פורסם 2022 ביוני 164 שנים אני לומד תכנות באופן עצמאי, הצלחתי לעשות שיהיה לי שני forms עשיתי כפתור שמעביר לform השני ואחד שמחזיר לראשון. בform1 הגדרתי int totalmoney שכל פעם שלוחצים על כפתור "sell" הסכום גדל וזה מופיע בlabl השאלה היא איך אני מכניס את הערך של הtotalmoney לforms2 צריך להשתמש בsql? יש דרך אחרת?? אשמח לעזרה
פורסם 2022 ביוני 174 שנים או שתחזיק אובייקט גלובלי עם המשתנה totalmoney או שתעביר את הערך כל פעם שאתה עובר בין הטפסים זה לא קשור ל-sql (לא נשמע לי שאתה עובד עם דאטאבייס בכלל)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.