פורסם 2022 ביוני 194 שנים שבוע טוב מחפש לקנות מחשב נייח לעבודה עם התוכנת Maya ו Blender, רינדור ויצירת אנימציה תלת מימדית. כרגע ירוץ על מסך 1080P אבל אני מחפש משהו שיתאים גם ל4K ויחזיק שנים ארוכות בניתי מפרט ואשמח לחוות דעתכם https://www.wellcom.co.il/builds/26721 אני לא סגור לגבי המעבד אם צריך את הגרסא K או להסתפק ברגיל כרטיס מסך? הלוח אם אוברקיל? כל תגובה תעזור מעוניין לרכוש את המחשב היום
פורסם 2022 ביוני 194 שנים נראה טוב, חוץ מהקירור למעבד. קח רוק 4 או נוקטואה 15 https://tms.co.il/BK021 https://tms.co.il/nhd15s
פורסם 2022 ביוני 204 שנים בהזמנה מחו"ל אתה יכול להשיג 3080 במחיר של ה3070TI הזה וההבדל דיי משמעותי. אין כמעט שום הבדל בביצועים בין ה12700K ל12700 ולדעתי הK לא שווה את ההפרש. בכל מקרה אם אתה לא מתכנן להתעסק בהמהרה אז גם לוח B660 טוב יספיק ויחסוך לך עוד כמה מאות שקלים. נערך 2022 ביוני 204 שנים על-ידי Moon-Mage
פורסם 2022 ביוני 224 שנים אתה יכול לחסוך לא מעט בלי לאבד ביצועים כמעט בכלל (רמה של 2-3%...) תחליף לאלו: https://www.wellcom.co.il/index.php?route=product/product&path=10167_10000_10007&product_id=105555 https://www.wellcom.co.il/index.php?route=product/product&product_id=105586&search=1700 https://www.wellcom.co.il/index.php?route=product/product&product_id=105964&search=3070TI
פורסם 2022 ביוני 224 שנים כדאי להישאר עם לוח אם שבמפרט המקורי. לגבי המעבד וכרטיס מסך - אכן לא קריטי, עם נטייה בכל זאת ל - K......
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.