עבור לתוכן

צליל מקוטע באוזניות Bluetooth המחוברות לטלוויזיה של סמסונג Q7

Featured Replies

פורסם

היי.
השתמשתי עד כה באוזניות של Bludio (דגם UFO). עבדו מצוין עם כל אמצעי השמעה, למעט מסך של סמסונג דגם Q7 מודל 2018.
חיבור האוזניות ב-BT למסך, היה חלק ומהיר.
התקלה באה לידי ביטוי בכך שלאחר זמן רנדומלי, הצליל באוזניות הופך למקוטע לחלוטין, עד כדי בלתי שמיש.
לעיתים, אם הייתי עוצר את השידור ומחדש השמעה, התקלה הייתה עוברת ולאחר מכן חוזרת אחרי זמן רנדומלי כלשהו.
פעלתי רבות מול יצרן האוזניות, ללא פתרון.

לפני שבועיים רכשתי אוזניות של סוני מסידרת הדגל שלהם ה-XM4. ושוב, הסיפור חזר על עצמו. האוזניות נשמעות מצוין עם כל אמצעי השמעה למעט הטלוויזיה. שוב, חיבור מיידי, אך צליל מקוטע לחלוטין אחרי זמן קצר.

המסקנה שלי, הייתה שמדובר בתקלה במסך עצמו ולא באוזניות. הגיוני?

יצרתי קשר עם התמיכה של סמסונג בישראל.
נציג תמיכה טכנית, אמר לי שהמסך עובד אך ורק עם אוזניות של סמסונג ותומכות בתקן סמסונג בלבד וכי אוזניות סמסונג עובדות ללא כל בעיה. אין לי אוזניות של סמסונג לבדיקה.

האם נשמע הגיוני?
מישהו מכיר מגבלה כלשהי של חיבור אוזניות ב-BT למסכים של סמסונג?
יש דבר כזה ״תקן סמסונג״? פרופיל BT ייחודי לסמסונג?

תודה!!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים