עבור לתוכן

קניתי בפלונטר, התאכזבתי מהשירות ונשארתי עם פלונטר

Featured Replies

פורסם
  • מחבר
ציטוט של yoavke

...

אם אתה חושב שיש חנות בארץ שהייתה עושה מאמץ חריג במקרה כזה אתה טועה, תנמיך ציפיות

...

 

רמת השירות שנקבל תלוייה ברמת הציפיות שלנו.  אם אנחנו כולנו נסתפק בשירות באיכות ירודה, זה מה שנקבל.  אבל אם כולנו נדרוש שירות ברמה גבוהה ונמנע מלעשות עסקים אם נותני שירות גרוע, גם אם המחירים שלהם יותר נמוכים, יש סיכוי שהמצב יישתפר.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של ch33

אני גם לא הבנתי מה אתה רוצה מהם.

...

זה פשוט, או שייזכו על הכל או שיביאו לי לוח התואם לשאר החלקים

פורסם

אתה טרחן.

רכשת חלקים, לא מחשב עם הרכבה. יכול להיות שכולם עבורך, יכול להיות שכל אחד ללקוח צד שלישי בנפרד. קח את הכסף שנתנו לך בלי בעיות ותקנה במקום אחר. הפוסט שלך גובל בלשון הרע ומניסיון בתחום גם אם תיקח את זה לבית משפט, תיאלץ לשלם הוצאות משפט. 

פורסם

שמע, אתה באמת מגזים בציפיות שלך.

אפילו לא קנית מחשב, קנית רק כמה מהחלקים שיכולים להתחבר למחשב. האחריות היא אחריות יצרן.

אם זה היה אפילו מחשב שלם שהם הרכיבו, הייתי אומר שאפשר לצפות שיתנו אחריות וידאגו להחליף ללוח אם שווה ערך אם לא ניתן זהה.

אבל קנית רק חלקים. ועוד לוח אם די חריג שמיועד למטרה ספציפית. אתה באמת לא יכול לצפות שיתנו לך אחרי חצי שנה אחריות ברמה כזו.

אני קניתי מהם קניה פרטית פעם אחת(היו עוד כמה הזמנות שעשיתי לחברה שעבדתי בה) - לפטופ של אסוס. לצערי היו לי עם הלפטופ בעיות שאסוס התנערו מהם ודווקא הוא באמת עשה את המקסימום לעזור מעבר למה שהוא חייב. אם הייתי קונה בKSP למשל היו נותנים לי את הטלפון של האחריות וזהו. כך כמעט בכל חנות מחשבים.

פורסם
ציטוט של Vashek

זה פשוט, או שייזכו על הכל או שיביאו לי לוח התואם לשאר החלקים

מה היה מחיר המוצר בקניה וכמה כסף מציעים לך ?

מהתבוננות בגרף המחירים של המוצר בזאפ בחודש מאי מחירו היה 676 ש"ח היום אתה יכול להשיג את אותו לוח ב- 649 ש"ח - כאן.

 

בדוק אפשרות ללוח אלטרנטיבי - GA-B250-FinTech זול 415ש"ח בלבד ב- TMS .

 

 

פורסם

פוסט הזוי. 

 

קנית רכיבים לא מחשב, לכן האחריות תהיה לכל רכיב בנפרד. 

עקרונית הוא עשה לך טובה שבדק בשבילך את מקור הבעיה, מבחינתו היה יכול לומר לך לשבור את הראש בזיהוי הרכיב הפגום ולהביא רק אותו לבדיקה. 

 

זיכוי כספי מלא על הרכיב במידה ואין רכיב זהה או שווה ערך זה מעל ומעבר מבחינת החנות. 

 

לבקש זיכוי כספי על כל הרכיבים שקנית בנפרד לאחר שעשית בהם שימוש זו דרישה מגוחכת ומטופשת. 

פורסם

בלי קשר למה שעברת (לא שאתה צודק בהכל אבל לא התעכבתי לקרוא את כל המגילה)אבל גן, בלאגן אטומי שם. זה שהתקין לי את המחשב חצוף ושחצן  (שם מתחיל בע')- כרטיס גרפי לא מוברג, הראם במהירות 2133 במקום 3200, המחשב הגיע ל90 מעלות ובמשחקים אתחל אז פירקתי הקירור- מסתבר שפוצצו במשחה תרמית אז גם את זה הייתי צריך לסדר, מאווררים במארז במקום לחבר ללוח האם שתוכל לשלוט על המהירות חיברו ישירות לספק שיעבדו בפול מהירות. אני לפחות מבין קצת אז יכול לסדר, אבל מי שלא מבין? חבל שהבעלים שם לא עושה בדיקת שביעות רצון מדגמית כי יש לו עובדים ממש גרועים כנראה שלא איכפת לו יותר מדי.

פורסם

לא מבין מה אתה רוצה מהם, קנית מחשב בחלקים, הם לא חייבים לך כלום בקשר לחלקים התקינים האחרים.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של HelpSupport

מה היה מחיר המוצר בקניה וכמה כסף מציעים לך ?

מהתבוננות בגרף המחירים של המוצר בזאפ בחודש מאי מחירו היה 676 ש"ח היום אתה יכול להשיג את אותו לוח ב- 649 ש"ח - כאן.

