פורסם 2021 באפריל 54 שנים ציטוט של A-10 בנוסף, שמעת על האצת תהליכים ? ליצרניות יש אופן בדיקה מסודר שאפשר להניח יותר מדויק מה"בדיקות" שאתה עשית. ברור , וכל עורכי הדין, שופטים ופוליטיקאים בעולם ישרים כמו סרגל. אין במעבדות האלה שהן כמעט תמיד מעבדות של קבלן משנה ( גם בארה"ב ) ציוד בדיקה איכותי . אין להם איך לבדוק אם יש או אין צריכה כאשר המחשב כבוי. הם יבדקו קיבולת . אולי יחליפו חלק זה או אחר על עיוור . ( סוללה, לוח ) במקרה הטוב ביותר הם יפתחו את המחשב ויגלו שיש איזה פגם שממש רואים. כל עוד בעומס הסוללה הזאת מחזיקה כמו הסוללה השניה אפשר להניח שהבעיה לא בסוללה. צריך צרכן כלשהו . יכול להיות רכיב שרוף בתוך הסוללה אבל אז היית מצפה לתופעות יותר אקוטיות . יכול להיות קבל קטנטן במעגל משני שהוא מקוצר . ציטוט של Ben Gordon ראשית, האם זו פריקה מהירה מידי או סטנדרטית פחות או יותר? שנית, איך הם יבדקו? הם לא ישאירו את המחשב אצלם סגור שבועיים. זאת פריקה מהירה מידי . אתה יכול לשלוח לאחריות בצירוף מסמך עם הסבר קצר וקולע . ( יש לי שניים זהים , אני מכבה את שניהם ומדליק אחרי שבועיים , אחד ב 90% ומה ששלחתי לתיקון ב 60% ) ותהיה אופטימי . אתה יכול לעשות בדיקה גם של שבוע או 5 ימים. זה אולי הם כן יעשו אצלם . אם מחשב אחד יורד ב 5% ב5 ימים והשני יורד ב 15% אז יש הבדל ברור .
פורסם 2021 באפריל 54 שנים נו, אפשר לתת לא מעט " יכול להיות א' או ב' או ג' וכו' ", אבל ברור שמכאן אי אפשר לדעת מה הבעיה אם בכלל יש. אני דיברתי שליצרנים יש אפשרויות בדיקה טובות בהרבה מאשר לצרכן ממוצע בביתו. לא טענתי שזה בהכרח מה שיעשו. יש תלונות של צרכנים גם בארה"ב על יצרנים שם, אם כי ברור שאין מה להשוות בין שם לכאן. ועוד מה שבאתי לומר - במקום למלא 4 עמודים בדיון עם TO BE OR NOT TO BE , עדיף לשלוח את הנייד ליצרן לבדיקה. בהצלחה !
פורסם 2021 באפריל 124 שנים מחבר עדכון: הלפטופ היה במעבדה יומיים נטו, בדקו, החליפו סוללה (פנימית, לא מתפרקת) לסוללה חדשה ושלחו אותו חזרה אלי. אמור להגיע היום, יש משהו שכדאי לבדוק? (פרט כמובן למעקב אחר קצב הפריקה) נערך 2021 באפריל 124 שנים על-ידי Ben Gordon
פורסם 2021 באפריל 134 שנים מחבר הלפטופ הגיע, שני דברים מוזרים: 1. במסמך התיעוד שהגיע עמו, כתוב שהוחלף זכרון ודיסק קשיח, נשמע מוזר ולכן בבדיקה שנייה של המסמך אני רואה שהם שלחו מסמך של לפטופ אחר. כלומר, שלחו לי חזרה את הלפטופ שלי, אבל צירפו אליו מסמך של מישהו אחר בכלל (עם מספר קריאה ומספר סידורי אחר ) 2. הלפטופ חזר עם 33% סוללה, שזה נראה חשוד לאור התקלה שלאורה הלפטופ נשלח אליהם מלכתחילה. (יתכן כמובן שהריצו עליו בדיקות רבות שצרכו סוללה ולא טרחו להטעין שוב לפני ששלחו חזרה)
פורסם 2021 באפריל 134 שנים לגבי הניירת, חמור, אבל לא קריטי. לגבי הסוללה -- קצת סבלנות. תטעין, תבדוק, תעדכן.
פורסם 2021 באפריל 134 שנים מחבר ציטוט של A-10 לגבי הניירת, חמור, אבל לא קריטי. לגבי הסוללה -- קצת סבלנות. תטעין, תבדוק, תעדכן. נכון. מה שטרם הצלחתי להבין מהשרשור הזה, באופן חד משמעי, הוא מה קצב הפריקה היומי המקסימלי המקובל, כאשר הלפטופ כבוי. מישהו יודע לומר?
פורסם 2021 באפריל 134 שנים לא נראה לי. זה תלוי בהרבה משתנים. ל מקרה, מעבר לפן האקדמי, יש לך רפרנס בדמות הנייד השני. כל עוד ההבדלים לא גדולים, הכל טוב.
פורסם 2021 באפריל 134 שנים מחבר ציטוט של A-10 לא נראה לי. זה תלוי בהרבה משתנים. ל מקרה, מעבר לפן האקדמי, יש לך רפרנס בדמות הנייד השני. כל עוד ההבדלים לא גדולים, הכל טוב. כן, אבל אין מספר ממוצע כלשהו שנחשב סביר? מה גם שהדלקתי כעת את הנייד השני לאחר שהיה כבוי שבועיים וחצי (בערך) והסוללה היתה על 0%, אז אני כבר לא בטוח. אני מטעין את שניהם כעת ואבדוק בהמשך, יהיה מעניין לראות הבדלים, אבל גם אם לא יהיו הבדלים, יתכן ושניהם נפרקים מהר מידי בכל מקרה, לכן רציתי מספר ממוצע מקובל כלשהו כרפרנס.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.