מעוניין לחבר שני מחשבים לאינטרנט באמצעות מודם ECI משודרג וסוויץ' - כמה שאלות... - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין לחבר שני מחשבים לאינטרנט באמצעות מודם ECI משודרג וסוויץ' - כמה שאלות...


Moooshe

Recommended Posts

כמו שהבנתם מהכותרת, יש לי שני מחשבים שאני רוצה לחבר לאינטרנט ואני מחובר היום ל-ADSL בעזרת ה- ECI B-Focus 270PR המוכר לכולנו. האפשרויות הן כמובן לחבר בין שני המחשבים בכבל מוצלב או "לשדרג" את המודם לראוטר ולחבר את שני המחשבים אליו באמצעות סוויץ'. מאחר ואני לא רוצה שתהיה תלות באחד המחשבים, אני חושב שאני אלך על האפשרות השניה.

על שני המחשבים ירוצו, בין היתר, תוכנות P2P למיניהן (ובראשן emule שמאוד תובענית מבחינת החיבור. טוחנים את ה-1.5Mb עד המקסימום), והשאלה היא האם ה-ECI החביב והמסכן שלי יצליח להחזיק את העסק בלי להתנתק כל דקה או לעשות בעיות אחרות? האם שני מחשבים יכולים לעבוד בצורה הזאת כמו שצריך? מה עם קבלת קבצים בתוכנות כמו ICQ וכו'? האם ישנן הגבלות או בעיות שאני עלול להתקל בהן? האם יש מישהו שעובד ככה ויכול להגיד לי שהכל בסדר אצלו?

כמו- כן, האם יש איזשהו יתרון לעבודה עם כבל מוצלב בין שני מחשבים שאני פשוט לא מצליח לחשוב עליו כרגע (פרט להגבלת המהירות לכל מחשב)?

עברתי על כל הת'רדים בפורום שרק הוזכר בהם השם ECI וקראתי את כל הדיון עם מאות התגובות שיש בסטיקי. יש המון שאלות ובעיות שאנשים מעלים, אבל אף אחד לא כתב אם באמת הבעיות שהיו לו נפתרו ואיך זה עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסיון אישי עם הECI270PR - מצויין (בטח ראתי כמה פעמים אמרתי את זה אם עשית חיפוש...)

הוא משודרג לנתב ומחובר עם האב לרשת של 2 מחשבים

הכול עובד חלק, יותר מחלק - מחשב אחד פורמט ויש חיברתי אותו להאב ללא שום הגדרות כולשהן על הרשת (שום דבר!) ויש ושיצוף עם המחשב השני כמו גדול (הדבר הכי טוב בכולל העניין זה שהXP לא יודע בכלל איך החיבור שלך לרשת או לאינטרנט כלומר הוא לא יודע איזה מודם יש לך וככה הוא לא יכול להרוס את העניין... מה שXP לא יודע עוזר למשתמש!)

לגבי תוכנות שיתוף - האב הוא רכיב מוגבל, אם תוכל לקחת סוויטצ' אז זה יהיה עדיף בהרבה

לגבי EMULE ספציפית - אני חשבתי בהתחלה שהמחשב פשוט לא מתמודד טוב עם מספר רב של חיבורים (של התוכנה) ולכן המהירות לא משהו וחשבתי שאם אני יחבר מחשב נוסף אז על אחד יהיה EMULE ובשני אני יוכל לגלוש באינטרנט ללא שום הפרעה, לא נכון, מה שמפריע זה הUPSTREAM! כשאתה מפעיל את הEMULE הוא פשוט ממלא לך את הUPSTREAM ולכו גם הDOWNSTREAM יורד (לכול קטע מידע שאתה מקבל אתה צריך לשלוח קטע אישור, אם הUPSTREAM שלך מלא אז האינרנט פשוט ממתין לשליחת קטע האישור שלך כדי להמשיך)

פתרון טוב זה NETLIMITER, תוכנה מעולה שאיתה אתה יכול להגביל את הUPSTREAM זה ספציפית לתוכנה, אבל 2 בעיות - הראשונה היא שזו מערכת שיתופית ולכן צר לי שאני מגביל את השיתוף שלי ובעיה שניה היא שEMULE עובדת על פי קרדיט ותיתכן ירידה במהירות אחרי שימוש ארוך (אתה מנצל את כול הקרדיט שלך ואז יגמר לך ותצטרך להמתין הרבה בתור))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המון תודה על התגובות!

אני מודע לבעיה שקיימת למעשה עם כל תוכנת P2P, גם אני לצערי נאלץ להשתמש ב-Netlimiter בשעות שאני גולש... אבל מה שחשוב זה שה-ECI מסוגל להתמודד כ- עם כל החיבורים האלה על שני מחשבים כמו שצריך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום בעייה למודם/ראוטר "להתמודד" עם חיבורים רבים. תעמיס כמה שאתה רוצה על הפס, לא יקרה לו או לחיבור שום דבר. הפס שלך פשוט יהיה מלא עד 0 מקום (ואם אתה שולח על 12-13 זה מספיק בשביל לא לתת לך אפילו סתם לגלוש בדפדפן באופן נורמלי) אבל למודם/ראוטר לא יקרה שום דבר מיוחד. החיבור לא יתנתק (כל עוד לא יהיה ניתוק כלשהו מהספקית, ודבר כזה לא יקרה משימוש באי-מיול או כל תוכנת שיתוף אחרת אפילו על 10 מחשבים), ובטח שלמודם/ראוטר עצמו לא יקרה כלום חומרתית/תוכנתית.

בעיות אפשריות:

א. כנראה שתצטרך להפנות פורטים בראוטר אל מחשב מסויים בשביל לקבל HighID. אבל, אתה עובד עם תכונות שיתוף על שני מחשבים, ולא ניתן להפנות את אותו הפורט לשני המחשבים. לכן, תיתכן בעייה שבאחד המחשבים תקבל LowID מהסיבה הזו. תוכל להחליף בין המחשב שאליו מופנה הפורט, אם תוכנות השיתוף לא יעבדו באותו הזמן.

ב. בד"כ אם מגדירים נכון את ה-ICQ עצמו בתוכנה, לא צריכות בעיות בקבלת קבצים. שוב, אם יש, תצטרך לפנות את הפורטים שלו למחשב שלך. לא משהו רציני. ושוב, אם אתה רוצה על שני מחשבים לקבל קבצים בו זמנית, לא תוכל להפנות את הפורט לשני המחשבים ביחד.

ג. בכל מקרה שלא מצליחים להתחבר אליך או משהו דומה, תחשוב דבר ראשון על הפניית הפורט המתאים למחשב שלך, וב-99% מהמקרים זה יפתור את הבעייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שאת הבעיה עם האימיול אפשר לפתור ע"י הגדרת פורטים שונים לעבודה בתוכנה עצמה, לא? או שהגדרת ה- Client Port לא מדברת על זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...