 

בדוק אפשרות ללוח אלטרנטיבי - GA-B250-FinTech זול 415ש"ח בלבד ב- TMS .

 

תודה רבה, עזרת...

אגב, המחיר בזיגזג (זאפ) - הקישור שלך למעלה - 878 ש"ח

 

עדכון 26 בינואר:

הקישור לזאפ מודיע שהמוצר לא זמין יותר

המחיר ב- TMS יותר גבוה, 722 ש"ח או 617 ש"ח באילת

שריון מחשבים הודיעו שהלוח של אסוס לא במלאי והציעו כאלטרנטיבה את הלוח GA-B250-FinTech כמוך

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Roy.T

...

עקרונית הוא עשה לך טובה שבדק בשבילך את מקור הבעיה, מבחינתו היה יכול לומר לך לשבור את הראש בזיהוי הרכיב הפגום ולהביא רק אותו לבדיקה. 

 

נראה לך שצנחתי עליהם מבלי לבדוק ולתאם?

 

בדקתי, עשיתי צילומי מסך ואחרי תיאום עם החנות הבאתי את כל החלקים כי בלעדיהם הם לא יכולים לבדוק ולאמת את הטענות שלי.

 

כל מה שנשאר להם לעשות זה לאמת את הממצאים שלי ולשלוח את הלוח לבדיקה אצל היבואן, מקסימום רבע שעה עבודה.

 

אם אתה חושב שהם עשו לי טובה, אז באמת מגיע לך לקבל שירות גרוע.  או, ייתכן ואתה בעצמך בעל עסק בתחום ולכן מנסה להגן עליהם.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Roy.T

...

זיכוי כספי מלא על הרכיב במידה ואין רכיב זהה או שווה ערך זה מעל ומעבר מבחינת החנות. 

...

זהו, יש רכיב שווה ערך אבל לחנות יותר קל לתת זיכוי כספי מאשר לטרוח ולחפש.

צריך קצת מודעות למתן שירות טוב, לחנות זו חסרה וכנראה גם לך.

גם לא היתה לי בעיה אם בשביל הרכיב שווה הערך היו מבקשים עוד קצת כסף.

פורסם

שמע, צריך להפריד בין שני הדברים. 

 

הפתרון של החנות עבורך היה תקין, והדרישה שלך הייתה שגויה. זה ברור וכמו שאתה רואה אני לא היחיד שציינתי זאת. 

 

מה זה משנה אם מחליפים לך, או נותנים לך החזר כספי מלא, שאיתו אתה רוכש שוב דרך חנות זו או אחרת לוח חלופי, או את אותו הלוח לצורך העניין. 

 

לגבי השירות, או חווית הקניה לצורך העניין, אל תצפה ליותר מידי בעסק הזה; ברוב המקרים תיתקל בחנונים שמבינים הרבה במחשבים אבל מעט מאוד ביחסי אנוש. בחנויות הקטנות המצב עוד טוב, ברשתות תיתקל לרוב בצעירים ממורמרים שתרגיש שעושים לך טובה שנותנים שירות. 

 

אני אישית לא זוכר מתי דרכתי פיזית בחנות מחשבים ומזמין הכל אונליין. 

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר
ציטוט של Roy.T

...

אני אישית לא זוכר מתי דרכתי פיזית בחנות מחשבים ומזמין הכל אונליין. 

ברור שהזמנתי אונליין

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מוזר שנתקלתי בדיון הזה רק עכשיו אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.

הלקוח קנה כמה חלקים, אחד הם מת, היבואן הרשמי לא מחזיק את זה יותר, הצענו זיכי כספי מלא על המוצר התקול ונתקלנו בהרבה מאוד זמן של מריבות טלפוניות.

לא היה לנו שום פיתרון שמצא חן בעינייו והלוח שלו היה אקזוטי ולא נפוץ וברגע שליבואן הרשמי של אסוס אין פיתרון כל שיכולנו הוא לתת לו זיכוי אצלנו או להשיב לו את כספו עבור החלק הדפוק.

יש לנו התייחסות ספציפית לבעייה של מוצרים שיוצאים מהמחזור והשבת הסכום ששולם עבורם. אנחנו נתקלים בסיפור בעיקר אחרי מעבר של כמה דורות טכנולוגיים והפסקת יצור של מוצרים כאלה ואחרים וכך הדבר גם בלוח שבידיו.

ואם היו עוברים כמה ימים מיום הקנייה עד יום המוות יתכן שהיינו נוהגים אחרת אבל כשמוכרים מאות מחשבים בחודש וחלקים מתים לעיתים לא ניתן להחזיר ללקוח את כל קנייתו אלא רק את מחיר החלק הפגום/תקול/חולה.

לצערי אין לי הקלטות של השיחות הללו אבל זרמו הרבה מאוד מים רעים בדיון על מה מגיע ללקוח במקרה שכזה. ולצערנו הרב הוא לא קיבל את דעתנו.

שמחתי לקרוא את שלל התגובות פה שלא הבינו גם איפה הבעייה בהחלטתנו ולגבי בעיות החנייה אצלנו אין סיבה לחנות באמת. אנחנו יודעים לקחת מוצר תקול למעבדה ישירות מהאוטו וגם להחזיר מוצר לרכב גם במקרה של תיקון וגם הזמנה חדשה. זה כתוב יפה ובולט בדף הכתובת שלנו.

 

חג שמח

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים