עבור לתוכן

האם עסק מחוייב לכבד עסקה שעברה?

Featured Replies

פורסם

היי,

בשעות הצהריים היום היה באג בחנות newegg, ומוצרים שונים נמכרו במחיר נמוך יחסית למספר דקות.

רכשתי מספר מוצרים וקיבלתי קבלות. אני לא רואה עוד חיובים באשראי, אבל שמעתי מאחרים שהם קיבלו הודעות על חיוב.

ההזמנות בוטלו כרגע על ידי newegg ללא הסכמתי. האם מותר להם מבחינת החוק בארץ לעשות זאת? אם לא, אני יכול לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות שהם מחוייבים לעסקה?

תודה!

פורסם

יש על השאלה שלך תשובה טובה מאוד בדיון שפתח איש המערות.

תעיין בו.

בקיצור נמרץ - אין לך שום קייס !

פורסם
  • מחבר
ציטוט של napoleon45

יש על השאלה שלך תשובה טובה מאוד בדיון שפתח איש המערות.

תעיין בו.

בקיצור נמרץ - אין לך שום קייס !

 

מדובר בפוסט הזה? 


לא ראיתי שדיברו האם מותר להם או לא, רק שכולם קיבלו את רוע הגזרה

תודה בכל מקרה, בא בקלות הולך בקלות אני מניח חחחח

פורסם

כן, הדיון הזה.

תראה את הציטוט של JS Bach , בדיוק אחרי התגובה הראשונה שלי בדיון,

המלל באנגלית, שבו נאמר בתכל'ס -  ט.ל.ח.

 

נו, לפחות ניסית .  😊

פורסם

 

לפי החוק הישראלי יש קייס למרות שלדעתי הוא לא כזה חד משמעי. זה שחנות כותבת משהו בתנאי השימוש לא פותר אותה ממה שכתוב בחוק.

 

בפועל הם חברה אמריקאית בלי נציגות פה, הם לא מחוייבים לחוק בישראל ואין שום טעם לתבוע אותם בישראל כי גם אם תזכה הם לא ישלמו ולא תוכל לעשות כלום בעניין. 

נערך על-ידי etal

פורסם
  • מחבר
ציטוט של napoleon45

כן, הדיון הזה.

תראה את הציטוט של JS Bach , בדיוק אחרי התגובה הראשונה שלי בדיון,

המלל באנגלית, שבו נאמר בתכל'ס -  ט.ל.ח.

 

נו, לפחות ניסית .  😊

תודה! ט.ל.ח זה משהו שמקבל תוקף משפטי ומוכר? אם כן אז הם יכולים לטעון לזה ואין לי הרבה מה להגיד, אבל אם לא אז תנאי השירות שלהם פחות מעניינים אותי זאת בעיה שלהם, בהנחה וקיבלתי קבלה וחויבתי כבר.

 

  

ציטוט של etal

 

לפי החוק הישראלי יש קייס למרות שלדעתי הוא לא כזה חד משמעי. זה שחנות כותבת כותבת משהו בתנאי השימוש לא פותר אותה ממה שכתוב בחוק.

 

בפועל הם חברה אמריקאית בלי נציגות פה, הם לא מחוייבים לחוק בישראל ואין שום טעם לתבוע אותם בישראל כי גם אם תזכה הם לא ישלמו ולא תוכל לעשות כלום בעניין. 

 

אם הם נותנים פה שירות הם לא מחוייבים לחוק? נשמע לי מוזר...

נערך על-ידי kangarooman

פורסם

טוב.

אני לא כזה מומחה בענייני מי מחוייב איפה ובמה.

אמנם נבר סיי נבר, אבל אתה לא יחד עם הסיפור של היום,

וכולם אמרו משהו בסגנון " חבל, ניסינו".

 

השאלה האמיתית היא האם זה שווה לך,

להתעמת על סכומים לא מי יודע מה מול חברה לא קטנה

בלשון המעטה.

פשוט, יכול להיגמר לך חמצן הרבה לפניהם .....

