פורסם 2004 ביוני 1322 שנים מחשב אחד לא יכול לקבל הודעות אבל יכול לשלוחבשני המחשבים האחרים אין כל בעיה לשלוח או לקבלמה יכולה להיות הבעיה?
פורסם 2004 ביוני 1322 שנים חפש במדריכים (אולי תמצא שמה עוד כמה דברים מעניינים).אם לא תמצא מה שאתה מחפש, תכתוב פה שוב.
פורסם 2004 ביוני 1422 שנים מחבר בדקתי, אין Firewallלא מצאתי במדריכים דבר הקשור לנושא ואני דיי מבואס, כי ניסיתי כמעט הכל
פורסם 2004 ביוני 1422 שנים השירות Messenger מופעל ואוטומטי על כל המחשבים?שים לב: לא מדובר על התוכנה Messenger.
פורסם 2004 ביוני 1522 שנים TP- השירות כנראה מופעל כי אחרת הוא לא היה יכול גם לקבל הודעות.adlanm- אין פיירוול במדריכים?אם לזה התכוונת אז: א) למודרייטורים- נא להוסיף..ב) לך- מקש ימני על שכנים ברשתמאפייניםמקש ימני על הכרטיס רשת מאפייניםתגית מתקדםתבדוק אם לא מסומן שמה V על פיירוול
פורסם 2004 ביוני 1622 שנים מחבר כן אני ידע שאין, בדקתי בעצמי כמו שאמרתי.הכוונה שלי הייתה שלא מצאתי כלום במדריכים שקשור ל-net send
פורסם 2004 ביוני 1622 שנים לא הבנתי... השלישי לא שולח גם לעצמו?אם כן, אז אני חושב שצריך להתקין את השירות מחדש, רק שאין לי מושג איך...
פורסם 2004 ביוני 1722 שנים מחבר המחשב שיש איתו את הבעיה לא שולח לא לעצמו ולא לאחריםאבל באופן מוזר יכול לקבל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.