פורסם 2020 בספטמבר 125 שנים שלום רב, למחשב שלי מחוברת מדפסת לייזר XEROS PHASER 3240 PCL 6 לאחרונה איני מצליח להדפיס כי המחשב מדווח על "שגיאה" במדפסת, המדפסת עצמה לא מודיעה על תקלה כל שהיא, שמתי לב שלאחרונה הצבע של ההדפסות היה חלש, האם יתכן שזו הסיבה ל"שגיאה" ואלי לרכוש מחסנית דיו חדשה ?
פורסם 2020 בספטמבר 125 שנים זו מדפסת לייזר, אז אני מניח שצריך לרכוש טונר ולא דיו. אבל לפני שעושים את זה, שווה לנתח את המצב. 1. על איזו שגיאה בדיוק המחשב מדווח? 2. איך המחשב מחובר למדפסת? 3. האם ניסית מחשב אחר? 4. האם ניסית להדפיס דף ניסיון מהמדפסת עצמה?
פורסם 2020 בספטמבר 185 שנים מחבר שלום וסליחה שלא ראיתי את התגובה שלך מיד. אכן מדובר על הוספת טונר , אבל, אולי המדפסת התקלקלה ? במצב המדפסת מופיעה לרוב המילה "שגיאה "ללא פרוט, אבל לפעמים נעלמת המילה שגיאה ומופיעה הודעה "2 מסמכים בתור" אבל, בשני המקרים זה לא מדפיס לא את הדף שלי ולא את דף הנסיון. המדפסת מחוברת למחשב דרך כבל. כאשר אני מקיש על "מאפייני חומרה" מתקבלת ההודעה "התקן זה פועל כראוי". בתודה מראש אברהם
פורסם 2020 בספטמבר 195 שנים מדי פעם כשיש בעיות מוזרות או שגיאות שלא מתעדכנות עם המדפסת (אפילו שסידרת אותם) אז שווה להיכנס לservices.msc ומשם להגיע לprinter spooler ולאפס את השירות. זה מסדר בעיות בניהול מול המדפסות ומנקה את המסמכים שמחכים בתור או שגיאות אחרות. נערך 2020 בספטמבר 195 שנים על-ידי N.R
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.