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של napoleon45

טוב.

אני לא כזה מומחה בענייני מי מחוייב איפה ובמה.

אמנם נבר סיי נבר, אבל אתה לא יחד עם הסיפור של היום,

וכולם אמרו משהו בסגנון " חבל, ניסינו".

 

השאלה האמיתית היא האם זה שווה לך,

להתעמת על סכומים לא מי יודע מה מול חברה לא קטנה

בלשון המעטה.

פשוט, יכול להיגמר לך חמצן הרבה לפניהם .....

 

 

בשביל זה יש בין דין לתביעות קטנות, אם אני אצטרך לקנות עכשיו מחדש את החומרה מהם או מאחרים אצטרך להוציא עוד כמה אלפי שקלים.

אבל כמו שetal אמר, גם אם אני אזכה (אם החוק לצידי והם לא ימהרו לשלוח נציג לארץ זאת אפשרות סבירה מאוד), אם אין לי דרך לאכוף את הדרישה לתשלום/חיוב העסקה זה לא יעזור לי ממש.

פורסם

שאלה יהיו הצרות שלנו ....  😊

פורסם

באמת שאני לא מבין את הרצון העז לנצל את הטעות שלהם.

אפילו קצת מגעיל אותי.

פורסם
ציטוט של kangarooman

 

בשביל זה יש בין דין לתביעות קטנות, אם אני אצטרך לקנות עכשיו מחדש את החומרה מהם או מאחרים אצטרך להוציא עוד כמה אלפי שקלים.

אבל כמו שetal אמר, גם אם אני אזכה (אם החוק לצידי והם לא ימהרו לשלוח נציג לארץ זאת אפשרות סבירה מאוד), אם אין לי דרך לאכוף את הדרישה לתשלום/חיוב העסקה זה לא יעזור לי ממש.

ניסיון הרכישה שלך לא נעשה בתום לב. ידעת שיש פה תקלה וניסית ״לתפוס על זה טרמפ״. לא הצליח לך, אין פה קייס.

פורסם

גם בארץ לא היית מקבל כלום.

פורסם

ראשית כל, החברה היא סינית.

שנית, בתקנון לצרכן הם אומרים שהם המחיר נמוך וחויב הם לא מבטלים. אבל, פה הם ביטלו.

אתה יכול לארגן קבוצה לטביעה תנסה להבין האם זה אפשרי, להקים שרת דיסקורד ולצרף אנשים שנפלו בפח מאתרים כמו רדיט, fxp, והפורום הזה.

פורסם
ציטוט של agrrr

ראשית כל, החברה היא סינית.

שנית, בתקנון לצרכן הם אומרים שהם המחיר נמוך וחויב הם לא מבטלים. אבל, פה הם ביטלו.

אתה יכול לארגן קבוצה לטביעה תנסה להבין האם זה אפשרי, להקים שרת דיסקורד ולצרף אנשים שנפלו בפח מאתרים כמו רדיט, fxp, והפורום הזה.

 

לא נראה לי שזה ^^^^^  יחזיק מול הטיעון הזה 

ציטוט של captaincaveman

ניסיון הרכישה שלך לא נעשה בתום לב. ידעת שיש פה תקלה וניסית ״לתפוס על זה טרמפ״. לא הצליח לך, אין פה קייס.

 

פורסם
ציטוט של shai82

באמת שאני לא מבין את הרצון העז לנצל את הטעות שלהם.

אפילו קצת מגעיל אותי.

מחזק.

אני רוצה לראות מה אם היה קורה  במצב הפוך.

 

אם בטעות מחייבים במסעדה יותר, אנשים ישר מבקשים פיצוי, ובצדק.

אבל כשמישהו קונה מוצר בידיעה שיש טעות במחיר, אף אחד לא יעז להגיד לעסק שקרתה טעות, אלא יחפש כל קומבינה לנצל את המצב לטובתו, כמובן עם שימוש באחת ממילות המפתח הכי אהובות בארץ: "לתבוע".

נערך על-ידי holyheat

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים