pxe e61 pxe m0f - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

pxe e61 pxe m0f


eido300
 Share

Recommended Posts

לאחר כ10 הפסקות חשמל בבערך חצי שעה המחשב הנייד (שברוב ההפסקות היה מחובר לחשמל, אך מכובה) התחיל לסרב להעלות את המערכת הפעלה ובמקום זה מציג את השגיאות הנ"ל לאחר מכן מופיע מסך שמודיע חגיגית שלא מצאו התקן עם בוט (bootDevice) ובקשה להתקין על הדיסק קשיח בתוספת ההערה - (Hard Disk - (3f0, בשביל לסדר את זה ניסיתי את הדברים הבאים:

המחשב לא הצליח לבדוק את הדיסק קשיח עם הsystem diagnostics (טוען שחסרות הבדיקות או משהו כזה), אבל את הזכרון הוא כן הצליח לבדוק.

ביצעתי איפוס CMOS - הועיל בפעם הראשונה, אחרי שפעם אחת נדלק ונתקע כשחיברתי לו מקלדת ועכבר, שוב לא עלה, איפוס חוזר לא עזר, לא ניסיתי שוב, פחדתי שיזיק.

שיניתי את הbios מlegacy לuefi, עזר פעם אחת וזהו, שינוי נוסף לאפשרות השניה שלהuefi וכן חזרה לlegacy לא הרשימו את המחשב הסורר והוא סרב להדלק.

ניסיתי להכריח את המחשב להעלות את המערכת שמותקנת בדיסק קשיח על ידי בחירת הדיסק קשיח בתפריט של הboot device, לא הועיל ומאז בחלק מהפעמים המחשב בכלל לא הביא אותו ברשימה.

ניסיתי להפעיל את המחשב עם DOK שמותקן עליו וינדוס 7, ללא הצלחה. טעות, התבלבלתי וחיברתי דיסק און קי ריק...

הפעלתי את המחשב עם miniXp שאישר לי שהדיסק קשיח אכן מחובר כמו שצריך ואפשר לקרוא ממנו מידע, לאחר מכן עשיתי הפעלה מחדש והמחשב עלה, כרגע אני מפחד לכבות אותו שלא יעשה שוב בעיות... אשתי חייבת אותו לעבודה על הבוקר...

 

האם יכול להיות שההפסקות חשמל דפקו אותו? אני חושב שמבחינת סדר העדיפויות בבוט ההארד דיסק לא במקום הראשון, זה משנה (לדעתי לא, כי הוא בכלל לא מזהה אותו כבוט, אבל אולי אני טועה?)?

אם אני מכניס את המחשב למצב שינה (כגון סגירת המסך), כשאני מעלה אותו מחדש הוא מעלה שוב את הביוס ויש סיכוי שידפוק את העסק שוב או שהוא כבר עבר את השלב ואין סיבה שיעשה בעיות?

 

המחשב (נייד) הוא elite book 9470m folio עם וינדוס 10.

 

תודה.

נערך על-ידי eido300
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים תודה לכל העוזרים והמסייעים...

בינתיים, הראו לי פתרון אחר, בהגדרות של הביוס להחזיר אותו להגדרות מפעל, זה עוזר להדלקה - שתיים ואחר כך המחשב חוזר לסורו, שוב עושים חזרה להגדרות מפעל ושוב עולה, מישהו מכיר פתרון? אולי לעדכן את הביוס? להחליף חלק? לעשות משהו אחר? אשתי עובדת כל יום עם המחשב הזה ואני לא יכול להרשות לעצמי את הקונצים האלו כל יום (במיוחד לא בבוקר, בלחץ עם הילדים), אשמח לעזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...