עבור לתוכן

מצאתי מחשב נייד כלבבי (לדעתי) אבל הוא של חנות באמזון:

Featured Replies

פורסם

בהמשך לפוסט הזה:

 

הגעתי למשב הזה:

https://www.amazon.com/gp/product/B08NBNLHRD/ref=ox_sc_act_title_1?smid=AWKX36MYDX543&psc=1

בערך 3700 שקלים (כולל הכל) ואני מקבל אחלה מעבד (להבנתי) כונן של 1 טרה, כרטיס מסך טוב יחסית (למרות שאני ממש לא צריך אותו) ו16 גיגה של ram.

לא ניראה לי שאוכל לקבל דבר כזה בארץ, במחיר הסביר (לדעתי) הזה.

(אותיות בעברית אזמין בנפרד).

שאלתי היא:

המוצר הזה נמכר ע"י חנות שעובדת באמזון.

אם הוא יגיע לפה במצב טוב, אין לי כמובן שום בעיה.

אבל מה קורה, אם יש איזו תקלה קלה?

אולי פיקסל או שניים לא עובדים במסך, אלי משהו במערכת לא מתפקד טוב כשאני פותח את המחשב.

אין לי מושג איזו תקלה זו יכולה להיות אבל מניח שיכולה להיות תקלה ואז אני בבעיה.

השאלה שלי היא מה אני עושה במצב כזה?

האם אוכל לטפל במחשב הזה בארץ אצל מישהו שעובד עם asus או שאני צריך לשלוח את המחשב בחזרה?

האם אקבל את הכסף בחזרה (מלבד אולי דמי המשלוח)?

איך זה עובד הדבר הזה?

האם מישהו נתקל בבעיה קלה (או אף כבדה) שלבסוף הכל הסתדר לשביעות רצונו?

זה מוצר די יקר והייתי שמח לדעת מראש למה לצפות אם במקרה תהיה תקלה כלשהי.

 

 

 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים