פורסם 2021 בנובמבר 204 שנים לקחנו את כונן ה-SSD המשתלם החדש של Western Digital לסיבוב היכרות - בכדי לגלות האם הוא יוכל לאתגר גם כוננים יקרים ממנולכתבה
פורסם 2021 בנובמבר 203 שנים מעניין. בנושא האחריות - הזמנתי בימים האחרונים כונן של סמסונג, רושמים לך שהאחריות היא 5 שנים. הכוננים שלהם הם במחירי פרימיום. בפועל זאת חרטא אחת גדולה. האחריות היא ל-5 שנים, אבל לאחר 90 ימים, אם תהיה תקלה בכונן סביר מאוד להניח שתקבל כונן אחר שאינו חדש. עכשיו אם אתה מזמין את הכונן מחו"ל ורוצה לשלוח לתיקון (אני לא יודע אם זה בכלל משתלם כלכלית, כי אין לי מושג מה המחיר למשלוח כונן לחו"ל) ונניח שזה עולה איזה 20-30 דולר הלוך חזור, אני לא חושב שזה משתלם לממש אחריות ובסוף לקבל גם כונן משומש. בנוסף, למה שאני ארצה שהכונן שלי יגיע למישהו אחר כשיתכן שאולי יש לו את האפשרות לשחזר מידע ששמתי על הכונן. איך האחריות עובדת אצל WD?
פורסם 2021 בנובמבר 213 שנים מחבר כונן משומש אחרי 90 יום זה משהו שאני לא מכיר באופן אישי. כן יצא לי סנדיסק ו-WD להחליף במשך תקופת האחריות ותמיד קיבלתי חדש באריזה, לעיתים אפילו מדגם משודרג (למשל דגם G26 כשנגמרו סנדיסק G25 במלאים)
פורסם 2021 בנובמבר 213 שנים זה תלוי אם יש להם או אין להם חדש במלאי. אם אין להם חדש במלאי, אתה מקבל משומש. אם יש להם, כנראה שתקבל חדש. הם לא מתחייבים לחדש. הדבר האחרון שהייתי רוצה זה שיהיה סיכוי שהכונן שלי יתגלגל בעתיד למישהו אחר (גם אם הם יפרמטו אותו). הם גם ככה יקרים יותר מכל שאר החברות, אז הם יכולים להרשות לעצמם לתת אחריות נורמלית.
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.