מגזימה כי גם ככה הנייד מתחמם

בגלל שהוא בנוי לעבוד כך בגבולות סבירים.

אבל, הנייד הזה בקושי צריך להתחמם בשימוש סביר

ובשום מקרה ( חוץ מבדיקת סטרס ) לא צריך להגיע לחום 

כמו זה שמתארת פותחת הדיון.

בשביל זה יש הגנות מובנות בכל נייד.

וכן, גם עם 20 וואט שלא מטופלים כמו שצריך מגיעים 

לחום כמו שמתארת פותחת הדיון.

ושלושה חודשים זה עדיין כמו בהתחלה,

מה גם שלא ידוע לנו אם זה קרה אחרי יום, שבוע או חודשיים,

אבל זה לא כ"כ משנה.

פורסם
ציטוט של A-10

ובשום מקרה ( חוץ מבדיקת סטרס ) לא צריך להגיע לחום 

 

מה שאתה מסרב להבין משום מה זה שיכול להיות שקיימות על המחשב תוכנות בעייתיות כלשהן ("וירוסים" לצורך העניין אם זה יעזור לך לסווג אותן) שרצות ברקע ועושות בפועל בדיוק את זה - בדיקות סטרס.

אחרת, למה שיתחמם? אמרת בעצמך. בלי סיבה מוצדקת זה לא אמור לקרות ככה סתם.

 

פורסם

חחחח

 

ומה שאתה מתקשה להבין, משום מה,

זה שיכולות להיות שתי אפשרויות למקור הבעיה,

או תוכנה / תוכנות בעייתיות  או כשל חומרתי כלשהו.

אני , לא דבק בלעדיות באף אפשרות, 

ז.א. זה יכול לנבוע הן מהתוכנה והן מבעיה של חומרה / רכיב או יותר כלשהו.

מה שכן, כאמור, אני סבור שזו יותר בעיה בחומרה מאשר בתוכנה.

בטח שלא יהיה זה רציני לבקש ממישהו נימוקים או הסבר מה מקור הבעיה,

וגם אני כלל לא מתיימר לדעת מה בדיוק לא תקין בנייד .

אבל שוב, אני מצדד בגורם של חומרה ועם זאת לא פוסל את ענין התוכנה.

 

ושוב 2 - היות והחברה בחרה להציע החלפת חומרה בניד,

הגיוני לאור הזמן המועט שהנייד נמצא אצל פותחת הדיון

ולאור חומרת הבעיה של הנייד,

לדרוש מחשב חדש או לחילופין זיכוי.

 

והערה לסיום -

ממש אין לי כוונה להתפלסף מעבר למה שכבר טחנתי עד דק.

לא חייבים להסכים איתי.

יהיה נחמד אם תבינו על מה אני מדבר.

 

שבת שלום !

פורסם
ציטוט של A-10

ומה שאתה מתקשה להבין, משום מה,

זה שיכולות להיות שתי אפשרויות למקור הבעיה,

 

אה....

ממש פה בעמוד למעלה:

 

ציטוט של Milford Cubicle

יש סיכוי גבוה יותר שמדובר בבעיית תוכנה שחונקת את המעבד, מאשר בבעיית חומרה כלשהי. גם האפשרות השניה קיימת (וזאת תהיה אחריות היבואן למצוא ולתקן את זה) אבל הטענה שלך שמדובר ב-100% בתקלת חומרה ושהיבואן "חייב" להחליף לה למחשב חדש - פשוט לא נכונה.

 

אני מעולם לא טענתי שלא יכול להיות שמדובר בתקלת חומרה, רק אמרתי ואני עדיין אומר שהגיוני יותר שזה נובע מבעיית תוכנה כלשהי.

כמו כן לגבי ה"היגיון" שאומר שתקלת חומרה אחרי 3 חודשים = מוצר חדש או זיכוי.... החוק לא מסכים עם ההיגיון הזה וכמעט אף יצרן/יבואן/חנות לא תעשה דבר כזה. למעשה 99% מהיבואנים בארץ יתקנו (ולא יביאו חדש) אפילו מוצר שהגיע מקולקל מהקופסה!

 

פורסם

אני מכיר מקרה מכאן, מהאתר שהיבואן לא רק 

החליף (  בתיאום עם הלקוח ) אלא אף שידרג את הנייד והרבה אחרי 3 חודשים.

אבל עזוב, אני מעדיף לראות מה ואיך יתקדם העניין מבחינת פותחת הדיון.

לא רואה טעם להמשיך ולטחון מה אמרת ומה אמרתי, 

סבורני שזה כבר ברור ונהיר לכולם.

פורסם
ציטוט של A-10

אני מכיר מקרה מכאן, מהאתר שהיבואן לא רק 

החליף (  בתיאום עם הלקוח ) אלא אף שידרג את הנייד והרבה אחרי 3 חודשים.

אבל עזוב, אני מעדיף לראות מה ואיך יתקדם העניין מבחינת פותחת הדיון.

לא רואה טעם להמשיך ולטחון מה אמרת ומה אמרתי, 

סבורני שזה כבר ברור ונהיר לכולם.

 

אני משער שאתה מדבר עלי. החליפו לי מכיוון שהמחשב לא היה בר תיקון. הימור שלי, הם הפילו את המחשב בטעות (דיבר איתי טכנאי יומיים לפני ואיתר חלק מהתקלות והסביר לי מה הוא תיקן. אמר שהחריקות מהמסך שפותחים וסוגרים הן כי הבורג בצד קצת השתחרר, בסוללה אכן היתה בעיה ומחליפים. הוא לא ציין שום דבר שאמור להיות בעייתי). הם "שדרגו" לי כי זה המחשב היחיד שהיה להם במלאי והיו מוכנים להציע לי. אני לא רציתי אותו.

פורסם

גם, אבל לא רק.

בכל מקרה, בוא נראה איך הדברים

מתקדמים, אם מתקדמים  ואז אמשיך להגיב.

חבל לטחון מים על מסביב.

פורסם

מישהו יודע כמה זמן לוקח בדרך כלל לארגן חלקים לתיקון?

אני ממתין מה-26.6 ועדיין לא הגיעו חלקים (המחשב עדיין אצלי. הם עוד צריכים לתאם טכנאי.).

פורסם

אני מכיר מקרים עוד לפני הקורונה שאנשים המתינו חודש ואף יותר.....

פורסם

וואו, מטורף.

יכלו לחסוך חלק מהזמן אם היה לי איזה מלאי מינימלי בארץ (אפילו פריט אחד מכל חלק, לא יותר).

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים