מחפש ספק חדש או תמיכה הגיונית של בב"ל - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש ספק חדש או תמיכה הגיונית של בב"ל


urinka
 Share

Recommended Posts

היי 

לאחרונה חידשתי את המנוי שלי ב בב"ל וגם בחרתי לשלם על כתובת IP קבועה 

מאז החידוש האינטרנט אצלי עובד בצורה מוזרה ... 

זאת אומרת בבדיקת מהירות מכל עמדה בבית הכל נראה תקין אבל הלכה למעשה אני לא יכול לצפות ב ללא פיקסולים או עצריות לטעינה 

לא מצליח להשתמש בשירותי package manager כמו WINGET  או chocolatey 

 

חשוב לציין שזה לא קורה כל הזמן וסביר להניח שבזמן שיחה עם שירות הלקוחות או התמיכה של בב"ל הכל יהיה בסדר אבל כשאני אצטרך להשתמש בשירותים הללו כנראה תהיה בעיה ... 

כשאני מחבר מודם סללורי לנתב שלי (כ GETWAY) הכל עובד בצורה תקינה 

 

כשניסיתי לפנות לתמיכה של בב"ל דרך ה ווצאפ ענו לי אחרי כמעט 24 שעות וגם אז התומך עשה RESRT לחיבור ולא עזר יותר מידי ... 

 

היום כשניסיתי להתקשר התומכת אמרה שהיא צריכה להתחבר למחשב שלי מרחוק וביקשה שאהיה מול המחשב אשלח לה הודעת ווצאפ והיא תחזור אלי טלפונית 

אז עצרתי את יום העבודה שלי חזרתי הביתה ושלחתי לה הודעת ווצאפ (כמענה להודעה שהיא שלחה אלי דרך התמיכה של בב"ל) 

עכשיו עברו יותר משעתיים שאני מחכה לטלפון חזרה 😞

 

אז אני מחפש בתור התחלה 

אם יש כאן בפורום מישהו מבב"ל שיכול לנסות לעזור לי אבל באמת לעזור ולא לנסות להאשים את הצייוד שלי או את זה שיש לי רשת ביתית שהיא יותר מורכבת מנתב של ומחשב 

 

ואם לא אז כנראה שחברה אחרת שיכולה להציע אינטרנט שלא חסום ומתאים למשתמשים שהם קצת יותר PRO (אני מתחזק שרתים בכל מני מקומות ומשתמש בשירותים שהם לפעמים קצת מעבר לYOUTUBE ו )

עם IP קבוע אמיתי ולא מתחת ל CGNAT 

 

אשמח לשמוע את עצת החברים כיצד להתמודד עם זה 

תודה 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

כרגע התמיכה של בינלאומי על הפנים, לא חוזרים לטלפונים וזמני המתנה גבוהים. הבנתי שהמצב  ככה דומה בהרבה מקומות.

הדבר הכי בסיסי כרגע זה להבין אם המקור של השיבושים הוא מהספק או מהתשתית. תקנה עוד יוזר מחברה אחרת, תזין אותו ותראה אם הבעיות ממשיכות:

- אם הם ממשיכות, יש חשד לבעיה בציוד או בתשתית, אז לעשות רענון לשניהם(לקנות ציוד חדש/ לבדוק ציוד חלופי, לצור קשר עם אחראי תשתית(בזק/הוט) ולבקש מהם בדיקה או טכנאי)

- אם הם מפסיקות, אז פשוט בינלואמי עושים את הבעיות, ולהחליף ספק מהווה את הפתרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

בזק בינלאומי עם שירות זוועתי.

המתנה של 40 דקות במשך ה-3 חודשים אחרונים. משאירים טלפון והם לא חוזרים. משאירים הודעה בוואצאפ והם עונים 5 דקות לפני שהם מסיימים לעבוד.

 

אם יש לך אפשרות, תעבור מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת מכמה סיבות .. 

1. אני עובד עם הרבה גורמים שמבקשים את כתובת ה IP שלי כדי להלבין אותה בשרתים שלהם והעבודה עם כתובת IP משתנה די מסבכת את זה 

2. אני רוצה להימנע ממצב שמכניסים אותי "בטעות" ל CGNAT (כן... זה קרה לי מס פעמים לפני הכתובת הקבועה)

3. אני מארח כל מני שירותים לשימוש עצמי על הרשת הביתית שלי וזה נוח שה IP קבוע ולא צריך להשתמש בעוד שירות צד שלישי 

 

אני בטוח שאני יכול לחשוב על עוד כמה אבל אלה הסיבות העקריות 🙂

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי מנוי אחד בCCC עם IP קבוע וכן מנוי בסלקום (בלי IP קבוע אבל עם IP חיצוני) בבית של ההורים. שניהם על תשתית ועובדים סבבה.

 

בCCC חייבים להיות במסלול המקצועי (קצת יותר יקר) כדי שיהיה שירות טוב ומהירות יציבה.

 

אגב, אני אישית לא צריך IP קבוע (מספיק DNS דינמי), אבל CCC כמו חלק מהספקים האחרים כבר לא נותנים IP חיצוני בלי IP קבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אשמח לדעת כמה אתה משלם על CCC עם IP קבוע ובאיזו חבילת מהירות 

מוזמן לענו תיל בפרטי אם לא נוח לך לפרסם לכולם כמה אתה משלם 🙂 

 

בנוסף איך האיכות שלהם ... אתה מרגיש שחוסמים אותך בכל מני מקומות ?? 

אני למשל משתמש ב פרוטוקול של כדי לסנכרן דברים בין מחשבים שלי וחלק מהספקים חוסמים את זה ... 

וכמו שאמרתי אני מפעיל כל מני שירותים לשימוש אישי אבל פתוחים לעולם (בצורה מאובטחת כמובן 🙂 ) אז חשוב לי שלא יחסמו כל מני דברים 

שממש ממש קשה להסביר לנציג תמיכה "שמבקש ממך להפעיל מחדש את הנתב" כשמשהו מאוד ספציפי חסום 

 

ואם כבר מדברים על CCC באופן ספציפי ... איך השירות שלהם ? 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחירים שלהם בעקרון גלויים באתר שלהם

https://www.ccc.co.il/שירותים/שירותי-דאבל-ספק-ותשתית-אינטרנט/

 

מסלול מקצועי + כתובת IP קבועה זו תוספת של 15 שקלים.

בנוסף הם נותנים הנחה של 10 שקלים לשנה הראשונה בכל חבילה.

 

לא מרגיש חסימה בשום דבר בשימוש שוטף. טורנטים טסים. עם זאת, אני לא מריץ שרתים מיוחדים, אז אני לא יכול לדעת האם יכולות לצוץ בעיות בדברים כאלה.

 

מה שכן - נדמה לי שיש (או הייתה) בעיה בסנכרון שעון דרך NTP ואיפשהו בדרך נתקע. לדעתי הבעיה הייתה אצלם כי היא לא התרחשה אצל ספק אחר ולא כשהייתי מחובר דרך נקודת גישה סלולרית. אבל זה היה לפני החלפת התכניות.

 

השירות הטכני שלהם לא ממש הצליח לפתור לי את זה, אז פשוט התקנתי שירות תוכנה על המחשב שמשתמש בפרוטוקול קצת אחר וזה עובד מאז. כך שאל תתלה תקוות רבות מידי באיכות התמיכה הטכנית שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...