מה ההבדל בין מגן מתח עם השהייה לבלי השהייה ? - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ההבדל בין מגן מתח עם השהייה לבלי השהייה ?


binyamins
 Share

Recommended Posts

עם השהיה - לאחר הפסקת חשמל וחזרתו, המגן מחכה כמה דקות ורק אז מחזיר את החשמל למכשיר.

זה טוב למכשירים כמו מקרר ומזגן. במקררים הישנים היה צורך להתניע את המנוע בעזרת זרם גבוה בהפעלתו. ומה שקרה שהיו הפסקות מרובות זה שהיו התנעות חוזרות כשהרכיבים חמים וקבלים מתפוצצים.

יש מכשירים שכדאי לשים להם מגן עם השהיה גם היום כמו מיחם עם מצב שבת, לא יודע אם אתה מכיר את המכשיר אבל מה שקורה זה שהמכשיר בהפעלתו מרתיח את המים כל פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כיום השימוש במגן מתח עם השהייה הוא בעיקר למצב שיכול לקרות שיהיו נחשולי חשמל. כאשר המגן מתח שם לב שיש ירידה חדה או עלייה חדה (לא רק ברקים) אז הוא מתכבה ולא מאפשר למתח לעבור. מכיוון שנחשולי מתח יכולים לקרות מספר פעמים רב בזמן קצר כולל עליות וירידות באותו פרק זמן, ההשהייה מגנה מפני מצב שיכול לסכן רכיבים חשמלים ובמיוחד רכיבים רגישים כמו ציוד סאונד, ציוד ממוחשב (אמנם גם הספק כוח עוזר להתגבר על נחשולים עד דרגה מסוימת), ועוד מוצרי חשמל מרובים. יש מגני מתח\ברקים שנותנים השהייה של חצי דקה ויש כאלו שמכוונים ל3 דקות וחצי וכמובן יש עוד וואריאציות. כמובן שיש סוגים שונים ומקסימום מתח שהמגן יכול לספוג לדוגמא ולהגן על המכשירים. כמובן שלכל מגן ברקים יש מקסימום של הספק לפי מה שאתה מחבר אליו. צריך שיתאים להספק של המכשירים שלך ויהיה גבוה יותר.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...