פורסם 2004 ביוני 1222 שנים שלום. אני מחפש נגן DVD ביתי . שיהיה אמין ואיכותי, שאפשר יהיה לחבר אותו ישירות למערכת סטריאו.חשוב שה- DVD יתמוך בכל סוגי הפורמטים, ושיוכל לנגן mP3 .כרגע אין הגבלת תקציב. מצד אחד אני לא רוצה משהו ג'נרי שמוכרים בהיפרנטו בשקל תשעים, ומצד שני לא משהו מפוצץ.
פורסם 2004 ביוני 1222 שנים http://www.lastprice.co.il/Product.asp?productid=2082&catcode=3איכותי ותומך בכל הפורמטים ,תוכל לחבר אותו למערכת סטריאו אם כבל RCA
פורסם 2004 ביוני 1222 שנים אין לDVD הזה progressive scanning ויציאת DVI ועוד כל מני שטויות של DVD מתקדמים יותר.אבל למרות ואם אין טלוויזיה מעוד איכותית שתומכת בזה ואם אין רמקולים טובים אז הDVD הנה יספיק בהחלט.תן תקציב וננסה לתת לך את הDVD הכי טוב במחיר הזה
פורסם 2004 ביוני 1222 שנים אוקיי אולי ניקנה כזה... תגידו מי צריך היום חיבור DVI במכשיר דיוידי יש לי עכיו טושיבה SD210E כמה למכור?? אם בכלל...
פורסם 2004 ביוני 1422 שנים אני אישית אוהב את הפיוניר 366http://www.hi-fi.co.il/Product.asp?Pid=366&Cat2Cat1ID=5&Cat2ID=16&aff=zapעוד מידע עליו:http://www.videohelp.com/dvdplayers.php?DVDname=366&Submit=Search&cdr=1&cdrw=1&dvdr=1&dvdrw=1&vcd=1&Search=Search&mp3=1&country=&orderby=Name
פורסם 2004 ביוני 1522 שנים HDMI וI-link אם אני זוכר נכון.כן חיבור למקרנים של 80 אלף שקל .. מדובר פה על משתמש פשוטולנושא .. בשביל איכות טובה-סבירה אפשר לחבר קומפוננט
פורסם 2004 ביוני 1522 שנים לא אמרתי לו שיקנה DVD עם HDMI, רק תיקנתי את הבחור שאמר שDVI זה החיבור האיכותי ביותר.
פורסם 2004 ביוני 1522 שנים מחבר מה דעתכם לגבי הפיוניר שהוצע מקודם ? הבנתי שאין לו תמיכה ב - DIVX ...אגב אפשר לחבר לו מערכת סטריאו ישירות?
פורסם 2004 ביוני 1522 שנים אפשר לחבר כל DVD למערכת סטראו ישירות, כל עוד יש לה כניסת RCA.ברור שהפיוניר לא תומך DIVX... אתה רוצה DIVX?! אם כן, אז תגיד...!!זה עולם אחר לגמרי...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.