עבור לתוכן

מה אומר החוק לאחר רכישת מחשב

Featured Replies

פורסם

הי,

רכשתי מחשב לפני יותר מחודש ושלמתי מקדמה.

מאחר שנוצר מחסור ועליית מחירים בכרטיסי מסך עדיין לא קבלתי את המחשב.

האם החנות יכולה להעלות לי את המחיר או שהיא מחוייבת לספק לי את המחיר לפי החשבונית בזמן הרכישה?

פורסם

עקרונית לפי החשבונית בזמן רכישה, אבל הם יכולים לבטל את ההזמנה אם הם רוצים.

פורסם

על סמך מה הם יכולים לבטל את העסקה?

פורסם

על סמך מה שבא להם לתת בתור תירוץ.

פורסם

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא מריחה שהמוצר לא הגיע.

מעבר לזה, לא נראה לי שהם יכולים לבטל.

 

נ.ב.

אין כמו אמאזון. השירות בארץ הוא תת שירות.

פורסם
ציטוט של law89

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא מריחה שהמוצר לא הגיע.

מעבר לזה, לא נראה לי שהם יכולים לבטל.

 

נ.ב.

אין כמו אמאזון. השירות בארץ הוא תת שירות.

הם יכולים לבטל לפי אלף ואחת סיבות וגם אמזון יכולים ומבטלים לעיתים קרובות.

פורסם
ציטוט של Moon-Mage

הם יכולים לבטל לפי אלף ואחת סיבות וגם אמזון יכולים ומבטלים לעיתים קרובות.

 

אין לי המון עסקאות מול אמאזון, אבל מהכמה שעשיתי השירות שלהם היה 100%, דבר שאני כמעט ולא יכול לומר בארץ

פורסם

אני מכיר רק חברה אחת בארץ שיש לה שירות ברמה של אמזון, וזוהי שופרסל. מהניסיון שלי - גם בסניפים ובעיקר באונליין - כל בעיה שיש לך - אף אחד לא שואל שאלות - פשוט מחליפים / מזכים / שולחים חדש.

 

זה לא צירוף מקרים שמדובר באחת מחברות הריטייל בישראל שהן באמת גדולות. כשחברה מגיעה לגודל מסוים, יותר קל ומשתלם לה לפצות את הלקוח בלי ויכוחים כדי שיישאר מרוצה, מאשר להתחיל לחפור ולברר מה קרה, והאם הלקוח הוא לא במקרה שקרן שמנסה לדפוק אותם.

פורסם
ציטוט של QttP

אני מכיר רק חברה אחת בארץ שיש לה שירות ברמה של אמזון, וזוהי שופרסל. מהניסיון שלי - גם בסניפים ובעיקר באונליין - כל בעיה שיש לך - אף אחד לא שואל שאלות - פשוט מחליפים / מזכים / שולחים חדש.

 

זה לא צירוף מקרים שמדובר באחת מחברות הריטייל בישראל שהן באמת גדולות. כשחברה מגיעה לגודל מסוים, יותר קל ומשתלם לה לפצות את הלקוח בלי ויכוחים כדי שיישאר מרוצה, מאשר להתחיל לחפור ולברר מה קרה, והאם הלקוח הוא לא במקרה שקרן שמנסה לדפוק אותם.

 

מאוד מפתיע מה שאתה אומר. רציתי לרכוש מהם מוצר חשמלי אבל אחרי שראיתי את הציונים המזעזעים שלהם בזאפ, ויתרתי על התענוג:

https://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=6358

 

פורסם

כנראה, כשזה נוגע למוצרי חשמל גדולים, הם עדיין מתפקדים יותר כמו צינור בין הלקוח ליבואנים. אני משער שייקח עוד קצת זמן עד שלא יהיה הבדל בין קניית אוכל לקניית מוצרי חשמל בשופרסל (כמו WALMART בארה"ב למשל).

 

שים לב גם לזה שאשכרה נציגים שלהם עונים לרוב התלונות בZAP ומטפלים בלקוחות שם. שים לב גם לתוכן התשובות של הנציגים - מזכים, מחליפים, מחזירים, נותנים שוברים כפיצוי - אין שום בעיה. אף אחד לא מתווכח, אף אחד לא מתחיל להאשים את הלקוח כמו שאתה רואה לפעמים אצל חנויות אחרות.

 

אני אישית מעולם לא הגעתי לשם. כל בעיה שהייתה - טיפלתי ישירות מול שירות הלקוחות שלהם בטלפון או באתר או באפליקציה, וזה תמיד טופל. כאמור - זה היה תמיד בנוגע לסחורה מהמחלקות הרגילות - לא מוצרי חשמל. במוצרי חשמל, כמו שאני מבין - הם עדיין מפנים לספקים.

פורסם

ציון כל כך נמוך, זה משהו שלא ראיתי הרבה זמן.

אין לי ניסיון רב עם האונליין. אני יכול לומר שבתקופת הסגר הם לא היו טובים במיוחד אבל אולי זה בגלל העומס.

פורסם

כשהתחיל הסגר הראשון, האונליין היה בעומס מטורף (סביר להניח שהדרישה אליהם עלתה פי 10 בערך). ממצב שבו אפשר היה להזמין משלוח מהיום למחר הגעתי למצב שכל המשלוחים היו תפוסים לשבועיים וחצי קדימה. לא צוחק. הייתי צריך להזמין מראש 2-3 הזמנות רק כדי לשריין סלוטים.

 

כמו כן, אי-אפשר היה להשיג אותם בטלפון והם גם לא יכלו להציע שירות תיאום מוצרים חילופיים בטלפון / סמס, כזה עומס היה. לקח להם משהו כמו חודש וחצי לתגבר את השירות, ועכשיו זה שוב כמו שהיה תמיד.

פורסם
ציטוט של QttP

כשהתחיל הסגר הראשון, האונליין היה בעומס מטורף (סביר להניח שהדרישה אליהם עלתה פי 10 בערך). ממצב שבו אפשר היה להזמין משלוח מהיום למחר הגעתי למצב שכל המשלוחים היו תפוסים לשבועיים וחצי קדימה. לא צוחק. הייתי צריך להזמין מראש 2-3 הזמנות רק כדי לשריין סלוטים.

 

כמו כן, אי-אפשר היה להשיג אותם בטלפון והם גם לא יכלו להציע שירות תיאום מוצרים חילופיים בטלפון / סמס, כזה עומס היה. לקח להם משהו כמו חודש וחצי לתגבר את השירות, ועכשיו זה שוב כמו שהיה תמיד.

 

כן, היה משהו כמו 3 שבועות לחכות. הבעיה שגם אחרי שחיכית המון מוצרים לא הגיעו וחלק גדול מהפירות וירקות לא היו ראויים למאכל ונזרקו

פורסם
  • מחבר

במקרה שלי , כשרכשתי הכרטיס היה במלאי באתר, והחנות הודיעה שיקח בין 3 שבועות לחודש אספקה.

לאחר שבוע וגם שבועיים הכרטיס עדיין היה במלאי, במחיר גבוה יותר,ורק לאחר חודש הכרטיס עבר לסטטוס "אזל".

אם זה קורה באמזון(נדיר) תוך יום יומיים הם מודיעים שקרתה טעות ומבטלים.אצלי רק אחרי חודשיים וחצי התקשרו להודיע שיש בעיית מלאי ואף הציעו חלופה שאוסיף 1000 שח על 3060 של חברה אחרת(אני רכשתי 3060TI).

נכון שיש מליון סיבות לבטל,אבל איפה החוק להגנת הצרכן? 

 

פורסם

אתנ תמיד יכול לנסות לתבוע, אבל מניסיון הייתי מוותר על התענוג.

 

הבעיה הקשה שבית המשפט הוא אנטי צרכני. במקרה הטוב תקבל את המוצר / הכסף חזרה ללא פיצוי. במקרה הרע תידפק.

בקיצור החנות רק יכולה להרוויח אז אין לה אינטרס לעמוד בדרישות החוק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים