פורסם 2020 באוגוסט 115 שנים אני מנוי של טריפל סי במשך כ-5 כבר (תשית בזק דרך "השוק הסיטונאי"), ובשנה האחרונה שמתי לב לתופעה מאוד מוזרה - נראה שיש איזושהי חסימה של שירותים מסויימים, ספציפית גישה לשרתי משחק, ועוד יותר ספציפית לשרתים של Elder Scrolls Online. בהתחלה זה קרה רק בשעות הערב (הייתי מצליח לתחבר פעם ב-10 נסיונות, והפינג היה נוראי), כבבוקר למשל זה היה עובד בצורה חלקה. היום החסימה (או מה שהם לא עושים) שונה - השרת של ה-Login פשוט זורק אותי מיד לאחר בקשת התחברות. בשביל לשלול שהבעיה היא אצלי, החלפתי ספק (פרטנר) על גביי אותה התשתית ואני מצליח להתחבר ולשחק כרגיל, חוזר לטריפל סי בתור ספק ושוב נחסם. אין לי כתובת IP קבועה דרכם (בשביל לאמת את זה אני מנתק את הכבל טלפון מהשקע בקיר לכמה דקות ומחזיר - מתחבר עם IP חדש), ואני בספק ששרתי המשחק חוסמים טווח כתובות. יש למישהו ניסיון עם זה? אפשר לפנות אליהם? מה אני אמור לספר לטכנאי במוקד התמיכה? בכל פעם שיש בעייה ואני פונה אליהם לא ברור האם אני מדבר עם אדם שבאמת מבין מה הוא עושה, או סתם קורא את ההוראות שהמחשב נותן לו...
פורסם 2020 באוגוסט 115 שנים הם עושים את זה כבר שנים, יש להם את ה"חבילת גיימר" שאתה מוסיף כסף כדי לקבל את מה שאתה משלם עליו כבר.
פורסם 2020 באוגוסט 115 שנים מחבר ציטוט של Moon-Mage הם עושים את זה כבר שנים, יש להם את ה"חבילת גיימר" שאתה מוסיף כסף כדי לקבל את מה שאתה משלם עליו כבר. העניין הוא שאני כבר חלק מהחבילה הזאת...
פורסם 2020 באוגוסט 125 שנים ציטוט של jackofalltrades העניין הוא שאני כבר חלק מהחבילה הזאת... אז זה ממש עצוב 😕 שאני הייתי איתם זה עוד פתר את הבעיה אבל עיצבן אותי אז עברתי אחריי כמה זמן להוטנט. לדעתי תנסה לפנות לתמיכה שלהם ותגיד בדיוק מה הבעיה ושהם ישברו את הראש ואם לא יצליחו פשוט תעבור.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.